Automatyczne przekierowania połączeń na telefony komórkowe
Bądź zawsze dostępny dla klientów
Centrala Cloudflow 2.0 jako jedna z nielicznych central telefonicznych posiada programowalny schemat oraz kalendarz przekierowań na telefony komórkowe, które możesz dowolnie dostosowywać do swoich potrzeb. Telefony komórkowe w Twojej firmie mogą stać się częścią systemu telefonicznego. Co więcej, po odebraniu połączenia na telefonie komórkowym centrala telefoniczna poinformuje Cię, że jest to rozmowa z przekierowania, a na wyświetlaczu pojawi się numer osoby dzwoniącej.
Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz zapewnić klientom dostęp o dowolnej porze w dowolnym dniu. Czy Twoi konkurenci oferują tego typu jakość obsługi?
Zobacz, co zyskasz dzięki przekierowaniom połączeń
-
Bądź zawsze dostępny dla Twoich klientów
Gdy nie ma Cię w biurze, połączenia zostaną przekierowane na Twój telefon komórkowy przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalności centrali telefonicznej, takich jak zapowiedź, kolejkowanie czy zbieranie statystyk.
-
Uzyskaj dostęp do informacji
Ponieważ przekierowaniami zarządza centrala telefoniczna Cloudflow 2.0, zbiera ona statystyki połączeń oraz nagrania rozmów. Wszystkie informacje o ruchu telefonicznym oraz nagrania będą dostępne w panelu on-line centrali.
-
Idealne rozwiązanie przy rozproszonej strukturze w firmie
Telefony komórkowe pracowników mogą obsługiwać połączenia z głównego numeru firmowego. Centrala telefoniczna będzie przekierowywać połączenia według schematu. Przy braku odebrania połączenia zostanie ono skierowane na kolejny wskazany w konfiguracji telefon komórkowy.
-
Zabezpiecz telefoniczną obsługę klienta na wypadek awarii
Wypadki chodzą po… firmach. W przypadku awarii internetu lub zasilania w Twojej firmie centrala telefoniczna Cludflow 2.0, która jest w chmurze, automatycznie przekaże połączenia na wybrane telefony komórkowe przy zachowaniu pełnej funkcjonalności systemu.