Twoja centrala, nasze wsparcie!

Jakiś czas temu porównywaliśmy dla Was centralę wirtualną i centralę stacjonarną pod względem oszczędności, niezawodności i bezpieczeństwa w jej użytkowaniu. Bezapelacyjnie wygrał ten pierwszy wariant. Czy to wszystkie korzyści, które otrzymujecie wraz z centralą w chmurze? Zdecydowanie nie!

W naszym podsumowaniu centrala wirtualna wyszła na zdecydowane prowadzenie i nic dziwnego -jest naprawdę prosta w użyciu i opłacalna pod względem kosztów. Ma jeszcze jedną zaletę, o której naprawdę warto wspomnieć. Wybierając ten wariant nie musisz się martwić jej techniczne aspekty. To zadanie pozostaw nam!

 

Jak to działa?

Na początku przypomnijmy – w przypadku centrali stacjonarnej znajduje się ona w Twojej firmie i to Ty ponosisz za niego całą odpowiedzialność. Na Twoich barkach spoczywa dbanie o sprzęt, wymiana części, naprawa awarii… Tracisz na to swój czas i pieniądze. Niestety często zdarza się również, że części do starszych modeli są już wycofane z produkcji…

Tego problemu nie ma w przypadku centrali w chmurze – jej serwery znajdują się u operatora. W Twojej siedzibie znajdują się wyłącznie aparaty telefoniczne, bez żadnych dodatkowych urządzeń technicznych. A Ty dzięki wsparciu ze strony dostawcy, możesz wykorzystywać cały potencjał jaki drzemie w chmurze. Już od samego początku możesz liczyć na naszą pomoc – jak nikt znamy możliwości centrali w chmurze i chętnie opowiemy o tym Tobie i Twoim pracownikom.

 

 

Pamiętaj, że u nas na wdrożeniu nigdy się nie kończy. W Voiceflow zapewniamy ciągłość działania i bezpieczeństwo zainstalowanych przez nas systemów poprzez stałe monitorowanie ich pracy. Pojawiają się zakłócenia? Nasz serwis jest automatycznie o tym powiadamiany. Potrzebujesz pomocy lub chcesz dokonać zmian funkcjonalnych bądź konfiguracyjnych? W każdej chwili możesz się z nami skontaktować! Zespół naszych inżynierów jest w stałej gotowości i dyspozycji. Dodatkowo, Twoja centrala w chmurze będzie regularnie aktualizowana przez dział techniczny Voiceflow. Martwisz się o swoje dane? Spokojnie, zawsze możesz liczyć na ich kopię zapasową.

 

Dla kogo wirtualna centrala?

Dobra wiadomość – wirtualna centrala to idealne rozwiązanie zarówno dla małych, jak i dużych firm. Dzięki temu, że nie musisz kupować serwerów, nie wymaga to od Ciebie dużych inwestycji. Po prostu płacisz miesięcznie za połączenia i w dowolnym momencie możesz zrezygnować z posługiwania się centralą wirtualną. Nie musisz również zatrudniać dodatkowych osób, które zajmą się ewentualnymi naprawami – tak jak wspomnieliśmy wcześniej wszystkie usterki naprawia nasz serwis , który świadczy pełną opiekę gwarancyjną oraz pogwarancyjną na wszystkie dostarczone przez nas komponenty systemu telekomunikacyjnego. Ty nie musisz sobie zaprzątać tym głowy 🙂

Chcesz poznać więcej szczegółów? Zapraszamy do kontaktu!

Zobacz również

Nadchodzi era telefonii VoIP!

7 korzyści, które da Twojej firmie centrala telefoniczna

15 września 2019

Autor: Jaroslaw Sauczek

Technologia VoIP i VPBX

NASI PARTNERZY