Statystyki rozmów telefonicznych: Jak mogą zmotywować Twój zespół?
Nowy rok to czas na nową energię i motywację do działania. Ale jak skutecznie zmotywować zespół do efektywniejszej pracy? Jak wskazać obszary, które wymagają poprawy? Odpowiedzią są statystyki rozmów telefonicznych i raporty generowane przez centralę telefoniczną. Istnieją dwie grupy osób: te, które nie umieją interpretować statystyk rozmów telefonicznych i szybko się zniechęcają, oraz te, które […]
Jak zwiększyć liczbę klientów dzięki kolejkowaniu połączeń?
Stanie w kolejkach nie wiąże się z pozytywnymi skojarzeniami. Szare czasy PRLu, brak produktów w sklepach, długie godziny oczekiwania… Na szczęście te czasy minęły już bezpowrotnie i w naszej branży kolejka, a dokładniej “kolejkowanie” kojarzy się z rozbudowaną funkcjonalnością, pozwalającą wyeliminować zajętość numeru i usprawnić połączenia telefoniczne. Kolejkowanie połączeń to nic innego jak ustawianie dzwoniących […]
New post
12 września 2023
Autor: Piotr Wyrzykowski
Centrale VoIP, Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Rozwiązania Telekomunikacyjne
Przenieś swój telefon do chmury!
Chmura – to słowo, które od kilku lat jest na ustach wszystkich. Współcześni eksperci przewidują, że wkrótce większość firm przesiądzie się na usługi chmurowe. Co ciekawe, chmura nie tylko pomaga w przechowywaniu danych firmowych, ale także może być miejscem dla Twojej telefonii. To znacznie prostsze niż mogłoby się wydawać! Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się […]
Zapowiedź telefoniczna – Profesjonalne przywitanie klientów
Centrala telefoniczna to nie tylko świetne narzędzie ułatwiające codzienną pracę. Potraktuj ją jako swojego nowego pracownika, który odbiera telefony, pomaga klientom i jest odpowiedzialny za pozytywny wizerunek Twojej firmy. Podejdź do tego odpowiedzialnie – to Ty decydujesz co będzie mówił, w jaki sposób i… jakim głosem. Rola zapowiedzi telefonicznych i komunikatów głosowych Kobieta […]
Telefonia VoIP dla średniej firmy sprzedającej przez telefon- przykład wdrożenia
Cold calling – przez jednych handlowców uważany za najmniej efektywny sposób sprzedaży, przez innych za podstawowe narzędzie pracy. Czy w erze Marketing Automation ta metoda może rzeczywiście działać? Przykład naszego klienta udowadnia, że tak. Tzw. “zimny telefon” to nic innego jak kontakt telefoniczny z klientem, który się tego nie spodziewa. Wielu sprzedawców sądzi, że to […]
New post
5 czerwca 2023
Autor: Jaroslaw Sauczek
Centrale VoIP, Rozwiązania Telekomunikacyjne, Sieć VoIP, Usługi VoIP
Twój własny dział telemarketingu – jak go zbudować?
Lead. To krótkie słowo spędza sen z powiek pracownikom działów handlowych. To oczywiste – bez klientów firma szybko zginie w morzu konkurencji. I tu rodzi się pytanie – skąd te leady pozyskiwać? Gdzie szukać klientów, jak zachęcić ich do zakupów danego produktu lub wyboru właśnie tej usługi? Z pomocą przychodzi telemarketing. Nie lekceważ jego roli, […]
Centrala telefoniczna w chmurze dla Dużej Przychodni Lekarskiej w Warszawie
Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań telefonicznych może przynieść znaczące korzyści dla firm i instytucji, szczególnie w przypadku sektora medycznego.
6 powodów, dlaczego telefonia VoIP jest odpowiednia dla Twojej firmy
Czy w dobie telefonii mobilnej w Twojej firmie jest jeszcze miejsce dla telefonu stacjonarnego? Oczywiście, że tak! Zdziwisz się, jak wiele możesz zyskać dzięki jego nowej wersji w postaci telefonii VoIP.
Komunikacja dla Twojego biznesu
Komunikacja to jeden z kluczowych aspektów każdego przedsiębiorstwa. Można traktować ją w wielu różnych aspektach i na różnych płaszczyznach. Dobra komunikacja między pracownikami, między poszczególnymi działami, pomiędzy szefostwem, a podwładnymi… I oczywiście – pomiędzy firmą, a jej klientami. Przedsiębiorcy nigdy wcześniej nie mieli tak wielu narzędzi, które by im to umożliwiły. Firma musi się […]
Obsługa klienta z pomocą rozwiązań od Voiceflow
W kilku naszych artykułach wspominaliśmy już o tym, że kompleksowa obsługa klienta to dla nas najwyższy priorytet. Zależy nam też na tym, aby działało to również w drugą stronę. Chcemy, abyś Ty także mógł polepszyć proces obsługi swoich klientów dzięki naszym rozwiązaniom. W jaki sposób? Nie ważne czy jesteś przedsiębiorcą, menedżerem, team leaderem czy […]
Kiedy jest najlepszy czas, aby przenieść się do VoIP?
Komunikacja. To słowo klucz w każdej firmie. W końcu codziennie rozmawiasz z klientami, sprzedawcami, pracownikami… Nie będzie przesadą stwierdzenie, że jeśli tej komunikacji nagle by zabrakło, byłoby to dla każdej firmy stratą nie tylko pod względem finansowym, ale również wizerunkowym. Zwłaszcza jeśli działasz w branży B2C. Czy systemy VOIP nowej generacji mogą być tutaj dobrą […]
New post
29 sierpnia 2020
Autor: Jaroslaw Sauczek
Nowy rok, nowe rozwiązania!
Nowy rok, nowe postanowienia, nowe plany! Styczeń warto zacząć od poszukiwań nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią codzienną pracę firmy, w konsekwencji prowadząc ją do rozwoju. Przełom roku wykorzystaj nie tylko jako okres zmian w życiu prywatnym, ale także biznesowym. Bo jeśli nie teraz to kiedy? Koniec starego roku i początek nowego jest doskonałą okazją do podejmowania […]
Chcesz zaoszczędzić? Skorzystaj z chmury!
Jeszcze kilka lat temu przedsiębiorcy chcąc obniżyć koszty prowadzenia działalności, oszczędności poszukiwali w działach marketingu i HRu. To tam najczęściej odbywały się cięcia kosztów. Dziś tendencja ta uległa zmianie i coraz częściej w biznesie sposobów na redukcję kosztów szuka się wśród…chmur. Rynek chmury obliczeniowej rozwija się w Polsce w bardzo szybkim tempie – niemal 7 […]
Duża przychodnia lekarska – przykład wdrożenia
Wśród naszych klientów znaczną część stanowią przychodnie lekarskie. I nic dziwnego, to miejsca w których sprawny proces telefoniczny jest podstawą funkcjonowania. Dziś chcemy przybliżyć Wam proces wdrożenia naszych usług właśnie w takim miejscu. W przypadku przychodni naszego klienta największym wyzwaniem stała się właśnie telefoniczna rejestracja wizyt. Przez nadmiar telefonów pacjenci nie mogli się dodzwonić, […]
Twoja centrala, nasze wsparcie!
Jakiś czas temu porównywaliśmy dla Was centralę wirtualną i centralę stacjonarną pod względem oszczędności, niezawodności i bezpieczeństwa w jej użytkowaniu. Bezapelacyjnie wygrał ten pierwszy wariant. Czy to wszystkie korzyści, które otrzymujecie wraz z centralą w chmurze? Zdecydowanie nie! W naszym podsumowaniu centrala wirtualna wyszła na zdecydowane prowadzenie i nic dziwnego -jest naprawdę prosta w użyciu […]
Kiedy inni myślą o urlopie Ty pomyśl o… biznesie
“Jestem na urlopie, wracam za dwa tygodnie”. “Porozmawiamy o tym po wakacjach”. “Proszę się odezwać we wrześniu”. Ile razy ostatnio słyszałeś tego typu hasła? Nic dziwnego, lipiec i sierpień to czas urlopów. A co robić, kiedy inni odpoczywają? Pomyśleć na spokojnie o swoim biznesie! Nie zrozum nas źle. Nie namawiamy Cię, abyś zrezygnował z urlopu […]
Dlaczego telemarketing nie może istnieć bez systemu telekomunikacyjnego?
Rosnąca konkurencja i rozwijający się rynek sprawiają, że firmy szukają różnych sposobów na dotarcie do nowych klientów. Na tym polu bardzo mocną pozycję wciąż ma telemarketing. Czy da się zwiększyć jego skuteczność? Oczywiście, że tak! Telemarketing to coś więcej niż “siedzenie na słuchawce”. To naprawdę ważna i zdecydowanie najszybsza forma kontaktu z klientem. Oczywiście, istotne […]
Jak wygląda opieka klienta w Voiceflow?
O sukcesie firmy nie decydują wyłącznie jej produkty i usługi, niezależnie od tego jak nowoczesne one będą. O sukcesie firmy decyduje podejście do klienta i opieka, którą go otoczymy. Opieka, która nie kończy się w momencie zakupu. Jak wygląda to w Voiceflow? Obsługa i opieka klienta to złożone pojęcie, które nie ograniczają się tylko […]
Technologiczne nowości – dlaczego nie rozwijając się stoisz w miejscu?
Nie da się ukryć, że inaczej prowadziło się biznes kilkanaście lat temu, a inaczej wygląda on dzisiaj. Wpłynęła na to w ogromnej mierze technologia i jej dynamiczny rozwój. Czy zatem można prowadzić firmę bez inwestowania w nowe technologie? Zdecydowanie nie! Opowiadając naszym klientom o takich rozwiązaniach jak telefonia VoIP lub centrala telefoniczna w chmurze, staramy […]
Znasz te problemy z klientami? My znamy ich rozwiązanie!
Jaki jest dzisiejszy klient? Świadomy i bardzo wymagający! Jest niezadowolony z poziomu Twojej obsługi lub nie odbierasz jego telefonów? Ty tracisz, a on wybiera konkurencje. Na mocno konkurencyjnym rynku nie tak łatwo odzyskać zaufanie stracone u klienta. Większość przedsiębiorców twierdzi, że jest to niemal niemożliwe. Według badań Genesys Telecommunications Laboratories szacuje się, że średnia […]
Raporty z połączeń telefonicznych – Twoje codzienne statystyki!
Koniec roku to dla większości firm moment do przemyśleń, podsumowań oraz tworzenia planów na kolejne miesiące. Gorąco zachęcamy, aby wśród nich pojawiła się wizja wirtualnej centrali telefonicznej. Dlaczego? Bo to nie tylko cenna pomoc dla firmy, ale i ogromna dawka wiedzy dla Ciebie i motywacja dla Twoich pracowników! Poznaj statystyki połączeń dzięki raportom z rozmów […]
Twój własny dział telemarketingu – jak go zbudować?
5 czerwca 2023
Autor: Jaroslaw Sauczek
Centrale VoIP, Rozwiązania Telekomunikacyjne, Sieć VoIP, Usługi VoIP
Przenieś swój telefon do chmury!
12 września 2023
Autor: Piotr Wyrzykowski
Centrale VoIP, Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Rozwiązania Telekomunikacyjne