Jak zyskać dodatkowy czas dzięki centrali telefonicznej?

Infolinia to coś więcej niż numer telefonu na Twojej stronie internetowej. To nowoczesna technologia, która wspiera pracowników oraz ułatwia proces obsługi klienta.

Czas to coś czego nam notorycznie brakuje. Nikt nie lubi czekać w nieskończoność, a w szczególności klienci, którzy próbują się z Tobą skontaktować! Dzięki funkcjonalnościom centrali telefonicznej zaprojektujesz łatwą dla klienta ścieżkę numerów wewnętrznych. To gwarantowany wzrost nie tylko liczby dodzwaniającacych się osób, ale również poziomu ich zadowolenia. I oczywiście ogromna oszczędność czasu dla obu stron.

Większa skuteczność

Infolinia to realne wsparcie dla firmy, dzięki któremu pracownicy dużo szybciej mogą obsługiwać dzwoniących klientów. System ma pracować w taki sposób, aby klient nie musiał w ogóle czekać na rozmowę. Dzięki temu uzyskuje szybko potrzebne informacje na temat oferty firmy i w efekcie jest skłonny szybciej z niej skorzystać.

Warto wspomnieć również o klientach firm posiadających wiele oddziałów. Infolinia jest tu nieocenionym pomocnikiem – klient z łatwością zostaje przełączony z głównego numeru do wybranego oddziału. Znów oszczędza swój czas oraz dużo szybciej uzyskuje potrzebne informacje.

 

 

Moduł kolejkowania połączeń

Dzięki temu modułowi wszystko w Twojej firmie zacznie chodzić jak w zegarku. Przypuśćmy, że prowadzisz mały sklep zajmujący się sprzedażą produktów dla branży turystycznej lub drogerię internetową cieszącą się bardzo dużym powodzeniem. W Twoim dziale obsługi klienta zatrudnisz kilka osób. Co jest najważniejsze dla Ciebie oraz Twoich potencjalnych klientów? Przede wszystkim stały kanał komunikacji. Taki nieprzerwany kontakt umożliwi Ci właśnie moduł kolejkowania połączeń. Jego działanie oparte jest na różnych algorytmach łączenia dzwoniących klientów z obsługującymi ich pracownikami, które są uzależnione od różnych czynników m.in. liczby osób oczekujących na rozmowę czy sposobu pracy konsultantów.

Jak to działa w praktyce? Twój klient będzie miał do wyboru jeden numer, a system odpowiednio zarządzi połączeniami tak, aby jak najbardziej skrócić czas oczekiwania na połączenie. Kiedy liczba przychodzących połączeń jest większa niż liczba pracujących w danym momencie konsultantów, system spróbuje połączyć go z pierwszym wolnym konsultantem. To właśnie wtedy klient otrzymuje komunikat, że musi poczekać na rozmowę.
A co w przypadku, gdy liczba połączeń jest mniejsza niż liczba pracowników? Wtedy system ma prawdziwe pole do popisu! Może np. kierować dzwoniącego klienta do pracownika, który jest najmniej obłożony pracą. Możliwości jest naprawdę wiele!

 

ZDJĘCIE

 

Efektem pracy modułu kolejkowania połączeń jest bez wątpienia to, że można obsłużyć wiele zgłoszeń, nawet kiedy w firmie jest sporo pracy, a w momencie gdy jest jej mniej, pracownikom przydzielić inne zadania. W rezultacie zyskujemy dobrze zagospodarowany czas, zarówno nasz, jak i dzwoniących klientów.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o centrali telefonicznej? Zapraszamy do kontaktu!

Zobacz również

Nadchodzi era telefonii VoIP!

7 korzyści, które da Twojej firmie centrala telefoniczna

15 września 2019

Autor: Jaroslaw Sauczek

Technologia VoIP i VPBX

NASI PARTNERZY