Panel ruchu telefonicznego na żywo - Wallboard

Obserwuj i reaguj na zdarzenia w Twoim systemie telefonicznym z Wallboard

Wallboard to w pełni dostosowywalny panel w przeglądarce internetowej pokazujący ruch telefoniczny w czasie rzeczywistym, np. liczbę oczekujących w kolejce, zalogowanych użytkowników, średni czas oczekiwania na połączenie. Dzięki tym informacjom możesz natychmiast reagować i rozwiązywać wyzwania takie jak wydłużający się czas oczekiwania na połączenie lub zbyt wiele niedobranych połączeń. Panel pokazuje także dzienne statystyki takie jak odebrane połączenia oraz ich łączny czas trwania. Wallboard możesz wyświetlić na dowolnym urządzeniu bez konieczności logowania za każdym razem.

Czy panel wallboard jest potrzebny w twojej firmie?

Co zyskasz dzięki panelowi ruchu telefonicznego na żywo?

  • Zwiększ komfort pracy w rejestracji lub sekretariacie

Osoby odpowiedzialne za odbieranie połączeń telefonicznych mogą kontrolować ile osób czeka na połączenie w kolejce i dzięki temu lepiej zarządzać czasem rozmów.

  • Reaguj na sytuacje kryzysowe

Widząc w panelu wydłużający się czas oczekiwania na dzwonienie się Twoich pacjentów lub klientów możesz natychmiast podjąć działania, np. podłączenie kolejnego stanowiska telefonicznego w celu rozładowania kolejki.

  • Weryfikuj jakość obsługi pacjentów lub klientów z dowolnego miejsca

Wallboard możesz wyświetlić na dowolnym urządzeniu posiadającym przeglądarkę internetową. Co więcej hasło jest zaszyte w unikatowym adresie (linku) panelu ruchu telefonicznego więc może się on uruchamiać automatycznie bez konieczności każdorazowego logowania.

  • Kontroluj w czasie rzeczywistym swój dział obsługi pacjenta lub klienta

Dzięki panelowi online na żywo będziesz widział:
– wszystkich zalogowanych i niezalogowanych użytkowników
– liczbę dzwoniących pacjentów lub klientów czekających w kolejce na połączenie
– liczbę odebranych połączeń przez poszczególnych użytkowników
– liczbę rozłączonych połączeń w trakcie oczekiwania na połączenie
– liczbę trwających właśnie rozmów
– średni czas oczekiwania w kolejce na połączenie
– średni czas rozmowy

i wiele innych do wyboru

  • Wybierz jakie informacje są dla Ciebie ważne

Panel ruchu telefonicznego Wallboard jest w pełni modyfikowalny. To Ty decydujesz jakie informacje będą wyświetlane, a do wyboru masz ponad 50 opcji.

 

Wypróbuj za darmo

Wypróbuj funkcjonalność centrali telefonicznej Cloudflow 2.0.

Dział techniczny Voiceflow przygotuje dla Ciebie darmową wersję demonstracyjną systemu telefonicznego z pełną funkcjonalnością centrali telefonicznej oraz dedykowanym numerem VoIP do wykonywania i odbierania połączeń. Centrala posiada wbudowaną aplikację softphone do realizacji połączeń, dzięki której nie będziesz potrzebował żadnych dodatkowych urządzeń.

    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Voiceflow Sp. z o.o. dla potrzeb odpowiedzi na zapytanie wysłane w formularzu kontaktowym.

    Zapraszamy do kontaktu!

    Spośród innych operatorów wyróżnia nas to, że znamy osobiście każdego klienta, dlatego skontaktuj się z nami i umów na spotkanie podczas którego powiesz nam czego potrzebujesz a my sprawdzimy jak możemy Tobie pomóc.

    NASI PARTNERZY