Masowe połączenia wychodzące
Zoptymalizuj aktywne pozysyskiwanie klientów w Twojej firmie
Usługa automatycznych kampanii outbound’owych dedykowana jest działom Call Center i Contact Center.
Polega ona na imporcie bazy danych do obdzwonienia, a centrala telefoniczna Cloudflow 2.0 po uprzedniej konfiguracji zrealizuje kampanię telemarketingową.

Co zyskasz dzięki dostępowi do aktywnej listy połączeń nieodebranych i porzuconych?
-
Zadbaj o bezpieczeństwo posiadanych baz kontaktów
Dzięki importowi pliku z danymi kontaktowymi do centrali telefonicznej sprzedawcy i konsultanci nie będą mieli możliwości jej zgrania lub udostępnienia innym osobom.
-
Zoptymalizuj pracę działu sprzedaży
Dzięki automatyzacji wykonywania połączeń Twoi konsultanci nie będą tracić czasu na szukanie i wprowadzanie kontaktów oraz unikną pomyłek podczas wybierania numerów.
-
Skonfiguruj i zrealizuj własną kampanię telemarketingową
Dzięki usłudze kampanii outbound’owych możesz w pełni dostosować proces obdzwaniania klientów do specyfiki pracy Twojego działu handlowego. Zaplanujesz godziny generowania połączeń, przerwy między rozmowami na wprowadzenie notatki, agentów podłączonych do kampanii i wiele innych parametrów.
-
Zweryfikuj i podsumuj stopień realizacji kampanii
Dzięki raportowi końcowemu oraz statystykom połączeń dowiesz się, ile połączeń zostało wykonanych i który z konsultantów odbył najwięcej rozmów lub najdłuższych połączeń. Natomiast dzięki nagraniom połączeń ocenisz jakość rozmów.
Wypróbuj za darmo
Wypróbuj funkcjonalność centrali telefonicznej Cloudflow 2.0.
Dział techniczny Voiceflow przygotuje dla Ciebie darmową wersję demonstracyjną systemu telefonicznego z pełną funkcjonalnością centrali telefonicznej oraz dedykowanym numerem VoIP do wykonywania i odbierania połączeń. Centrala posiada wbudowaną aplikację softphone do realizacji połączeń, dzięki której nie będziesz potrzebował żadnych dodatkowych urządzeń.