Wirtualne call center – przewodnik dla firm
Wirtualne call center stają się kluczowym narzędziem dla firm pragnących zwiększyć swoją efektywność komunikacyjną. Dzięki zaawansowanej technologii VoIP (Voice over Internet Protocol) oraz elastycznym rozwiązaniom, przedsiębiorstwa mają możliwość redukowania kosztów operacyjnych oraz poprawy jakości obsługi klienta. Wirtualne call center umożliwiają zdalne zarządzanie zespołem, co jest szczególnie istotne w kontekście rosnącej liczby pracowników pracujących zdalnie lub […]
New post
1 marca 2024
Autor: Mateusz
Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, System VoIP, Technologia VoIP i VPBX, Usługi VoIP
5 najlepszych praktyk w konfiguracji centrali VoIP dla małych i średnich przedsiębiorstw
Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.
Telefonia VoIP dla sklepu internetowego (e-commerce)
Wielu osobom wydaje się, że prowadzenie sklepu internetowego e-commerce to biznes, który jest wręcz skazany na sukces. W końcu kto z nas nie robi zakupów przez internet! Warto jednak pamiętać o tym, że branża e-commerce jest bardzo wymagająca i niesie ze sobą wiele wyzwań. Na szczęście ogromną częścią z nich pomoże zarządzić telefonia VoIP. Zapraszamy […]
New post
29 sierpnia 2020
Autor: Jaroslaw Sauczek
Nowy rok, nowe rozwiązania!
Nowy rok, nowe postanowienia, nowe plany! Styczeń warto zacząć od poszukiwań nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią codzienną pracę firmy, w konsekwencji prowadząc ją do rozwoju. Przełom roku wykorzystaj nie tylko jako okres zmian w życiu prywatnym, ale także biznesowym. Bo jeśli nie teraz to kiedy? Koniec starego roku i początek nowego jest doskonałą okazją do podejmowania […]
New post
14 lipca 2019
Autor: Piotr Wyrzykowski
Funkcjonalność VoIP, IP telefonia, Połączenia VoIP, Sieć VoIP, System VoIP, Telefonia internetowa VoIP, Telefonia VoIP
Nadchodzi era telefonii VoIP!
Czy wiesz, że aż 60% firm przebadanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej utrzymuje telefon stacjonarny wyłącznie po to, aby podkreślić swój profesjonalizm i uwiarygodnić swoją działalność?