Aktywna lista połączeń nieodebranych i porzuconych
Oddzwoń do klienta zanim on zadzwoni do Twojej konkurencji
Dzięki funkcji aktywnej listy połączeń nieodebranych i porzuconych dowiesz się, kiedy klient opuścił kolejkę połączeń oczekujących, na którym był miejscu w kolejce oraz ile czasu czekał na połączenie.
Wykorzystaj to, aby podnieść standard obsługi klienta w Twojej firmie. Badania mówią, że firmy bardzo często nie oddzwaniają do osób, które się nie dodzwoniły. Stać Cię na utratę klienta?
Co zyskasz dzięki dostępowi do aktywnej listy połączeń nieodebranych i porzuconych?
-
Uratuj klienta, który się nie dodzwonił
Bywa, że niecierpliwy klient rozłączy się po kilku minutach oczekiwania na połączenie. Dzięki dostępowi do aktywnej listy połączeń będziesz mógł od razu do niego oddzwonić – zanim on skontaktuje się z Twoją konkurencją.
-
Unikaj powtarzania kontaktów telefonicznych
Aktywna lista połączeń jest zintegrowana z wykonywanymi połączeniami. W momencie oddzwonienia do klienta zadanie zostaje odznaczone, co zapobiega wielokrotnemu kontaktowaniu się.
-
Otrzymuj powiadomienia o porzuconych połączeniach
Centrala telefoniczna Cloudflow 2.0 może Cię powiadomić o nieodebranym lub porzuconym połączeniu za pomocą wiadomości e-mail, zawierającej wszystkie potrzebne informacje, takie jak: numer telefonu, data połączenia, czas oczekiwania w kolejce.
-
Zadbaj o wizerunek Twojej firmy
Wyobraź sobie, jak pozytywnie zaskoczony będzie klient, gdy kilka minut po rozłączeniu się oddzwonisz do niego z pytaniem: „W czym mogę pomóc?”.
-
Weryfikuj poziom oddzwaniania przez Twoich pracowników
Aktywna lista połączeń gromadzi dane o tym, który użytkownik o której godzinie oddzwonił do klienta. Dzięki temu możesz monitorować stopień oddzwanialności na nieodebrane i porzucone połączenia.
Wypróbuj za darmo
Wypróbuj funkcjonalność centrali telefonicznej Cloudflow 2.0.
Dział techniczny Voiceflow przygotuje dla Ciebie darmową wersję demonstracyjną systemu telefonicznego z pełną funkcjonalnością centrali telefonicznej oraz dedykowanym numerem VoIP do wykonywania i odbierania połączeń. Centrala posiada wbudowaną aplikację softphone do realizacji połączeń, dzięki której nie będziesz potrzebował żadnych dodatkowych urządzeń.