O nas

Poznaj nasz zespół specjalistów

Jesteśmy zespołem specjalistów, który reaguje na potrzeby i wyzwania stojące przed Klientami w obszarze informatyki, telekomunikacji, obsługi klienta i sprzedaży telefonicznej.

Tworzymy pomost między Użytkownikiem a nowoczesną technologią, dzięki której przedsiębiorstwa stają się konkurencyjne i efektywnie zarządzane.

Doradzamy, optymalizujemy i dostarczamy rozwiązania z zakresu systemów telefonicznych opartych na telefonii internetowej (VoIP), telefonicznych central chmurowych oraz indywidulanie spersonalizowanych systemów CRM.

Zespół Voiceflow

Jaroslaw-Sauczek-Voiceflow

Jarosław Sauczek

Opiekun Klienta

Praktyk w obszarze procesów i narzędzi sprzedażowych. Ponad 10 lat doświadczenia w firmach z branży doradczej i szkoleniowej. Absolwent kierunku Marketing Polityczny oraz studiów podyplomowych z zarządzania sprzedażą na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Piotr-Wyrzykowski-Voiceflow

Piotr Wyrzykowski

Konsultant techniczny

Ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem w sektorze IT&Telecom. Praktyk w obszarze systemów telekomunikacyjnych, sieci komputerowych oraz architekt rozwiązań telekomunikacyjnych. Inżynier systemów mechatronicznych, absolwent Wydziału Mechatroniki Wojskowej Akademii Technicznej.

Artur-Swiech-Voiceflow

Artur Święch

Specjalista ds. technicznych

Specjalista we wdrażaniu oraz konfiguracji systemów teleinformatycznych. Odpowiedzialny za administrowanie oraz wsparcie techniczne w obszarze implementowanych rozwiązań. Inżynier systemów telekomunikacyjnych, absolwent Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Wojskowej Akademii Technicznej.

Boguslaw-Kaca

Bogusław Kaca

Specjalista ds. informatycznych

Specjalista w dziedzinie wbudowanych systemów operacyjnych opartych na Unix/Linux. Specjalista w obszarze projektowania i tworzenia sieci komputerowych. Inżynier systemów mechatronicznych, absolwent Wydziału Mechatroniki Wojskowej Akademii Technicznej.

Obszary, w których wspieramy naszych Klientów:

Wsparcie techniczne i opieka serwisowa

Centrala telefoniczna Cloudflow 2.0 obsługuje nieograniczoną liczbę jednoczesnych połączeń telefonicznych, kolejkuje połączenia oraz wygłasza informacje o miejscu w kolejce i/lub o czasie, jaki pozostał do połączenia…

Audyt

To nieodłączny etap poprzedzający realizowaną przez nas modernizację systemu, w którym diagnozujemy i wskazujemy ewentualne rezerwy i deficyty w obecnym systemie telekomunikacyjnym przedsiębiorstwa.

Wdrożenie

Dostarczamy potrzebne urządzenia oraz sprzęt, który zapewnia pełną funkcjonalność systemu. Konfigurujemy i personalizujemy dostarczane usługi tak, by w momencie przekazania ich Klientowi były w pełni operacyjne.

NASI PARTNERZY

Zaczekaj...

Poszukujesz rozwiązania telefonicznego? Chętnie przedstawimy Ci kilka pomysłów jak usprawnić ten obszar.

Napisz do nas