O nas
Poznaj nasz zespół specjalistów Jesteśmy zespołem specjalistów, który reaguje na potrzeby i wyzwania stojące przed Klientami w obszarze informatyki, telekomunikacji, obsługi klienta i sprzedaży telefonicznej. Tworzymy pomost między Użytkownikiem a nowoczesną technologią, dzięki której przedsiębiorstwa stają się konkurencyjne i efektywnie zarządzane. Doradzamy, optymalizujemy i dostarczamy rozwiązania z zakresu systemów telefonicznych opartych na telefonii internetowej (VoIP), telefonicznych central chmurowych oraz indywidulanie spersonalizowanych systemów CRM.
Zespół Voiceflow
Jarosław Sauczek
Opiekun Klienta
Praktyk w obszarze procesów i narzędzi sprzedażowych. Ponad 20 lat doświadczenia w firmach z branży doradczej i szkoleniowej. Absolwent kierunku Marketing Polityczny oraz studiów podyplomowych z zarządzania sprzedażą na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Piotr Wyrzykowski
Konsultant techniczny
Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w sektorze IT&Telecom. Praktyk w obszarze systemów telekomunikacyjnych, sieci komputerowych oraz architekt rozwiązań telekomunikacyjnych. Inżynier systemów mechatronicznych, absolwent Wydziału Mechatroniki Wojskowej Akademii Technicznej.
Artur Święch
Specjalista ds. technicznych
Specjalista we wdrażaniu oraz konfiguracji systemów teleinformatycznych. Odpowiedzialny za administrowanie oraz wsparcie techniczne w obszarze implementowanych rozwiązań. Inżynier systemów telekomunikacyjnych, absolwent Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Wojskowej Akademii Technicznej.
Bogusław Kaca
Specjalista ds. informatycznych
Specjalista w dziedzinie wbudowanych systemów operacyjnych opartych na Unix/Linux. Specjalista w obszarze projektowania i tworzenia sieci komputerowych. Inżynier systemów mechatronicznych, absolwent Wydziału Mechatroniki Wojskowej Akademii Technicznej.
Obszary, w których wspieramy naszych Klientów:
Wsparcie techniczne i opieka serwisowa
Centrala telefoniczna Cloudflow 2.0 obsługuje nieograniczoną liczbę jednoczesnych połączeń telefonicznych, kolejkuje połączenia oraz wygłasza informacje o miejscu w kolejce i/lub o czasie, jaki pozostał do połączenia…
Audyt
To nieodłączny etap poprzedzający realizowaną przez nas modernizację systemu, w którym diagnozujemy i wskazujemy ewentualne rezerwy i deficyty w obecnym systemie telekomunikacyjnym przedsiębiorstwa.
Wdrożenie
Dostarczamy potrzebne urządzenia oraz sprzęt, który zapewnia pełną funkcjonalność systemu. Konfigurujemy i personalizujemy dostarczane usługi tak, by w momencie przekazania ich Klientowi były w pełni operacyjne.
Zaufali nam