Przenieś swój telefon do chmury!
Chmura to najpopularniejszy trend ostatnich lat. Zdaniem specjalistów, niebawem będzie wykorzystywana przez większość firm. Czy wiesz, że do chmury możesz przenieść nie tylko dane swojej firmy, ale również swoją telefonię? To prostsze niż myślisz!
Jeszcze nie tak dawno zastanawiano się, czy swoje serwery warto przenieść do chmury. Dziś nikt nie zastanawia się, czy ta usługa jest potrzebna. Chmura rozwinęła się w sposób naturalny, dzięki czemu jej wdrożenie nie budzi u firm takiego lęku jak kilka lat wcześniej. To powszechne zjawisko, doceniane za swoje liczne korzyści, takie jak oszczędność i elastyczność. Dzięki temu pytanie “Czy wdrażać chmurę?” zostało wyparte przez pytanie “Kiedy ją wdrażać?”.
Czym tak właściwie jest chmura?
Model chmurowy opiera się na przechowywaniu aplikacji, danych i plików w chmurze, czyli na serwerach rozmieszczonych na całym świecie, poza lokalną, firmową siecią. Dzięki temu nie musimy się martwić o utrzymywanie drogich serwerów, infrastruktury oraz sprzętu – chmura staje się nieograniczonym “magazynem” on-line dla naszych danych. To tak proste jak korzystanie z internetu!
Dzięki temu Twoja firma staje się jeszcze bardziej nowoczesna i mobilna, a zarządzanie nią dużo efektywniejsze. Dostęp do danych uzyskujesz zarówno z firmowego komputera, jak i z domowego tabletu. Twoje dane są wszędzie tam gdzie Ty, w dowolnym miejscu i czasie.
Wiele osób zastanawia się, czy chmura zapewnia bezpieczeństwo tak poufnych informacji jak faktury, umowy czy dane klientów. Oczywiście, że tak! W razie uszkodzenia lub kradzieży komputera, nie ryzykujesz utraty danych. A co więcej, optymalizujesz koszty ponoszone do tej pory na infrastrukturę IT.
Centrala telefoniczna w chmurze
Mało kto zdaje sobie sprawę, że do chmury można przenieść również centralę telefoniczną. W ten sposób zyskujesz rozwiązanie zainstalowane na zewnętrznym serwerze, którego zadaniem jest obsługiwanie Twojego ruchu telefonicznego.
Wykorzystanie chmury obliczeniowej umożliwia przyspieszenie wdrożenia, ograniczenie kosztów początkowych, zwiększenie dostępności oraz skalowalności usług. W porównaniu z tradycyjną centralą, główną korzyścią tego rozwiązania jest jego niska cena, wysoka funkcjonalność, niezawodność oraz bezpieczeństwo. Wprowadzenie wirtualnej centrali zapewnia firmie oszczędności – nie musisz inwestować w zakup, utrzymanie i modernizację infrastruktury oraz ponosić wysokich opłat telekomunikacyjnych.
Konfiguracja takiej centrali nie wymaga dodatkowego sprzętu, instalowania nowej linii telefonicznej ani tony kabli telefonicznych w biurze. Co więcej, nie starzeje się, nie wymaga serwisu, dostępności części oraz napraw gwarancyjnych.
Oferowana przez nas centrala telefoniczna posiada wiele przydatnych funkcji, m in. raportowania czy też profesjonalne „pokoje konferencyjne” z dowolną ilością połączonych rozmówców, których możesz w każdej chwili dodawać lub usuwać. Centrala VoIP to najlepszy sposób na podniesienie jakości obsługi klienta.
Kto powinien pomyśleć o centrali telefonicznej w chmurze?
Wirtualna centrala telefoniczna działa wyłącznie w oparciu o istniejącą sieć i pozwala stworzyć biuro lub miejsce pracy w dowolnym miejscu na świecie. Z jej funkcjonalności mogą korzystać zarówno małe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa. To idealne wsparcie dla firm, które otwierają kolejne oddziały w różnych lokalizacjach geograficznych oraz opcja dla przedsiębiorstw, którym zależy na znacznym obniżeniu rachunków telefonicznych oraz darmowych połączeniach wewnętrznych.
I co najważniejsze to rozwiązanie dla firm, które dbają o swój profesjonalny wizerunek w oczach klientów i kontrahentów. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do kontaktu!
Zobacz również
Nadchodzi era telefonii VoIP!
14 lipca 2019
Autor: Piotr Wyrzykowski
Funkcjonalność VoIP, IP telefonia, Połączenia VoIP, Sieć VoIP, System VoIP, Telefonia internetowa VoIP, Telefonia VoIP