Wirtualna Centrala Telefoniczna Cloudflow 2.0 i jej funkcjonalności / Część II

Cloudflow 2.0 to wirtualna centrala telefoniczna zainstalowana na serwerach chmurowych obsługująca telefonię cyfrową VoIP za pomocą łącz internetowych. W poprzednim artykule pisaliśmy Wam o jej kilku funkcjonalnościach. Zdecydowanie, temat nie został jeszcze przez nas wyczerpany, dlatego dzisiaj zapraszamy na jego drugą część i mini podróż przez kolejne funkcje naszego produktu.

 

Centrala telefoniczna w chmurze to nowoczesna technologia, która jest w stanie w realny sposób obniżyć koszty działalności przedsiębiorstwa i poprawić jakość obsługi klientów. To rozwiązanie, które daje ogromne możliwości – dużo większe niż tradycyjna centrala telefoniczna. Co najważniejsze z Cloudflow 2.0. mogą korzystać zarówno małe, jak i duże firmy. W poprzednim wpisie skupiliśmy się na takich funkcjonalnościach jak pomocne statystyki, wyeliminowanie sygnału zajętości, przekierowanie rozmów i książka telefoniczna z własną bazą klientów. Poniżej kilka kolejnych funkcji i korzyści jakie niesie ze sobą nasza centrala:

 

      1. Śledź na bieżąco nieodebrane i porzucone połączenia 

 

W ciągu dnia, w natłoku zajęć niemożliwością jest odebrać wszystkie przychodzą telefony. Jednak warto jest je mieć pod kontrolą – nie wiadomo, które z nich są szansą na sprzedaż Twoich produktów i usług. Z Cloudflow 2.0. otrzymujesz dostęp do aktywnej liczby połączeń nieodebranych i porzuconych. W szybki sposób dowiesz się, kiedy klient opuścił kolejkę lub kiedy rozłączył się w trakcie oczekiwania. Co ważne, każde oddzwonienie do klienta będzie zaznaczone na liście, dzięki czemu unikniesz kontaktowania się z jedną osoba kilkukrotnie.

 

 

      2. Rejestrowanie połączeń i możliwość ich ponownego odsłuchu

 

Przesłuchanie przeprowadzonych rozmów z klientami, daje możliwość dokładnej analizy i wykrycia często popełnianych błędów. Dzięki temu jesteś w stanie znacznie poprawić proces obsługi w swojej firmie lub rozwiązać potencjalne spory. Nagrań możesz posłuchać w prosty sposób poprzez przeglądarkę internetową, są dla Ciebie dostępne przez 3 miesiące (lub dłużej, jeśli tego potrzebujesz)

 

      3. Podglądaj na żywo panel Twojego ruchu telefonicznego

 

Wallboard to Twój pogląd na to co się dzieje “na linii”. Możesz go dostosować do swoich potrzeb, wybierając informacje, na których najbardziej Ci zależy. Sprawdzaj ruch telefoniczny, liczbę dzwoniących oczekujących w kolejce, porzucone połączenia oraz liczbę zalogowanych użytkowników.

 

     4. Zrealizowanie kampanii połączeń wychodzących

 

Chcesz przeprowadzić masową kampanię połączeń wychodzących (tak zwany outbound) z wgranego pliku CSV? Z Cloudflow 2.0. możesz to zrobić. Ustalaj przerwy pomiędzy połączeniami, słuchaj rozmów i podpowiadaj konsultantom w trakcie ich rozmów. Żadna kampania nie może skończyć się bez raportu – centrala pomoże Ci go wygenerować.

 

Mamy nadzieję, że kolejna dawka funkcjonalności przekonuje Cię do tego, że wirtualna centrala Cloudflow 2.0 to rozwiązanie pełne korzyści! Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat szczegółowych rozwiązań, które mogą wspierać i usprawniać funkcjonowanie Twojej firmy, zapraszamy do kontaktu!

Zobacz również

Nadchodzi era telefonii VoIP!

7 korzyści, które da Twojej firmie centrala telefoniczna

15 września 2019

Autor: Jaroslaw Sauczek

Technologia VoIP i VPBX

NASI PARTNERZY