Kolejkowanie połączeń przychodzących
Wyeliminuj sygnał zajętości i zwiększ liczbę dodzwaniających się klientów
Centrala telefoniczna Cloudflow 2.0 obsługuje nieograniczoną liczbę jednoczesnych połączeń telefonicznych, kolejkuje połączenia oraz wygłasza informacje o miejscu w kolejce i/lub o czasie, jaki pozostał do połączenia. Dodatkowo daje Ci możliwość odtwarzania dowolnych komunikatów w trakcie oczekiwania na połączenie.
Dzięki tej funkcjonalności w Twojej firmie wzrośnie liczba dodzwaniających się klientów oraz znacząco poprawi się komfort klienta podczas czekania na połączenie.
Wypróbuj za darmoDlaczego warto wdrożyć kolejkowanie połączeń?
- Zwiększysz liczbę dodzwaniających się osób i pozyskasz nowych klientów
- Wyeliminujesz sygnał zajętości
- Wyeliminujesz skargi i możliwość utraty potencjalnego klienta
- Zwiększysz komfort pracy w sekretariacie i rejestracji
- Identyfikuj się jednym głównym numerem telefonu
- Wzmocnij profesjonalny wizerunek i prestiż firmy
Jak zwiększyć liczbę klientów dzięki usłudze kolejkowanie połączeń centrali telefonicznej w chmurze?
Sygnał zajętości lub niedostępność numeru to jeden z najczęstszych powodów obniżenia jakości obsługi i w konsekwencji tracenia klientów. Dzieje się tak gdy posiadana telefonia lub system telefoniczny potrafi obsłużyć tylko jedno połączenie telefoniczne w danym czasie.
W przypadku numerów stacjonarnych, gdy zadzwoni więcej niż jedna osoba w danym momencie, tylko jedno połączenie zostanie zrealizowane, a każda kolejna osoba usłyszy sygnał zajętości, a następnie rozłączona
W przypadku numerów komórkowych po odebraniu połączenia kolejna dzwoniąca osoba będzie czekać na połączenie, a każda następna próbująca się z nami skontaktować zostanie rozłączona po krótkim sygnale albo trafi na pocztę głosową. Scenariusz ten jest bardzo niekorzystny, ponieważ dzwoniący klient nie będzie znał powodu niedostępności Twojej firmy. Nie otrzyma żadnej informacji zwrotnej czy numer jest niedostępny chwilowo czy jest już na przykład po godzinach pracy sekretariatu lub infolinii.
Rozwiązanie
Rozwiązaniem problemu jest połączenie telefonii VoiP z centralą telefoniczną w chmurze. Telefonia VoIP jest technologią, która korzystając z łącz internetowych przesyła głos w formie cyfrowej. Dzięki temu możemy zrealizować nieograniczoną liczbę połączeń przychodzących w tym samym czasie.
Wirtualna centrala telefoniczna działa jak „lejek”, który zbiera wszystkie połączenia i układa je w szereg tworząc kolejkę połączeń przychodzących. Dodatkowo centrala telefoniczna Cloudflow 2.0 nie posiada ograniczenia wielkości kolejki i liczby jednoczesnych połączeń.
Jak w praktyce działa usługa kolejkowanie połączeń?
Prześledźmy drogę dzwoniącego od wybrania numeru po połączenie się z odpowiednim konsultantem. Pierwsze, co usłyszy dzwoniący po wybraniu numeru to zapowiedź głosowa informująca o nazwie firmy, o nagrywaniu połączeń i polityce RODO. Centrala telefoniczna posiada także usługę IVR czyli wyboru numeru wewnętrznego odpowiedniego działu. Po wyborze numeru wewnętrznego dzwoniący trafi do dedykowanej kolejki połączeń. Podczas oczekiwania usłyszy relaksującą muzykę, komunikat o miejscu w kolejce oraz opcjonalnie czas oczekiwania na połączenie.
Gdy znajdzie się na pierwszym miejscu połączenie trafi do dedykowanego odbiorcy.
Centrala Cloudflow 2.0 posiada także Wallboard, czyli dedykowany panel w przeglądarce internetowej pokazujący na żywo liczbę oczekujących w kolejce, średni czas oczekiwania na połączenie oraz liczbę osób, które zrezygnowały z oczekiwania i się rozłączyły. Polaczenie te znajdziemy w liście połączeń porzuconych.
Dlaczego warto korzystać z kolejkowania połączeń?
Dzięki kolejkowaniu połączeń przychodzących zwiększysz liczbę dodzwaniających się klientów, zapewnisz wysoką jakość obsługi oraz wyeliminujesz skargi i możliwość utraty potencjalnego klienta.
Wypróbuj za darmo
Wypróbuj funkcjonalność centrali telefonicznej Cloudflow 2.0.
Dział techniczny Voiceflow przygotuje dla Ciebie darmową wersję demonstracyjną systemu telefonicznego z pełną funkcjonalnością centrali telefonicznej oraz dedykowanym numerem VoIP do wykonywania i odbierania połączeń. Centrala posiada wbudowaną aplikację softphone do realizacji połączeń, dzięki której nie będziesz potrzebował żadnych dodatkowych urządzeń.
Inne usługi centrali telefonicznej
Monitorowanie rozmów
Dzięki funkcji monitorowania rozmów możesz na bieżąco kontrolować pracę swoich konsultantów zarówno pod kątem ilościowym, jak i jakościowym.
Zobacz więcejAktywna lista połączeń
Dzięki funkcji aktywnej listy połączeń nieodebranych i porzuconych dowiesz się, kiedy klient opuścił kolejkę połączeń oczekujących, na którym był miejscu w kolejce.
Zobacz więcejNagrywanie połączeń
Dzięki funkcji nagrywania połączeń otrzymasz poprzez przeglądarkę internetową łatwy dostęp do nagrań dla wybranych numerów i użytkowników.
Zobacz więcej