Nagrywanie połączeń z łatwym dostępem do nagrań

Zadbaj o jakość telefonicznej obsługi klienta i podnieś kwalifikacje konsultantów

Dzięki funkcji nagrywania połączeń otrzymasz poprzez przeglądarkę internetową łatwy dostęp do nagrań dla wybranych numerów i użytkowników. Połączenia standardowo przechowujemy 3 miesiące, natomiast istnieje także możliwość wydłużenia czasu przechowywania lub przesyłania nagrań na wybrany serwer.

Zacznij już dzisiaj dbać o jakość rozmów i opiekę nad klientem w Twojej firmie. Odsłuchiwanie rozmów pozwoli rozwiązać każdy problem i podnieść poziom obsługi klienta, co przełoży się na poprawę wizerunku firmy.

Zobacz, co zyskasz dzięki nagrywaniu połączeń?

  • Zapewnij bezpieczeństwo sobie i swoim pracownikom

W przypadku spornej sytuacji z klientem zawsze możesz wrócić do przechowywanego nagrania, by zweryfikować wcześniejsze ustalenia.

  • Zapobiegaj pomyłkom i utracie danych

Czasami zdarza się, że źle usłyszymy i błędnie zanotujemy ważne informacje po rozmowie telefonicznej lub po prostu o czymś zapomnimy. Dzięki przechowywanym nagraniom zawsze możesz wrócić do rozmowy i odzyskać poprawne informacje oraz dane.

  • Sprawdź jakość obsługi klienta w Twojej firmie

Łatwy dostęp do nagrań z podziałem na poszczególnych użytkowników pomoże Ci ocenić jakość obsługi klienta oraz wskazać obszary do rozwoju kompetencji.

  • Zwiększ komfort pracy pracownikom w dziale obsługi klienta

Dzwoniący klienci, którzy mają świadomość, że rozmowa jest nagrywana, są bardziej kulturalni i rozsądni w dobrze słów.

Zapraszamy do kontaktu!

Spośród innych operatorów wyróżnia nas to, że znamy osobiście każdego klienta, dlatego skontaktuj się z nami i umów na spotkanie podczas którego powiesz nam czego potrzebujesz a my sprawdzimy jak możemy Tobie pomóc.

NASI PARTNERZY