Twoja centrala, nasze wsparcie!

JAROSLAW SAUCZEK
12 kwietnia 2020

Jakiś czas temu porównywaliśmy dla Was centralę wirtualną i centralę stacjonarną pod względem oszczędności, niezawodności i bezpieczeństwa w jej użytkowaniu. Bezapelacyjnie wygrał ten pierwszy wariant. Czy to wszystkie korzyści, które otrzymujecie wraz z centralą w chmurze? Zdecydowanie nie!

W naszym podsumowaniu centrala wirtualna wyszła na zdecydowane prowadzenie i nic dziwnego -jest naprawdę prosta w użyciu i opłacalna pod względem kosztów. Ma jeszcze jedną zaletę, o której naprawdę warto wspomnieć. Wybierając ten wariant nie musisz się martwić jej techniczne aspekty. To zadanie pozostaw nam!

 

Jak to działa?

Na początku przypomnijmy – w przypadku centrali stacjonarnej znajduje się ona w Twojej firmie i to Ty ponosisz za niego całą odpowiedzialność. Na Twoich barkach spoczywa dbanie o sprzęt, wymiana części, naprawa awarii… Tracisz na to swój czas i pieniądze. Niestety często zdarza się również, że części do starszych modeli są już wycofane z produkcji…

Tego problemu nie ma w przypadku centrali w chmurze – jej serwery znajdują się u operatora. W Twojej siedzibie znajdują się wyłącznie aparaty telefoniczne, bez żadnych dodatkowych urządzeń technicznych. A Ty dzięki wsparciu ze strony dostawcy, możesz wykorzystywać cały potencjał jaki drzemie w chmurze. Już od samego początku możesz liczyć na naszą pomoc – jak nikt znamy możliwości centrali w chmurze i chętnie opowiemy o tym Tobie i Twoim pracownikom.

 

 

Pamiętaj, że u nas na wdrożeniu nigdy się nie kończy. W Voiceflow zapewniamy ciągłość działania i bezpieczeństwo zainstalowanych przez nas systemów poprzez stałe monitorowanie ich pracy. Pojawiają się zakłócenia? Nasz serwis jest automatycznie o tym powiadamiany. Potrzebujesz pomocy lub chcesz dokonać zmian funkcjonalnych bądź konfiguracyjnych? W każdej chwili możesz się z nami skontaktować! Zespół naszych inżynierów jest w stałej gotowości i dyspozycji. Dodatkowo, Twoja centrala w chmurze będzie regularnie aktualizowana przez dział techniczny Voiceflow. Martwisz się o swoje dane? Spokojnie, zawsze możesz liczyć na ich kopię zapasową.

 

Dla kogo wirtualna centrala?

Dobra wiadomość – wirtualna centrala to idealne rozwiązanie zarówno dla małych, jak i dużych firm. Dzięki temu, że nie musisz kupować serwerów, nie wymaga to od Ciebie dużych inwestycji. Po prostu płacisz miesięcznie za połączenia i w dowolnym momencie możesz zrezygnować z posługiwania się centralą wirtualną. Nie musisz również zatrudniać dodatkowych osób, które zajmą się ewentualnymi naprawami – tak jak wspomnieliśmy wcześniej wszystkie usterki naprawia nasz serwis , który świadczy pełną opiekę gwarancyjną oraz pogwarancyjną na wszystkie dostarczone przez nas komponenty systemu telekomunikacyjnego. Ty nie musisz sobie zaprzątać tym głowy 🙂

Chcesz poznać więcej szczegółów? Zapraszamy do kontaktu!

Zaufali nam

American Orthodontics
APS Energia
Forever
Tuplex
Dental Medicenter
Soldent
Elektoralna Dental Clinic
Dr Beata Dethloff
Dr Szczyt
Klinika Ambroziak
Multimedica
MD Clinic
Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze