New post
8 czerwca 2024
Autor: Mateusz
Centrale VoIP, Jak działa VoIP?, Połączenia VoIP, Usługi VoIP
Najważniejsze powody, by wykorzystywać VoIP w Call Center
Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.
Integracja CRM z centralą VoIP: korzyści dla sprzedaży i obsługi klienta
Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.
New post
6 marca 2024
Autor: Mateusz
Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Jak działa VoIP?, Usługi VoIP
VoIP dla e-commerce. Jak poprawić obsługę klienta w sklepie internetowym?
Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.
Duża przychodnia lekarska – przykład wdrożenia
Wśród naszych klientów znaczną część stanowią przychodnie lekarskie. I nic dziwnego, to miejsca w których sprawny proces telefoniczny jest podstawą funkcjonowania. Dziś chcemy przybliżyć Wam proces wdrożenia naszych usług właśnie w takim miejscu. W przypadku przychodni naszego klienta największym wyzwaniem stała się właśnie telefoniczna rejestracja wizyt. Przez nadmiar telefonów pacjenci nie mogli się dodzwonić, […]