Centrala Telefoniczna

Cloudflow 2.0 to wirtualna centrala telefoniczna zainstalowana na serwerze chmurowym zarządzająca i kierująca ruch telefoniczny przy wykorzystaniu telefonii VoIP. Dzięki centrali Cloudflow 2.0 możesz zapomnieć o kosztownych i skomplikowanych systemach telefonicznych. Główną zaletą naszego rozwiązania jest proste i przejrzyste licencjonowanie, brak ograniczenia obsługiwanej liczby połączeń, intuicyjny panel on-line oraz zaawansowana i rozbudowana funkcjonalność. Poniżej umieściliśmy funkcje centrali telefonicznej, które są najbardziej cenione przez naszych Klientów.

Dlaczego centrala telefoniczna w chmurze jest lepsza ?

Centrala telefoniczna nie jest tylko funkcjonalnym narzędziem stworzonym dla dużych i średnich firm. Także małe przedsiębiorstwa z pewnością docenią funkcjonalność oraz praktyczne funkcje, jakie oferuje wirtualna centrala telefoniczna. Centrala telefoniczna sprawdzi się bowiem wszędzie tam, gdzie chcemy stworzyć telefoniczne biuro obsługi klienta. Wyobraź sobie, że Twój system telekomunikacyjny zmienia się elastycznie wraz z Twoją firmą. Rośnie, rozwija funkcjonalność i dopasowuje się dynamicznie do struktury. Uniezależnia Cię od położenia geograficznego i nie wymaga Twojego cennego czasu na opiekę. Te wszystkie cechy możesz osiągnąć bez kosztownych inwestycji sprzętowych.

Zalety technologii:

  • Oparta na najnowszej telefonii VoIP
  • Nie wymaga drogich inwestycji
  • Skalowalność - dopasowanie do potrzeb
  • Prostota w konfiguracji
  • Obsługa wielu lokalizacji firmy
  • Jasne zasady:

  • Brak ograniczeń obsługiwanego ruchu telefonicznego
  • Jasne i przejrzyste licencjonowania
  • Centrala telefoniczna Cloudflow 2.0

    Funkcjonalności najbardziej cenione przez naszych Klientów

    Kolejkowanie połączeń przychodzących

    Usługa automatycznych kampanii outbound’owych dedykowana jest działom Call Center i Contact Center. Polega ona na imporcie bazy danych do obdzwonienia, a centrala telefoniczna Cloudflow 2.0, po uprzedniej konfiguracji, zrealizuje kampanię telemarketingową. Wyeliminuj sygnał zajętości i zwiększ liczbę dodzwaniających się klientów

    Aktywna lista połączeń nieodebranych i porzuconych

    Dzięki funkcji aktywnej listy połączeń nieodebranych i porzuconych dowiesz się, kiedy klient opuścił kolejkę połączeń oczekujących, na którym był miejscu w kolejce oraz ile czasu czekał na połączenie.

    Rozbudowane statystyki z możliwością eksportu

    Dzięki panelowi on-line centrali telefonicznej Cloudflow 2.0 otrzymasz dostęp do szczegółowych statystyk ruchu telefonicznego, raportów połączeń, bilingów oraz aktywności numerów i użytkowników...

    Powiadomienia mailowe

    System telefoniczny Cloudflow 2.0 może poinformować Cię mailowo o ważnych zdarzeniach w centrali telefonicznej, dzięki czemu możesz od razu zareagować i nie ominie Cię nic istotnego.

    Monitorowanie rozmów

    Dzięki funkcji monitorowania rozmów możesz na bieżąco kontrolować pracę swoich konsultantów zarówno pod kątem ilościowym, jak i jakościowym.

    Telekonferencje

    Dzięki centrali Cloudflow 2.0 możesz wygodnie organizować telekonferencje nawet dla kilkudziesięciu pracowników jednocześnie.

    Przekierowania na telefony komórkowe

    Centrala Cloudflow 2.0 jako jedna z nielicznych central telefonicznych posiada programowalny schemat oraz kalendarz przekierowań na telefony komórkowe, które możesz dowolnie dostosowywać do Twoich potrzeb...

    Nagrywanie rozmów telefonicznych

    Dzięki funkcji nagrywania połączeń otrzymasz poprzez przeglądarkę internetową łatwy dostęp do nagrań dla wybranych numerów i użytkowników.

    Panel ruchu telefonicznego na żywo

    Wallboard to w pełni dostosowywalny panel w przeglądarce internetowej pokazujący ruch telefoniczny w czasie rzeczywistym, np. liczbę oczekujących w kolejce, zalogowanych użytkowników, średni czas oczekiwania na połączenie.

    NASI PARTNERZY

    Zaczekaj...

    Poszukujesz rozwiązania telefonicznego? Chętnie przedstawimy Ci kilka pomysłów jak usprawnić ten obszar.

    Napisz do nas