New post

6 marca 2024

Autor: Mateusz

Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Jak działa VoIP?, Usługi VoIP

VoIP dla e-commerce. Jak poprawić obsługę klienta w sklepie internetowym?

Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.

5 najlepszych praktyk w konfiguracji centrali VoIP dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.

Wdrażanie centrali VoIP: Planowanie, implementacja i wsparcie

Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.

New post

15 lutego 2024

Autor: Piotr

Centrale VoIP, Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Sieć VoIP, Usługi VoIP

Jak centrala VoIP zmienia oblicze współczesnej komunikacji biznesowej?

Centrala VoIP, czyli technologia Voice over Internet Protocol, stanowi rewolucyjny przełom w sposobie, w jaki przedsiębiorstwa prowadzą swoją komunikację biznesową. W dobie cyfryzacji i globalizacji, gdzie dynamiczny rozwój i efektywność stają się kluczowymi determinantami sukcesu, VoIP oferuje rozwiązania, które nie tylko ułatwiają komunikację, ale również znacząco wpływają na obniżenie kosztów operacyjnych i zwiększenie mobilności pracowników. […]

New post

12 września 2023

Autor: Piotr Wyrzykowski

Centrale VoIP, Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Rozwiązania Telekomunikacyjne

Przenieś swój telefon do chmury!

Chmura – to słowo, które od kilku lat jest na ustach wszystkich. Współcześni eksperci przewidują, że wkrótce większość firm przesiądzie się na usługi chmurowe. Co ciekawe, chmura nie tylko pomaga w przechowywaniu danych firmowych, ale także może być miejscem dla Twojej telefonii. To znacznie prostsze niż mogłoby się wydawać! Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się […]

New post

26 września 2020

Autor: Jaroslaw Sauczek

Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Połączenia VoIP, Usługi VoIP

Centrala telefoniczna – dbaj o jakość swojego call center dzięki statystykom

Jakość, klienci, sprzedaż, wskaźniki… Brzmi jak zły sen menadżera lub team leadera? Niekoniecznie. Jeśli wiesz jak o nie zadbać, jak wyciągać wnioski i jak korzystać z danych, które masz dostępne koszmar ma szansę zamienić się w naprawdę przyjemny sen.   Praca w call center wielu osobom kojarzy się raczej negatywnie. Wszystko to przez ogromne ilości […]

New post

1 sierpnia 2020

Autor: Jaroslaw Sauczek

Funkcje VoIP

Centrala telefoniczna jako wsparcie w czasie Black Friday

Chyba nie ma na świecie większego święta zakupów niż Black Friday. Promocje, rabaty, przeceny… Ten jeden piątek roku to prawdziwe zakupowe szaleństwo. Od kilku lat ten zakupowy szał panuje również w Polsce. Dla klientów oznacza to ulubione produkty i usługi w super cenach, a dla sklepów oprócz większych zysków chaos i pytanie – jak to […]

NASI PARTNERZY