Kampanie połączeń telefonicznych - masowe połączenia wychodzące

Zoptymalizuj aktywne pozysyskiwanie klientów w Twojej firmie

Usługa automatycznych kampanii outbound’owych dedykowana jest działom Call Center i Contact Center.

Polega ona na imporcie bazy danych do obdzwonienia, a centrala telefoniczna Cloudflow 2.0 po uprzedniej konfiguracji zrealizuje kampanię telemarketingową.

Co zyskasz dzięki dostępowi do aktywnej listy połączeń nieodebranych i porzuconych?

  • Zadbaj o bezpieczeństwo posiadanych baz kontaktów

Dzięki importowi pliku z danymi kontaktowymi do centrali telefonicznej sprzedawcy i konsultanci nie będą mieli możliwości jej zgrania lub udostępnienia innym osobom.

  • Zoptymalizuj pracę działu sprzedaży

Dzięki automatyzacji wykonywania połączeń Twoi konsultanci nie będą tracić czasu na szukanie i wprowadzanie kontaktów oraz unikną pomyłek podczas wybierania numerów.

  • Skonfiguruj i zrealizuj własną kampanię telemarketingową

Dzięki usłudze kampanii outbound’owych możesz w pełni dostosować proces obdzwaniania klientów do specyfiki pracy Twojego działu handlowego. Zaplanujesz godziny generowania połączeń, przerwy między rozmowami na wprowadzenie notatki, agentów podłączonych do kampanii i wiele innych parametrów.

  • Zweryfikuj i podsumuj stopień realizacji kampanii

Dzięki raportowi końcowemu oraz statystykom połączeń dowiesz się, ile połączeń zostało wykonanych i który z konsultantów odbył najwięcej rozmów lub najdłuższych połączeń. Natomiast dzięki nagraniom połączeń ocenisz jakość rozmów.

    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Voiceflow Sp. z o.o. dla potrzeb odpowiedzi na zapytanie wysłane w formularzu kontaktowym.

    NASI PARTNERZY

    Zaczekaj...

    Poszukujesz rozwiązania telefonicznego? Chętnie przedstawimy Ci kilka pomysłów jak usprawnić ten obszar.

    Napisz do nas