Przenieś swój telefon do chmury!

Chmura – to słowo, które od kilku lat jest na ustach wszystkich. Współcześni eksperci przewidują, że wkrótce większość firm przesiądzie się na usługi chmurowe. Co ciekawe, chmura nie tylko pomaga w przechowywaniu danych firmowych, ale także może być miejscem dla Twojej telefonii. To znacznie prostsze niż mogłoby się wydawać! Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się jak funkcjonuje telefon w chmurze.

Niedawno jeszcze zastanawiano się, czy warto przenosić swoje serwery do chmury. Dziś już nikt nie ma wątpliwości co do potrzeby takiej usługi. Rozwój chmury postąpił w sposób naturalny, a obecnie jej wdrożenie nie budzi w firmach takiego niepokoju, jak jeszcze kilka lat temu. To powszechnie doceniane rozwiązanie, które przynosi wiele korzyści, takich jak oszczędność kosztów i elastyczność. Teraz pytanie nie brzmi „Czy wdrożyć wirtualną chmurę?”, lecz „Kiedy ją wdrożyć?”.

 

 

Czym tak właściwie jest wirtualna chmura?

Chmurowy model opiera się na przechowywaniu aplikacji, danych i plików na globalnych serwerach, poza lokalną infrastrukturą firmy. Dzięki temu nie musisz się martwić o koszty serwerów, sprzętu czy infrastruktury – chmura staje się swoistym, nieograniczonym „magazynem online” dla Twoich danych. To tak łatwe, jak korzystanie z internetu!

Dzięki temu Twoja firma staje się bardziej nowoczesna i mobilna, a zarządzanie nią staje się znacznie bardziej efektywne. Dostęp do danych jest możliwy zarówno z biurowego komputera, jak i z domowego tabletu. Twoje dane są dostępne wszędzie, gdzie tylko jesteś, o każdej porze.

Wielu zastanawia się, czy chmura jest bezpiecznym miejscem dla tak poufnych danych jak faktury, umowy czy dane klientów. Oczywiście, że tak! W razie utraty lub kradzieży sprzętu, nie musisz obawiać się utraty danych. Co więcej, korzystając z chmury, obniżasz koszty związane z infrastrukturą IT.

 

chmura w firmie - telefonia VoIP

Centrala telefoniczna w chmurze dla firmy

Niewielu zdaje sobie sprawę, że całą centralę telefoniczną także można przenieść do chmury. To rozwiązanie pozwala na obsługę ruchu telefonicznego na zewnętrznym serwerze.

Wykorzystanie chmury obliczeniowej przyspiesza wdrożenie, redukuje początkowe koszty, zwiększa dostępność i skalowalność usług. W porównaniu do tradycyjnej centrali, korzyścią tego rozwiązania jest niska cena, wysoka funkcjonalność, niezawodność oraz bezpieczeństwo. Wprowadzenie wirtualnej centrali pozwala firmie na oszczędności – nie trzeba inwestować w zakup i utrzymanie infrastruktury, ani płacić wysokich opłat telekomunikacyjnych.

Konfiguracja takiej centrali nie wymaga dodatkowego sprzętu, instalowania nowych linii telefonicznych ani rozciągania kabli po biurze. Dodatkowo, nie ulega starzeniu się, nie wymaga serwisu ani części zamiennych.

Oferowana przez nas centrala telefoniczna posiada wiele przydatnych funkcji, w tym raportowanie i profesjonalne „pokoje konferencyjne” z dowolną liczbą uczestników, które można dodawać lub usuwać w każdej chwili. Centrala VoIP to najlepszy sposób na poprawę obsługi klienta.

Dla kogo jest centrala telefoniczna w chmurze?

Wirtualna centrala telefoniczna działa wyłącznie w oparciu o istniejącą sieć i pozwala stworzyć biuro lub miejsce pracy w dowolnym miejscu na świecie. Z jej funkcjonalności mogą korzystać zarówno małe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa. To idealne wsparcie dla firm, które otwierają kolejne oddziały w różnych lokalizacjach geograficznych oraz opcja dla przedsiębiorstw, którym zależy na znacznym obniżeniu rachunków telefonicznych oraz darmowych połączeniach wewnętrznych.

I co najważniejsze to rozwiązanie dla firm, które dbają o swój profesjonalny wizerunek w oczach klientów i kontrahentów. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do kontaktu!

Zobacz również

Nadchodzi era telefonii VoIP!

7 korzyści, które da Twojej firmie centrala telefoniczna

15 września 2019

Autor: Jaroslaw Sauczek

Technologia VoIP i VPBX

NASI PARTNERZY