Rozbudowane statystyki z możliwością eksportu

Zacznij monitorować statystyki połączeń telefonicznych w swojej firmie

Dzięki panelowi on-line centrali telefonicznej Cloudflow 2.0 otrzymasz dostęp do szczegółowych statystyk ruchu telefonicznego, raportów połączeń, bilingów oraz aktywności numerów i użytkowników. Przejrzysty panel statystyk pokaże Ci informacje o popularnych godzinach kontaktów, liczbie połączeń w ciągu godziny i wiele innych przydatnych danych.

Zarządzanie centralą telefoniczną nigdy nie było takie proste! Zacznij już dziś i umów się na darmową prezentację produktu, jaki zbudowaliśmy na bazie wielu lat doświadczeń z telefonią VoIP.

 

Co zyskasz dzięki dostępowi do raportów i statystyk swojej centrali telefonicznej?

  • Weryfikuj efektywność działu obsługi klienta

Dzięki panelowi on-line ze statystykami centrali telefonicznej dowiesz się, który pracownik odebrał najwięcej połączeń, prowadził najdłuższe rozmowy oraz wykonał najwięcej połączeń.

  • Dopasuj zasoby osobowe do ruchu telefonicznego

Dzięki statystykom ruchu telefonicznego będziesz widział, kiedy ruch telefoniczny jest największy w Twojej firmie, co pozwoli tak dobrać liczbę pracowników odbierających telefony oraz godziny ich pracy, by najefektywniej obsługiwać klientów.

  • Otrzymuj okresowe raporty na skrzynkę mailową

Nie masz czasu zaglądać po dane do panelu on-line? Dane przyjdą do Ciebie! Wystarczy, że wybierzesz jakie statystyki i informacje są dla Ciebie ważne i jak często chcesz mieć w nie wgląd, a centrala telefoniczna wygeneruje dla Ciebie raport, który otrzymasz na Twój adres e-mail.

  • Oceniaj rentowność działań marketingowych

Raporty ruchu telefonicznego jasno pokażą, ile połączeń wygenerowała np. kampania AdWords, a ile kampania mailingowa. Skorzystaj z tych danych.

  • Kontroluj czas pracy

Dzięki możliwości nadawania statusów będziesz wiedział, kiedy i ile czasu spędzają Twoi pracownicy np. na przerwach.

  • Eksportuj dane z centrali telefonicznej

Masz własny szablon danych i statystyk, na którym pracujesz? Centrala telefoniczna Cloudflow 2.0 pozwala na eksport danych w formacie CSV, byś mógł na nich pracować np. w stworzonym przez Ciebie arkuszu Excela.

Zapraszamy do kontaktu!

Spośród innych operatorów wyróżnia nas to, że znamy osobiście każdego klienta, dlatego skontaktuj się z nami i umów na spotkanie podczas którego powiesz nam czego potrzebujesz a my sprawdzimy jak możemy Tobie pomóc.

NASI PARTNERZY