Wirtualna Centrala Telefoniczna Cloudflow 2.0 i jej funkcjonalności

O zaletach centrali telefonicznej w chmurze pisaliśmy niejednokrotnie. Widząc korzyści dla firm wynikające z tego rozwiązania oraz jego niezawodność, postawiliśmy na rozwój naszego produktu jakim jest Wirtualna Centrala Telefoniczna Cloudflow 2.0. Czym jest i jakie są jej główne funkcjonalności? O tym przeczytacie w poniższym artykule.

Dobra centrala telefoniczna to szereg możliwości kolejkowania, przekierowania i monitorowania połączeń. To narzędzie, które naprawdę poprawia proces obsługi klienta, a dodatkowo ogranicza koszty w firmie. Cloudflow 2.0 to wirtualna centrala telefoniczna zainstalowana na serwerach chmurowych obsłuchująca telefonię cyfrową VoIP za pomocą łącz internetowych. Pracując nad tym rozwiązaniem wzięliśmy pod uwagę rozmowy z naszymi dotychczasowymi klientami na temat ich potrzeb i tego co sami chcieliby widzieć w wirtualnej centrali. Dzięki temu mamy pewność, że oferujemy projekt kompletny i nieprzypadkowy 🙂 Zachęcamy do przyjrzenia się kilku ważnym funkcjonalnościom:

 

 

  1. Sygnał zajętości? Twoi Klienci o nim zapomną!

 

Często piszemy o tym, że nie ma nic bardziej irytującego niż słuchanie sygnału zajętości i długie oczekiwanie na połączenie. Dostarczając nasze rozwiązania chcemy to wyeliminować. Po pierwsze, aby ułatwić pracę zwiększając jej efektywność, a po drugie, aby zmniejszyć irytację i niezadowolenie Waszych Klientów. Dlatego Centrala Cloudflow 2.0 obsługuje dowolną ilość jednoczesnych połączeń, kolejkuje oraz wygłasza informacje o miejscu w kolejce i/lub o czasie do połączenia. Zapomnijcie o sytuacji, w której Wasi Klienci czują dezorientację nie wiedząc ile mają jeszcze czekać. Dodatkowo centrala może odtwarzać dowolne komunikaty w trakcie czekania na połączenie – od Was zależy jaki komunikat usłyszą.

 

 

  1. Zaufaj statystykom

 

Chcesz mieć podgląd tego, jak wyglądał Twój ruch telefoniczny? Wirtualna centrala daje Ci dostęp do statystyk ruchu telefonicznego, raportów połączeń, bilingów, aktywności numerów, kolejek i użytkowników. Masz do nich wygodny dostęp za pomocą panelu on-line lub jeśli zechcesz centrala wyślę Ci je na maila o każdej aktywności w centrali telefonicznej. Tak, abyś nic nie przegapił 🙂

  1. Przekieruj rozmowy na swój telefon komórkowy

 

Cloudflow 2.0 jako jedna z nielicznych centrali dostępnych na rynku może pochwalić się kalendarzem przekierowań na telefony komórkowe. Możesz go dowolnie dostosować do Twoich potrzeb. Po odebraniu takiego połączenia system poinformuje Cię, że rozmowa pochodzi z przekierowania.

 

  1. Wgraj swoją bazę Klientów do centralnej książki telefonicznej

 

Każdy z nas ma takich klientów, od których telefony warto odbierać 😉 Chodzi tu przede wszystkim o klientów kluczowych dla firmy. W przypadku naszej Centrali ciekawym wsparciem jest książka telefoniczna w centrali. Wgrywając do niej bazę klientów, znika problem identyfikacji numeru. Co więcej, dla danych numerów możesz ustawić indywidualny scenariusz połączenia, np. kierując je od razu do opiekuna, który zna historię danego klienta.

 

Dzisiaj przedstawiliśmy tylko kilka z praktycznych funkcji naszej Wirtualnej Centrali Telefonicznej Cloudflow 2.0. Więcej w kolejnym artykule 🙂 Bo mimo, że centrala znajduje się w chmurze, jej cechy są jak najbardziej rzeczywiste i naprawdę przekładają się w pozytywny sposób na codzienną pracę. Chętnie opowiemy Wam o tym dokładniej, zapraszamy do kontaktu!

ikona

Voiceflow Sp. z o.o. ul. Bieżuńska 1 03-578 Warszawa e-mail: [email protected] tel. 22 250 00 05
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000534269, NIP: 5242774110, REGON: 360250927, Kapitał zakładowy: 5 000 PLN
Voiceflow Sp. z o.o. 2015 Wszystkie prawa zastrzeżone