Sprawdź, dlaczego Twoja firma potrzebuje centrali telefonicznej w chmurze!

Jaki komunikat słyszą klienci dzwoniąc do Twojej firmy? Jak długo muszą czekać na połączenie? Ilu z nich straciłeś przez długi czas oczekiwania na rozmowę…? Nie masz pojęcia? Spokojnie, odpowiedzi na te wszystkie pytania dostarczy Ci Twoja własna centrala telefoniczna w chmurze.

 

Nie da się zaprzeczyć, że podstawowym narzędziem komunikacji na linii klient-firma jest kontakt telefoniczny. Oczywiście, został on mocno wsparty przez internet, jednak nic nie zastąpi rozmowy z drugim człowiekiem. To dzięki bezpośredniemu kontaktowi z Klientem zdobywasz cenną wiedzę o jego potrzebach i oczekiwaniach. Dlatego tak ważna jest rola profesjonalnej centrali telefonicznej oraz infolinii. To niezbędny element kreowania profesjonalnego wizerunku nowoczesnego przedsiębiorstwa.

 

Czym tak właściwie jest centrala telefoniczna w chmurze?


Chmurowa centrala telefoniczna jest rozwiązaniem zainstalowanym na zewnętrznym serwerze, którego zadaniem jest obsługiwanie Twojego ruchu telefonicznego. To coś więcej niż telefon. To system, dzięki któremu Twoimi pracownicy dużo szybciej obsługują dzwoniących klientów. Wpływają na to takie funkcjonalności jak kolejkowanie dzwoniących osób, czas odliczania do odbioru połączenia czy automatyczne przekazywanie rozmowy na wybrany wolny numer wewnętrzny. Efekt? Zadowoleni klienci skłonni ponownie skorzystać z Twoich usług.

Myślisz, że infolinia to rozwiązanie wyłącznie dla dużych firm? Jeśli tak, jesteś w błędzie. Profesjonalna infolinia to idealna opcja nawet dla niewielkich firm. Centrala telefoniczna w chmurze stanie się nieocenionym pomocnikiem zarówno dla małego sklepu internetowego w czasie świątecznej gorączki zakupowej, dla średniej wielkości przychodzi, która umawia telefonicznie pacjentów czy dla dużych firm z branży bankowej, ubezpieczeniowej i farmaceutycznej. Spróbujmy rozpatrzyć korzyści jakie ze sobą niesie.

 

 

Wirtualna centrala telefoniczna w chmurze – niezastąpione źródło informacji

Infolinia to przede wszystkim potężne źródło informacji, które możesz wykorzystać do usprawnienia Twoich usług. Dzięki panelowi administracyjnemu możesz generować dowolne raporty połączeń, które pomogą Ci monitorować bieżącą aktywność Twoich sprzedawców. Dowiesz się, ile połączeń danego dnia było odebranych, ile wychodzących, ile oczekujących, a ilu klientów zostało pozostawionych bez kontaktu.

Co więcej, centrala telefoniczna w chmurze wysyła wiadomości mailowe z informacją o nieodebranym połączeniu lub długiej kolejce oczekujących. Dzięki temu nie przegapisz żadnego cennego kontaktu.

Warto wspomnieć również o możliwości odsłuchu rozmowy sprzedawcy z klientem w czasie rzeczywistym. Daje Ci to szansę wsparcia Twojego zespołu i udzielenia cennych rad sprzedawcom w czasie rozmowy, bez wiedzy klienta. Liczba “spalonych” rozmów zmaleje, a Twój zespół będzie wiedział, że zawsze może liczyć na Twoją pomoc.

Jak widzisz centrala telefoniczna, to dużo więcej niż telefon. To realna korzyść dla Twojej firmy pomagająca lepiej obsługiwać klientów oraz umożliwiająca Ci zdobycie cennej wiedzy usprawniającej procesy. Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu!

Zobacz również

Nadchodzi era telefonii VoIP!

6 powodów, dlaczego telefonia VoIP jest odpowiednia dla Twojej firmy

17 sierpnia 2019

Autor: Jaroslaw Sauczek

Rozwiązania Telekomunikacyjne

NASI PARTNERZY