Centrala telefoniczna jako wsparcie w czasie Black Friday

Chyba nie ma na świecie większego święta zakupów niż Black Friday. Promocje, rabaty, przeceny… Ten jeden piątek roku to prawdziwe zakupowe szaleństwo. Od kilku lat ten zakupowy szał panuje również w Polsce. Dla klientów oznacza to ulubione produkty i usługi w super cenach, a dla sklepów oprócz większych zysków chaos i pytanie – jak to wszystko ogarnąć?

 W tym roku Black Friday przypada 23 listopada. W internecie już od dłuższego czasu można znaleźć rozpiskę z tegorocznymi promocjami. Sklepy prześcigają się w pomysłach jak zaskoczyć klientów. Jednocześnie ta zakupowa gorączka niesie ze sobą szereg wyzwań i oznacza dla sklepów, szczególnie tych internetowych, czas wytężonej pracy. Zwiększona ilość zamówień, zwroty, reklamacje, a przede wszystkim dużo większa liczba zapytań i dzwoniących telefonów spędza sen z powiek niejednemu właścicielowi sklepu.

Zyski i… straty

Większość osób działających w e-commerce twierdzi, że Black Friday, owszem, wiąże się z szybkimi zyskami, ale że ten dzień równie szybko ujawnia luki w procesie takie jak niedopracowany kontakt z klientem czy procedury związane ze zwrotami zamówień. W tych działaniach wystarczy jeden mały błąd, który może sprawić, że stracimy klienta. A w takich dniach technologia niestety lubi zawodzić… Przypuśćmy, że jesteś właścicielem księgarni internetowej i strona Twojego sklepu przestaje działać z przeciążenia.

Z jednej strony to znak, że Twoja promocja okazała się skuteczna, a z drugiej ogromny problem ponieważ każda minuta jej przestoju sprawia, że tracisz klientów. Kilka lat temu tego typu sytuacja w Black Friday na stronie sklepu Victoria Secret wygenerowała milionowe straty.

Niestety, w tak gorącym okresie strona czy formularz na niej umieszczony mogą okazać się niewystarczające. Tutaj świetnie sprawdzi się wirtualna centrala telefoniczna, która pomoże zarządzić Ci przychodzących ruchem, kolejkując połączenia, nagrywając i obsługując je z pomocą profesjonalnej zapowiedzi głosowej.

Przykładowo – klient, który dzwoni w sprawie wymiany lub wysyłki może od razu zostać skierowany do właściwego działu i pracownika, który jest w stanie mu pomóc.

Sprawny kontakt telefoniczny podnosi naszą wiarygodność oraz daje naszym klientom poczucie dobrej i rzetelnej obsługi. A to szczególnie ważne w takie dni jak Black Friday. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu!

 

ikona

Voiceflow Sp. z o.o. ul. Bieżuńska 1 03-578 Warszawa e-mail: [email protected] tel. 22 250 00 05
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000534269, NIP: 5242774110, REGON: 360250927, Kapitał zakładowy: 5 000 PLN
Voiceflow Sp. z o.o. 2015 Wszystkie prawa zastrzeżone