Centrala telefoniczna VoIP dla branży medycznej
Wyeliminuj sygnał zajętości i zwiększ liczbę dodzwaniających się klientów
Centrala telefoniczna Cloudflow 2.0 obsługuje nieograniczoną liczbę jednoczesnych połączeń telefonicznych, kolejkuje połączenia oraz wygłasza informacje o miejscu w kolejce i/lub o czasie, jaki pozostał do połączenia. Dodatkowo daje Ci możliwość odtwarzania dowolnych komunikatów w trakcie oczekiwania na połączenie.
Dzięki tej funkcjonalności w Twojej firmie wzrośnie liczba dodzwaniających się klientów oraz znacząco poprawi się komfort klienta podczas czekania na połączenie.
Co zyskasz dzięki kolejkowaniu połączeń przychodzących?
-
Wyeliminujesz sygnał zajętości
Sygnał zajętości podczas połączenia powoduje utratę potencjalnego klienta, który niedodzwaniając się może skontaktować się z Twoją konkurencją.
-
Zwiększysz liczbę dodzwaniających się klientów
Dzięki kolejkowaniu połączeń telefonicznych oraz informacji o miejscu w kolejce klienci, zamiast rozłączać się, będą czekać na połączenie.
-
Skończysz ze skargami
Trafiały do Ciebie skargi, że „nie można się dodzwonić”? Wyeliminujesz je dzięki kolejkowaniu połączeń.
-
Zwiększysz komfort pracy w sekretariacie i rejestracji
Połączenia z kolejki połączeń są kierowane na wybrany aparat lub kilka aparatów telefonicznych. W przeciwieństwie do tradycyjnej telefonii nie ma określonego czasu, w którym należy odebrać połączenie.
-
Identyfikuj się jednym głownym numerem telefonu
Dzięki wyeliminowaniu sygnału zajętości nie musisz już utrzymywać wielu numerów telefonicznych. Możesz prezentować się jednym numerem telefonu, ułatwiając w ten sposób kontakt Twoim klientom.
-
Wzmocnij profesjonalny wizerunek i prestiż firmy
Dzięki kolejkowaniu polączeń, informacji o miejscu i czasie do połączenia dzwoniący będa postrzegali Twją firmę jako profesjonalną i przejazną klientowi.
Wypróbuj za darmo
Wypróbuj funkcjonalność centrali telefonicznej Cloudflow 2.0.
Dział techniczny Voiceflow przygotuje dla Ciebie darmową wersję demonstracyjną systemu telefonicznego z pełną funkcjonalnością centrali telefonicznej oraz dedykowanym numerem VoIP do wykonywania i odbierania połączeń. Centrala posiada wbudowaną aplikację softphone do realizacji połączeń, dzięki której nie będziesz potrzebował żadnych dodatkowych urządzeń.
Zaufali nam