Nowy rok, nowe rozwiązania!
Nowy rok, nowe postanowienia, nowe plany! Styczeń warto zacząć od poszukiwań nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią codzienną pracę firmy, w konsekwencji prowadząc ją do rozwoju. Przełom roku wykorzystaj nie tylko jako okres zmian w życiu prywatnym, ale także biznesowym. Bo jeśli nie teraz to kiedy?
Koniec starego roku i początek nowego jest doskonałą okazją do podejmowania wyzwań, wyznaczania sobie nowych planów i celów na najbliższe 12 miesięcy. To także doskonały czas, aby podsumować swoją działalność w roku poprzednim, wyciągnąć wnioski, zastanowić się nad działaniami w najbliższym okresie oraz inwestycjami, które chcemy podjąć, aby usprawnić codzienną pracę naszą i naszych pracowników.
Zadaj sobie kilka ważnych pytań
Grudzień i początek stycznia to czas, w którym z każdej strony słychać niczym mantrę hasło “postanowienia noworoczne”. Niemal 100% z nich dotyczy postanowień prywatnych, dotyczących naszej kondycji, wagi, samopoczucia… Nieco marginalizuje się rolę “postanowień biznesowych”. Tymczasem to idealny moment, żeby zadać sobie kilka ważnych pytań dotyczących rozwoju naszego biznesu i na ich podstawie wyciągnąć wnioski. Pomyśl m.in. o tym:
- Co się nie udało i dlaczego?
- Jakie zagrożenia na Ciebie czyhają i jak możesz im zapobiec?
- Jakie są słabe i mocne strony Twojej firmy, jak możesz usprawnić to co dobre?
- Jak pracują Twoi pracownicy i czy możesz zrobić coś, aby zwiększyć efektywność ich pracy?
- W jaki sposób nowoczesne technologie dostępne na rynku mogą rozwinąć Twoją firmę?
To pytania, które mogą wydawać się nieco banalne, ale odpowiedz sobie szczerze, kiedy ostatni raz spokojnie usiadłeś i je sobie zadałeś?
Oczywiście, nas z racji naszej branży i tego czym się zajmujemy na co dzień interesuje odpowiedź na ostatnie pytanie. Jako przedsiębiorca na pewno wiele słyszysz o nowościach, aplikacjach i technologiach. Może nawet czujesz się nimi lekko przytłoczony. Dlatego dopiero, gdy zdiagnozujesz potencjalne zagrożenia możesz szukać rozwiązań, które Ci pomogą w ich rozwiązaniu.
Z doświadczenia wiemy, że nasi klienci najczęściej zmagając się z takimi problemami jak
duże rachunku za telefon, problem z płynnym odbieraniem połączeń od klientów, niska efektywność handlowców, utraceni klienci… Dzięki ich zdiagnozowaniu wiemy doskonale jak możemy im pomóc wykorzystując nasze rozwiązania takie jak centrala w chmurze lub telefonia VoIP.
Zapraszamy do kontaktu wszystkich tych, którzy chcieliby się dowiedzieć jak wiele te usługi mogą zmienić w ich firmach w 2019 r. Porozmawiajmy!
Zobacz również
Nadchodzi era telefonii VoIP!
14 lipca 2019
Autor: Piotr Wyrzykowski
Funkcjonalność VoIP, IP telefonia, Połączenia VoIP, Sieć VoIP, System VoIP, Telefonia internetowa VoIP, Telefonia VoIP