Telekonferencje
Twórz własne telekonferencje na potrzeby Twojego biznesu
Dzięki centrali Cloudflow 2.0 możesz wygodnie organizować telekonferencje nawet dla kilkudziesięciu pracowników jednocześnie. Jeśli Twoja firma posiada kilka oddziałów lub organizuje częste bądź cykliczne spotkania, możesz oszczędzić czas i pieniądze związane z podróżami służbowymi.
Rozmawiaj ze swoim zespołem zawsze, kiedy tego potrzebujesz. Organizuj odprawy pracowników niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajdują. Postaw na wygodną komunikację w czasie rzeczywistym.
Co zyskasz dzięki funkcji telekonferencji w swojej firmie?
-
Twórz pokoje konferencyjne
Możesz tworzyć wirtualne pokoje do przeprowadzania spotkań wielu osób, niezależnie od tego, czy dzwonią z numeru komórkowego czy stacjonarnego.
-
Nagraj zapowiedź przed dołączeniem do telekonferencji
Jeśli chcesz jeszcze przed rozpoczęciem spotkania przekazać uczestnikom ważne informacje, wystarczy że nagrasz zapowiedź głosową. Dzięki temu efektywnie wykorzystasz czas telekonferencji.
-
Otrzymuj powiadomienia o pojawiających się uczestnikach
Dzięki tej funkcji możesz otrzymywać informacje o wszystkich osobach dołączających oraz opuszczających organizowaną przez Ciebie telekonferencję.
-
Zabezpiecz telekonferencję za pomocą numeru PIN
Dzięki opcji definiowania numeru PIN w telekonferencji nie będą uczestniczyć niepowołane osoby. Możesz również ustalić oddzielne numery dla administratorów i użytkowników.
-
Nadawaj role uczestnikom
Osoby uczestniczące w Twojej telekonferencji możesz podzielić na uczestników i administratorów. Pozwoli to na lepszą organizację spotkania.
-
Twórz wiele telekonferencji w centrali
Twoja firma składa się z wielu pracowników, z którymi chcesz być w stałym kontakcie? Dzięki tej funkcji zorganizujesz wiele telekonferencji w tym samym czasie.
Wypróbuj za darmo
Wypróbuj funkcjonalność centrali telefonicznej Cloudflow 2.0.
Dział techniczny Voiceflow przygotuje dla Ciebie darmową wersję demonstracyjną systemu telefonicznego z pełną funkcjonalnością centrali telefonicznej oraz dedykowanym numerem VoIP do wykonywania i odbierania połączeń. Centrala posiada wbudowaną aplikację softphone do realizacji połączeń, dzięki której nie będziesz potrzebował żadnych dodatkowych urządzeń.