Rozbudowane statystyki z możliwością eksportu
Zacznij monitorować statystyki połączeń telefonicznych w swojej firmie
Dzięki panelowi on-line centrali telefonicznej Cloudflow 2.0 otrzymasz dostęp do szczegółowych statystyk ruchu telefonicznego, raportów połączeń, bilingów oraz aktywności numerów i użytkowników. Przejrzysty panel statystyk pokaże Ci informacje o popularnych godzinach kontaktów, liczbie połączeń w ciągu godziny i wiele innych przydatnych danych.
Zarządzanie centralą telefoniczną nigdy nie było takie proste! Zacznij już dziś i umów się na darmową prezentację produktu, jaki zbudowaliśmy na bazie wielu lat doświadczeń z telefonią VoIP.
Co zyskasz dzięki dostępowi do raportów i statystyk swojej centrali telefonicznej?
-
Weryfikuj efektywność działu obsługi klienta
Dzięki panelowi on-line ze statystykami centrali telefonicznej dowiesz się, który pracownik odebrał najwięcej połączeń, prowadził najdłuższe rozmowy oraz wykonał najwięcej połączeń.
-
Dopasuj zasoby osobowe do ruchu telefonicznego
Dzięki statystykom ruchu telefonicznego będziesz widział, kiedy ruch telefoniczny jest największy w Twojej firmie, co pozwoli tak dobrać liczbę pracowników odbierających telefony oraz godziny ich pracy, by najefektywniej obsługiwać klientów.
-
Otrzymuj okresowe raporty na skrzynkę mailową
Nie masz czasu zaglądać po dane do panelu on-line? Dane przyjdą do Ciebie! Wystarczy, że wybierzesz jakie statystyki i informacje są dla Ciebie ważne i jak często chcesz mieć w nie wgląd, a centrala telefoniczna wygeneruje dla Ciebie raport, który otrzymasz na Twój adres e-mail.
-
Oceniaj rentowność działań marketingowych
Raporty ruchu telefonicznego jasno pokażą, ile połączeń wygenerowała np. kampania AdWords, a ile kampania mailingowa. Skorzystaj z tych danych.
-
Kontroluj czas pracy
Dzięki możliwości nadawania statusów będziesz wiedział, kiedy i ile czasu spędzają Twoi pracownicy np. na przerwach.
-
Eksportuj dane z centrali telefonicznej
Masz własny szablon danych i statystyk, na którym pracujesz? Centrala telefoniczna Cloudflow 2.0 pozwala na eksport danych w formacie CSV, byś mógł na nich pracować np. w stworzonym przez Ciebie arkuszu Excela.
Wypróbuj za darmo
Wypróbuj funkcjonalność centrali telefonicznej Cloudflow 2.0.
Dział techniczny Voiceflow przygotuje dla Ciebie darmową wersję demonstracyjną systemu telefonicznego z pełną funkcjonalnością centrali telefonicznej oraz dedykowanym numerem VoIP do wykonywania i odbierania połączeń. Centrala posiada wbudowaną aplikację softphone do realizacji połączeń, dzięki której nie będziesz potrzebował żadnych dodatkowych urządzeń.