Jesteśmy zespołem specjalistów, który reaguje na potrzeby i wyzwania stojące przed Klientami w obszarze informatyki, telekomunikacji, obsługi klienta i sprzedaży telefonicznej.

Tworzymy pomost między Użytkownikiem a nowoczesną technologią, dzięki której przedsiębiorstwa stają się konkurencyjne i efektywnie zarządzane.

Doradzamy, optymalizujemy i dostarczamy rozwiązania z zakresu systemów telefonicznych opartych na telefonii internetowej (VoIP), telefonicznych central chmurowych oraz indywidulanie spersonalizowanych systemów CRM.

Poznaj nas lepiej!

Zespół Voiceflow dedykowany klientowi


  • Jarosław Sauczek

    Opiekun Klienta
    Praktyk w obszarze procesów i narzędzi sprzedażowych. Ponad 10 lat doświadczenia w firmach z branży doradczej i szkoleniowej. Absolwent kierunku Marketing Polityczny oraz studiów podyplomowych z zarządzania sprzedażą na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.


  • Piotr Wyrzykowski

    Konsultant techniczny
    Ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem w sektorze IT&Telecom. Praktyk w obszarze systemów telekomunikacyjnych, sieci komputerowych oraz architekt rozwiązań telekomunikacyjnych. Inżynier systemów mechatronicznych, absolwent Wydziału Mechatroniki Wojskowej Akademii Technicznej.


  • Artur Święch

    Specjalista ds. technicznych
    Specjalista we wdrażaniu oraz konfiguracji systemów teleinformatycznych. Odpowiedzialny za administrowanie oraz wsparcie techniczne w obszarze implementowanych rozwiązań. Inżynier systemów telekomunikacyjnych, absolwent Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Wojskowej Akademii Technicznej.


  • Bogusław Kaca

    Specjalista ds. informatycznych
    Specjalista w dziedzinie wbudowanych systemów operacyjnych opartych na Unix/Linux. Specjalista w obszarze projektowania i tworzenia sieci komputerowych. Inżynier systemów mechatronicznych, absolwent Wydziału Mechatroniki Wojskowej Akademii Technicznej.

Obszary, w których wspieramy naszych Klientów:

blue_search

Audyt

To nieodłączny etap poprzedzający realizowaną przez nas modernizację systemu, w którym diagnozujemy i wskazujemy ewentualne rezerwy i deficyty w obecnym systemie telekomunikacyjnym przedsiębiorstwa.

blue_arrows

Wdrożenie

Dostarczamy potrzebne urządzenia oraz sprzęt, który zapewnia pełną funkcjonalność systemu. Konfigurujemy i personalizujemy dostarczane usługi tak, by w momencie przekazania ich Klientowi były w pełni operacyjne.

blue_cogs

Wsparcie techniczne i opieka serwisowa

Zapewniamy ciągłość działania i bezpieczeństwo zainstalowanych przez nas systemów poprzez stałe monitorowanie ich pracy. Jeśli potrzebujesz pomocy lub chcesz dokonać zmian funkcjonalnych bądź konfiguracyjnych, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Świadczymy również opiekę gwarancyjną oraz pogwarancyjną na wszystkie dostarczone przez nas komponenty.

Przykładowe etapy wdrożenia systemu telekomunikacyjnego

ikona

Voiceflow Sp. z o.o. ul. Bieżuńska 1 03-578 Warszawa e-mail: [email protected] tel. 22 250 00 05
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000534269, NIP: 5242774110, REGON: 360250927, Kapitał zakładowy: 5 000 PLN
Voiceflow Sp. z o.o. 2015 Wszystkie prawa zastrzeżone