Powiadomienia mailowe

Jeśli nie możesz pójść po dane, one przyjdą do Ciebie

System telefoniczny Cloudflow 2.0 może poinformować Cię mailowo o ważnych zdarzenia w centrali telefonicznej, dzięki czemu możesz od razu zareagować i nie ominie Cię nic istotnego. Zobaczysz, kiedy klient zrezygnował z oczekiwania w kolejce na połączenie lub dostaniesz maila po rozmowie z jej nagraniem w załączniku.

Dzięki tej funkcjonalności otrzymasz powiadomienia o wszystkich interesujących Cię aktywnościach. Będziesz mieć pod kontrolą kluczowe dane i lepiej zadbasz o jakość obsługi klienta w Twojej firmie.

Zobacz, jakie informacje możesz otrzymywać

  • Rezygnacja klienta z oczekiwania w kolejce połączeń

Bywa, że niecierpliwy klient rozłączy się po kilku minutach oczekiwania na połączenie. Dzięki powiadomieniu mailowym będziesz mógł od razu do niego oddzwonić, zanim on skontaktuje się z Twoją konkurencją.

  • Za długa kolejka połączeń oczekujących

Zdarzają się sytuacje, kiedy z jakiegoś powodu tworzą się długie kolejki połączeń oczekujących w centrali telefonicznej. Dzięki powiadomieniom dowiesz się o każdym takim zdarzeniu i będziesz mógł szybko zareagować i rozładować kolejkę, np. podłączając kolejne stanowisko telefoniczne.

  • Poczta głosowa

Nie musisz już oddzwaniać na pocztę głosową, aby dowiedzieć się, kto do Ciebie dzwonił, kiedy nie mogłeś odebrać telefonu. Dzięki tej funkcji informacje o nieodebranym połączeniu, razem z nagraniem w załączniku, dostaniesz mailem.

  • Zbyt długi czas oczekiwania na połączenie

Możesz wprowadzić założenia dotyczące standardów obsługi klienta (SLA) – takie, jak np. maksymalny czas oczekiwania na połączenie. Jeśli klient przekroczy tę wartość, system telefoniczny Cię o tym poinformuje.

  • Podsumowanie po każdej rozmowie

Możesz na bieżąco monitorować wszystkie interesujące Cię rozmowy. Po każdej z nich otrzymasz w wiadomości mailowej następujące informacje: z kim była rozmowa, czas oczekiwania na połączenie, początkowe miejsce w kolejce, wybrany numer wewnętrzny, czas trwania oraz nagranie rozmowy w załączniku.

Zapraszamy do kontaktu!

Spośród innych operatorów wyróżnia nas to, że znamy osobiście każdego klienta, dlatego skontaktuj się z nami i umów na spotkanie podczas którego powiesz nam czego potrzebujesz a my sprawdzimy jak możemy Tobie pomóc.

NASI PARTNERZY