Integracja CRM z centralą VoIP: korzyści dla sprzedaży i obsługi klienta
Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.
New post
15 lutego 2024
Autor: Piotr
Centrale VoIP, Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Sieć VoIP, Usługi VoIP
Jak centrala VoIP zmienia oblicze współczesnej komunikacji biznesowej?
Centrala VoIP, czyli technologia Voice over Internet Protocol, stanowi rewolucyjny przełom w sposobie, w jaki przedsiębiorstwa prowadzą swoją komunikację biznesową. W dobie cyfryzacji i globalizacji, gdzie dynamiczny rozwój i efektywność stają się kluczowymi determinantami sukcesu, VoIP oferuje rozwiązania, które nie tylko ułatwiają komunikację, ale również znacząco wpływają na obniżenie kosztów operacyjnych i zwiększenie mobilności pracowników. […]
#1 Centrala telefoniczna VoIP jako pomoc dla branży medycznej
Kiedy po weekendzie, w poniedziałkowy poranek cały świat powoli wraca do życia, w placówkach medycznych zaczyna się prawdziwe zamieszanie. Po wolnych dniach telefony urywają się, a rejestracja nie nadąża ich odbierać. Pacjenci coraz bardziej niezadowoleni, rejestracja zatkana, poranna atmosfera przestaje być przyjemna… A gdyby tak zmienić coś w tym scenariuszu i zautomatyzować procesy dotyczące obsługi […]
New post
12 września 2023
Autor: Piotr Wyrzykowski
Centrale VoIP, Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Rozwiązania Telekomunikacyjne
Przenieś swój telefon do chmury!
Chmura – to słowo, które od kilku lat jest na ustach wszystkich. Współcześni eksperci przewidują, że wkrótce większość firm przesiądzie się na usługi chmurowe. Co ciekawe, chmura nie tylko pomaga w przechowywaniu danych firmowych, ale także może być miejscem dla Twojej telefonii. To znacznie prostsze niż mogłoby się wydawać! Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się […]
New post
5 czerwca 2023
Autor: Jaroslaw Sauczek
Centrale VoIP, Rozwiązania Telekomunikacyjne, Sieć VoIP, Usługi VoIP
Twój własny dział telemarketingu – jak go zbudować?
Lead. To krótkie słowo spędza sen z powiek pracownikom działów handlowych. To oczywiste – bez klientów firma szybko zginie w morzu konkurencji. I tu rodzi się pytanie – skąd te leady pozyskiwać? Gdzie szukać klientów, jak zachęcić ich do zakupów danego produktu lub wyboru właśnie tej usługi? Z pomocą przychodzi telemarketing. Nie lekceważ jego roli, […]
Centrala telefoniczna w chmurze dla Dużej Przychodni Lekarskiej w Warszawie
Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań telefonicznych może przynieść znaczące korzyści dla firm i instytucji, szczególnie w przypadku sektora medycznego.
Sprawdź, dlaczego Twoja firma potrzebuje centrali telefonicznej w chmurze!
Jaki komunikat słyszą klienci dzwoniąc do Twojej firmy? Jak długo muszą czekać na połączenie? Ilu z nich straciłeś przez długi czas oczekiwania na rozmowę…? Nie masz pojęcia? Spokojnie, odpowiedzi na te wszystkie pytania dostarczy Ci Twoja własna centrala telefoniczna w chmurze. Nie da się zaprzeczyć, że podstawowym narzędziem komunikacji na linii klient-firma jest kontakt […]
#2 Centrala telefoniczna jako pomoc dla branży e-commerce
“Wystarczy nam skrzynka mailowa i komórka”. Tak twierdzi większość właścicieli małych i średnich firm na pytanie czy wdrożyliby u siebie centralę telefoniczną. Zapominają o tym, że współczesny klient jest bardzo niecierpliwy i nie ma czasu czekać. Jeśli zaplanował jakiś zakup i chce o coś dopytać, a Ty nie odbierzesz, nie będzie miał skrupułów, aby zadzwonić […]
New post
Twój własny dział telemarketingu – jak go zbudować?
5 czerwca 2023
Autor: Jaroslaw Sauczek
Centrale VoIP, Rozwiązania Telekomunikacyjne, Sieć VoIP, Usługi VoIP
Przenieś swój telefon do chmury!
12 września 2023
Autor: Piotr Wyrzykowski
Centrale VoIP, Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Rozwiązania Telekomunikacyjne
Jak centrala VoIP zmienia oblicze współczesnej komunikacji biznesowej?
15 lutego 2024
Autor: Piotr
Centrale VoIP, Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Sieć VoIP, Usługi VoIP