Średniej wielkości firma sprzedająca usługi przez telefon
1. Problem:
Codzienne rozmowy telefoniczne generowały naprawdę wysokie koszty. Ponad to, nie istniał jeden główny numer telefonu, nie było także możliwości przekierowywania rozmówcy na numery wewnętrzne. Firma z przeprowadzonych rozmów nie mogła uzyskać żadnych statystyk, które mogłyby wpłynąć na pracę działu handlowego oraz jego skuteczność.2. Zaproponowane rozwiązania:
Naszemu klientowi zaproponowaliśmy centralę telefoniczną w chmurze obsługująca telefonię VoIP. Firma otrzymała jeden główny numer telefonu do obsługi klientów z profesjonalną infolinią. Udostępniliśmy jej również dostęp do panelu administratora oraz możliwość generowania szczegółowych raportów połączeń. Dla handlowców szczególnie przydatny okazał się odsłuch rozmowy na żywo oraz opcja podpowiadania sprzedawcy bez wiedzy klienta, a także mailowe powiadomienia o nieodebranych połączeniach.3. Efekt końcowy:
Dzięki stawkom VoIP zmniejszyły się rachunki telefoniczne. Profesjonalna infolinia sprawiła, że klienci dużo szybciej i sprawniej mogą dodzwaniać się do wybranych działów firmy. Wdrożone przez nas rozwiązania umożliwiły także rozwój kompetencji sprzedawców dzięki nagrywaniu i odsłuchiwaniu rozmów wraz z managerem i trenerem sprzedaży oraz podniesienie jakości rozmów dzięki podpowiedziom kierownika w trakcie rozmów sprzedażowychPoznaj kompleksowe rozwiązania
Centrali telefonicznej Voiceflow 2.0
Zaufali nam