New post

17 września 2023

Autor: Piotr Wyrzykowski

Telefonia internetowa VoIP, Telefonia VoIP

W jaki sposób telefonia VoIP zmienia rynek telekomunikacji stacjonarnej?

Urząd Komunikacji Elektronicznej co roku publikuje raport na temat rynku telekomunikacyjnego w Polsce. Wśród statystyk znajdziemy również część o telefonii VoIP. Na podstawie raportu przyjrzyjmy się, jakie podejście mają do niej polskie firmy. Bardzo ciekawe wnioski nasuwają się zwłaszcza przy porównaniu sytuacji telekomunikacyjnej w dużych firmach (czyli tych zatrudniających ponad 50 pracowników) i małych (zatrudniających […]

New post

11 stycznia 2021

Autor: Piotr Wyrzykowski

Telefonia internetowa VoIP, Telefonia VoIP, Usługi VoIP

Podłączanie telefonii VoIP – jak to wygląda w praktyce?

W ostatnich latach coraz większa liczba firm w Polsce decyduje się na zamianę tradycyjnej telefonii stacjonarnej na rozwiązania nowoczesne, wciąż spory odsetek przedsiębiorców w ogóle nie korzysta z zalet telefonii VoIP

New post

31 grudnia 2020

Autor: Jaroslaw Sauczek

Telefonia internetowa VoIP, Usługi VoIP

Wirtualna Centrala Telefoniczna Cloudflow 2.0 i jej funkcjonalności / Część II

Cloudflow 2.0 to wirtualna centrala telefoniczna zainstalowana na serwerach chmurowych obsługująca telefonię cyfrową VoIP za pomocą łącz internetowych. W poprzednim artykule pisaliśmy Wam o jej kilku funkcjonalnościach. Zdecydowanie, temat nie został jeszcze przez nas wyczerpany, dlatego dzisiaj zapraszamy na jego drugą część i mini podróż przez kolejne funkcje naszego produktu.   Centrala telefoniczna w chmurze […]

New post

19 listopada 2020

Autor: Jaroslaw Sauczek

Telefonia internetowa VoIP

Wirtualna Centrala Telefoniczna Cloudflow 2.0 i jej funkcjonalności

O zaletach centrali telefonicznej w chmurze pisaliśmy niejednokrotnie. Widząc korzyści dla firm wynikające z tego rozwiązania oraz jego niezawodność, postawiliśmy na rozwój naszego produktu jakim jest Wirtualna Centrala Telefoniczna Cloudflow 2.0. Czym jest i jakie są jej główne funkcjonalności? O tym przeczytacie w poniższym artykule.   Dobra centrala telefoniczna to szereg możliwości kolejkowania, przekierowania i […]

New post

22 maja 2020

Autor: Piotr Wyrzykowski

Funkcjonalność VoIP, Połączenia VoIP, Telefonia internetowa VoIP

W jaki sposób telefonia VoIP wpływa na pracę zdalną?

Według statystyk do 2020 r. w państwach rozwijających się, zdalnie będzie pracować co drugi pracownik. Ta forma pracy staje się również coraz bardziej popularna w naszym kraju – doceniają ją zarówno pracownicy i pracodawcy. W jaki sposób może wpłynąć na nią telefonia VoIP?   Fakt, że praca zdalna ma coraz większe grono zwolenników zupełnie nie […]

New post

17 stycznia 2020

Autor: Piotr Wyrzykowski

Telefonia internetowa VoIP, Telefonia VoIP

Telefon IP – wsparcie dla telefonii VoIP

Na pierwszy rzut oka nie różnią się od tradycyjnych telefonów stacjonarnych. Jednak w rzeczywistości oferują kilka bardzo przydatnych funkcji usprawniających codzienną pracę. O czym mowa? O telefonach IP przeznaczonych do pracy z telefonią VoIP. Przyjrzyjmy się im bliżej!   Tempo rozwoju nowoczesnych technologii jest ogromne, co widać zwłaszcza na przykładzie telefonów. Przypominasz sobie jak wyglądał […]

Nadchodzi era telefonii VoIP!

Czy wiesz, że aż 60% firm przebadanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej utrzymuje telefon stacjonarny wyłącznie po to, aby podkreślić swój profesjonalizm i uwiarygodnić swoją działalność?

NASI PARTNERZY