New post

8 marca 2024

Autor: Mateusz

Centrale VoIP, Jak działa VoIP?, Połączenia VoIP, Usługi VoIP

Integracja CRM z centralą VoIP: korzyści dla sprzedaży i obsługi klienta

Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.

New post

6 marca 2024

Autor: Mateusz

Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Jak działa VoIP?, Usługi VoIP

VoIP dla e-commerce. Jak poprawić obsługę klienta w sklepie internetowym?

Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.

5 najlepszych praktyk w konfiguracji centrali VoIP dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.

Wdrażanie centrali VoIP: Planowanie, implementacja i wsparcie

Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.

New post

15 lutego 2024

Autor: Piotr

Centrale VoIP, Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Sieć VoIP, Usługi VoIP

Jak centrala VoIP zmienia oblicze współczesnej komunikacji biznesowej?

Centrala VoIP, czyli technologia Voice over Internet Protocol, stanowi rewolucyjny przełom w sposobie, w jaki przedsiębiorstwa prowadzą swoją komunikację biznesową. W dobie cyfryzacji i globalizacji, gdzie dynamiczny rozwój i efektywność stają się kluczowymi determinantami sukcesu, VoIP oferuje rozwiązania, które nie tylko ułatwiają komunikację, ale również znacząco wpływają na obniżenie kosztów operacyjnych i zwiększenie mobilności pracowników. […]

New post

10 stycznia 2024

Autor: Jaroslaw Sauczek

Rozwiązania Telekomunikacyjne

Statystyki rozmów telefonicznych: Jak mogą zmotywować Twój zespół?

Nowy rok to czas na nową energię i motywację do działania. Ale jak skutecznie zmotywować zespół do efektywniejszej pracy? Jak wskazać obszary, które wymagają poprawy? Odpowiedzią są statystyki rozmów telefonicznych i raporty generowane przez centralę telefoniczną. Istnieją dwie grupy osób: te, które nie umieją interpretować statystyk rozmów telefonicznych i szybko się zniechęcają, oraz te, które […]

New post

17 grudnia 2023

Autor: Piotr Wyrzykowski

Rozwiązania Telekomunikacyjne

Jak zwiększyć liczbę klientów dzięki kolejkowaniu połączeń?

Stanie w kolejkach nie wiąże się z pozytywnymi skojarzeniami. Szare czasy PRLu, brak produktów w sklepach, długie godziny oczekiwania… Na szczęście te czasy minęły już bezpowrotnie i w naszej branży kolejka, a dokładniej “kolejkowanie” kojarzy się z rozbudowaną funkcjonalnością, pozwalającą wyeliminować zajętość numeru i usprawnić połączenia telefoniczne. Kolejkowanie połączeń to nic innego jak ustawianie dzwoniących […]

New post

6 listopada 2023

Autor: Marta Olszewska

Funkcjonalność VoIP, Usługi VoIP

Książka telefoniczna w centrali VoIP: jak rewolucjonizuje obsługę klienta?

Nowoczesna Książka Telefoniczna – Klucz do Efektywnej Komunikacji W dobie cyfryzacji, książka telefoniczna przeszła prawdziwą metamorfozę. Z tradycyjnego zeszytu z numerami ewoluowała w zaawansowany system zarządzania kontaktami w centrali telefonicznej. Dzięki integracji z technologią VoIP i centralą w chmurze, książka telefoniczna stała się nieocenionym narzędziem w obsłudze klienta. Definicja i Zastosowanie Książki Telefonicznej w Centrali […]

New post

25 września 2023

Autor: Jaroslaw Sauczek

Centrale VoIP, Usługi VoIP

#1 Centrala telefoniczna VoIP jako pomoc dla branży medycznej

Kiedy po weekendzie, w poniedziałkowy poranek cały świat powoli wraca do życia, w placówkach medycznych zaczyna się prawdziwe zamieszanie. Po wolnych dniach telefony urywają się, a rejestracja nie nadąża ich odbierać. Pacjenci coraz bardziej niezadowoleni, rejestracja zatkana, poranna atmosfera przestaje być przyjemna… A gdyby tak zmienić coś w tym scenariuszu i zautomatyzować procesy dotyczące obsługi […]

New post

17 września 2023

Autor: Piotr Wyrzykowski

Telefonia internetowa VoIP, Telefonia VoIP

W jaki sposób telefonia VoIP zmienia rynek telekomunikacji stacjonarnej?

Urząd Komunikacji Elektronicznej co roku publikuje raport na temat rynku telekomunikacyjnego w Polsce. Wśród statystyk znajdziemy również część o telefonii VoIP. Na podstawie raportu przyjrzyjmy się, jakie podejście mają do niej polskie firmy. Bardzo ciekawe wnioski nasuwają się zwłaszcza przy porównaniu sytuacji telekomunikacyjnej w dużych firmach (czyli tych zatrudniających ponad 50 pracowników) i małych (zatrudniających […]

Telefonia VoIP w służbie zdrowiu

27 października 2019

Autor: Piotr Wyrzykowski

Telefonia VoIP, Usługi VoIP

NASI PARTNERZY