Telefonia VoIP w służbie zdrowiu
Co najbardziej zniechęca pacjentów w czasie kontaktu z placówkami medycznymi? Oczywiście trudności z dodzwonieniem się. Nieodebrane połączenia, ciągły sygnał zajętości i automatyczna sekretarka… W konsekwencji rozgoryczony pacjent rezygnuje wybierając inną przychodnię. Patrząc z naszej perspektywy oraz z perspektywy naszych klientów możemy śmiało stwierdzić, że podstawą w stworzeniu pozytywnego wizerunku placówki medycznej jest przede wszystkim […]
New post
Centrala telefoniczna – dbaj o jakość swojego call center dzięki statystykom
26 września 2020
Autor: Jaroslaw Sauczek
Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Połączenia VoIP, Usługi VoIP
Twój własny dział telemarketingu – jak go zbudować?
5 czerwca 2023
Autor: Jaroslaw Sauczek
Centrale VoIP, Rozwiązania Telekomunikacyjne, Sieć VoIP, Usługi VoIP
Jak centrala VoIP zmienia oblicze współczesnej komunikacji biznesowej?
15 lutego 2024
Autor: Piotr
Centrale VoIP, Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Sieć VoIP, Usługi VoIP