Automatyczne przekierowania połączeń na telefony komórkowe
Bądź zawsze dostępny dla klientów
Centrala Cloudflow 2.0 jako jedna z nielicznych central telefonicznych posiada programowalny schemat oraz kalendarz przekierowań na telefony komórkowe, które możesz dowolnie dostosowywać do swoich potrzeb. Telefony komórkowe w Twojej firmie mogą stać się częścią systemu telefonicznego. Co więcej, po odebraniu połączenia na telefonie komórkowym centrala telefoniczna poinformuje Cię, że jest to rozmowa z przekierowania, a na wyświetlaczu pojawi się numer osoby dzwoniącej.
Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz zapewnić klientom dostęp o dowolnej porze w dowolnym dniu. Czy Twoi konkurenci oferują tego typu jakość obsługi?
Zobacz, co zyskasz dzięki przekierowaniom połączeń
-
Bądź zawsze dostępny dla Twoich klientów
Gdy nie ma Cię w biurze, połączenia zostaną przekierowane na Twój telefon komórkowy przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalności centrali telefonicznej, takich jak zapowiedź, kolejkowanie czy zbieranie statystyk.
-
Uzyskaj dostęp do informacji
Ponieważ przekierowaniami zarządza centrala telefoniczna Cloudflow 2.0, zbiera ona statystyki połączeń oraz nagrania rozmów. Wszystkie informacje o ruchu telefonicznym oraz nagrania będą dostępne w panelu on-line centrali.
-
Idealne rozwiązanie przy rozproszonej strukturze w firmie
Telefony komórkowe pracowników mogą obsługiwać połączenia z głównego numeru firmowego. Centrala telefoniczna będzie przekierowywać połączenia według schematu. Przy braku odebrania połączenia zostanie ono skierowane na kolejny wskazany w konfiguracji telefon komórkowy.
-
Zabezpiecz telefoniczną obsługę klienta na wypadek awarii
Wypadki chodzą po… firmach. W przypadku awarii internetu lub zasilania w Twojej firmie centrala telefoniczna Cludflow 2.0, która jest w chmurze, automatycznie przekaże połączenia na wybrane telefony komórkowe przy zachowaniu pełnej funkcjonalności systemu.
Wypróbuj za darmo
Wypróbuj funkcjonalność centrali telefonicznej Cloudflow 2.0.
Dział techniczny Voiceflow przygotuje dla Ciebie darmową wersję demonstracyjną systemu telefonicznego z pełną funkcjonalnością centrali telefonicznej oraz dedykowanym numerem VoIP do wykonywania i odbierania połączeń. Centrala posiada wbudowaną aplikację softphone do realizacji połączeń, dzięki której nie będziesz potrzebował żadnych dodatkowych urządzeń.