Jak wygląda opieka klienta w Voiceflow?

O sukcesie firmy nie decydują wyłącznie jej produkty i usługi, niezależnie od tego jak nowoczesne one będą. O sukcesie firmy decyduje podejście do klienta i opieka, którą go otoczymy. Opieka, która nie kończy się w momencie zakupu. Jak wygląda to w Voiceflow?

 

Obsługa i opieka klienta to złożone pojęcie, które nie ograniczają się tylko do zwykłej uprzejmości i uśmiechu w czasie sprzedaży. Dzisiaj jest to długi proces, który polega na wyjściu poza standardowe ramy poprzez stały kontakt z klientem i spełnianie jego potrzeb. Dla większości firm proces obsługi kończy się wraz z momentem sfinalizowania transakcji, a w naszej branży bardzo często wraz z wdrożeniem usługi. Tymczasem wdrożenie to dopiero początek. Dziś chcemy pokazać Wam jak wygląda podejście do obsługi w naszej firmie. Dla nas to bardzo ważny aspekt codziennej pracy z klientami, który zdecydowanie wyróżnia nas spośród konkurencyjnych firm.

  • Audyt

Współpracę z naszymi klientami zawsze rozpoczynamy od wywiadu technicznego. To dla nas nieodłączny element pracy poprzedzający realizowaną przez nas modernizację systemu. Element, bez którego nie podejmujemy dalszych kroków. Pozwala nam na właściwe przygotowanie oraz sprawną realizację wdrożenia. Sprawdzamy infrastrukturę teleinformatyczną i jej jakość, diagnozujemy i wskazujemy ewentualne rezerwy w obecnym systemie telekomunikacyjnym firmy. Jeśli coś jest nie tak rekomendujemy konkretne zmiany. Nigdy nie zostawiamy klienta samego z jakimikolwiek deficytami. Opracowując projekt systemu telekomunikacyjnego, zawsze dopasowujemy go do specyfikacji danego Klienta.

 

  • Wdrożenie

Po opracowaniu końcowego kształtu systemu telekomunikacyjnego oraz zawarciu umowy, rozpoczynamy wdrożenie. Wiele firm ogranicza się do jedynie do wysłania sprzętu kurierem i udzielenia pomocy przez telefon. My wdrożenie zawsze przeprowadzamy w siedzibie klienta. Dostarczamy potrzebne urządzenia oraz sprzęt, który zapewnia pełną funkcjonalność systemu. Konfigurujemy i personalizujemy dostarczane usługi oraz przeprowadzamy szkolenie dla pracowników, zarówno z obsługi panelu online centrali telefonicznej, jak i z telefonu.

 

  • Wsparcie techniczne i opieka serwisowa

Na wdrożeniu nigdy się nie kończy. W Voiceflow zapewniamy ciągłość działania i bezpieczeństwo zainstalowanych przez nas systemów poprzez stałe monitorowanie ich pracy. Pojawiają się zakłócenia? Nasz serwis jest automatycznie o tym powiadamiany. Potrzebujesz pomocy lub chcesz dokonać zmian funkcjonalnych bądź konfiguracyjnych? W każdej chwili możesz się z nami skontaktować! Zespół naszych inżynierów jest w stałej gotowości i dyspozycji. Oprócz tego świadczymy również opiekę gwarancyjną oraz pogwarancyjną na wszystkie dostarczone przez nas komponenty systemu telekomunikacyjnego.

 

Zobacz również

Nadchodzi era telefonii VoIP!

7 korzyści, które da Twojej firmie centrala telefoniczna

15 września 2019

Autor: Jaroslaw Sauczek

Technologia VoIP i VPBX

NASI PARTNERZY