New post

8 czerwca 2024

Autor: Mateusz

Centrale VoIP, Jak działa VoIP?, Połączenia VoIP, Usługi VoIP

Najważniejsze powody, by wykorzystywać VoIP w Call Center

Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.

New post

8 marca 2024

Autor: Mateusz

Centrale VoIP, Jak działa VoIP?, Połączenia VoIP, Usługi VoIP

Integracja CRM z centralą VoIP: korzyści dla sprzedaży i obsługi klienta

Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.

New post

6 marca 2024

Autor: Mateusz

Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Jak działa VoIP?, Usługi VoIP

VoIP dla e-commerce. Jak poprawić obsługę klienta w sklepie internetowym?

Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.

New post

8 maja 2020

Autor: Jaroslaw Sauczek

Jak działa VoIP?, Rozwiązania Telekomunikacyjne

Duża przychodnia lekarska – przykład wdrożenia

Wśród naszych klientów znaczną część stanowią przychodnie lekarskie. I nic dziwnego, to miejsca w których sprawny proces telefoniczny jest podstawą funkcjonowania. Dziś chcemy przybliżyć Wam proces wdrożenia naszych usług właśnie w takim miejscu.   W przypadku przychodni naszego klienta największym wyzwaniem stała się właśnie telefoniczna rejestracja wizyt. Przez nadmiar telefonów pacjenci nie mogli się dodzwonić, […]

NASI PARTNERZY