Powiadomienia mailowe
Jeśli nie możesz pójść po dane, one przyjdą do Ciebie
System telefoniczny Cloudflow 2.0 może poinformować Cię mailowo o ważnych zdarzenia w centrali telefonicznej, dzięki czemu możesz od razu zareagować i nie ominie Cię nic istotnego. Zobaczysz, kiedy klient zrezygnował z oczekiwania w kolejce na połączenie lub dostaniesz maila po rozmowie z jej nagraniem w załączniku.
Dzięki tej funkcjonalności otrzymasz powiadomienia o wszystkich interesujących Cię aktywnościach. Będziesz mieć pod kontrolą kluczowe dane i lepiej zadbasz o jakość obsługi klienta w Twojej firmie.
Zobacz, jakie informacje możesz otrzymywać
-
Rezygnacja klienta z oczekiwania w kolejce połączeń
Bywa, że niecierpliwy klient rozłączy się po kilku minutach oczekiwania na połączenie. Dzięki powiadomieniu mailowym będziesz mógł od razu do niego oddzwonić, zanim on skontaktuje się z Twoją konkurencją.
-
Za długa kolejka połączeń oczekujących
Zdarzają się sytuacje, kiedy z jakiegoś powodu tworzą się długie kolejki połączeń oczekujących w centrali telefonicznej. Dzięki powiadomieniom dowiesz się o każdym takim zdarzeniu i będziesz mógł szybko zareagować i rozładować kolejkę, np. podłączając kolejne stanowisko telefoniczne.
-
Poczta głosowa
Nie musisz już oddzwaniać na pocztę głosową, aby dowiedzieć się, kto do Ciebie dzwonił, kiedy nie mogłeś odebrać telefonu. Dzięki tej funkcji informacje o nieodebranym połączeniu, razem z nagraniem w załączniku, dostaniesz mailem.
-
Zbyt długi czas oczekiwania na połączenie
Możesz wprowadzić założenia dotyczące standardów obsługi klienta (SLA) – takie, jak np. maksymalny czas oczekiwania na połączenie. Jeśli klient przekroczy tę wartość, system telefoniczny Cię o tym poinformuje.
-
Podsumowanie po każdej rozmowie
Możesz na bieżąco monitorować wszystkie interesujące Cię rozmowy. Po każdej z nich otrzymasz w wiadomości mailowej następujące informacje: z kim była rozmowa, czas oczekiwania na połączenie, początkowe miejsce w kolejce, wybrany numer wewnętrzny, czas trwania oraz nagranie rozmowy w załączniku.
Wypróbuj za darmo
Wypróbuj funkcjonalność centrali telefonicznej Cloudflow 2.0.
Dział techniczny Voiceflow przygotuje dla Ciebie darmową wersję demonstracyjną systemu telefonicznego z pełną funkcjonalnością centrali telefonicznej oraz dedykowanym numerem VoIP do wykonywania i odbierania połączeń. Centrala posiada wbudowaną aplikację softphone do realizacji połączeń, dzięki której nie będziesz potrzebował żadnych dodatkowych urządzeń.