Kampanie połączeń telefonicznych - masowe połączenia wychodzące
Zoptymalizuj aktywne pozysyskiwanie klientów w Twojej firmie
Usługa automatycznych kampanii outbound’owych dedykowana jest działom Call Center i Contact Center.
Polega ona na imporcie bazy danych do obdzwonienia, a centrala telefoniczna Cloudflow 2.0 po uprzedniej konfiguracji zrealizuje kampanię telemarketingową.
Co zyskasz dzięki dostępowi do aktywnej listy połączeń nieodebranych i porzuconych?
-
Zadbaj o bezpieczeństwo posiadanych baz kontaktów
Dzięki importowi pliku z danymi kontaktowymi do centrali telefonicznej sprzedawcy i konsultanci nie będą mieli możliwości jej zgrania lub udostępnienia innym osobom.
-
Zoptymalizuj pracę działu sprzedaży
Dzięki automatyzacji wykonywania połączeń Twoi konsultanci nie będą tracić czasu na szukanie i wprowadzanie kontaktów oraz unikną pomyłek podczas wybierania numerów.
-
Skonfiguruj i zrealizuj własną kampanię telemarketingową
Dzięki usłudze kampanii outbound’owych możesz w pełni dostosować proces obdzwaniania klientów do specyfiki pracy Twojego działu handlowego. Zaplanujesz godziny generowania połączeń, przerwy między rozmowami na wprowadzenie notatki, agentów podłączonych do kampanii i wiele innych parametrów.
-
Zweryfikuj i podsumuj stopień realizacji kampanii
Dzięki raportowi końcowemu oraz statystykom połączeń dowiesz się, ile połączeń zostało wykonanych i który z konsultantów odbył najwięcej rozmów lub najdłuższych połączeń. Natomiast dzięki nagraniom połączeń ocenisz jakość rozmów.