Aktywna lista połączeń nieodebranych i porzuconych

Oddzwoń do klienta zanim on zadzwoni do Twojej konkurencji

Dzięki funkcji aktywnej listy połączeń nieodebranych i porzuconych dowiesz się, kiedy klient opuścił kolejkę połączeń oczekujących, na którym był miejscu w kolejce oraz ile czasu czekał na połączenie.

Wykorzystaj to, aby podnieść standard obsługi klienta w Twojej firmie. Badania mówią, że firmy bardzo często nie oddzwaniają do osób, które się nie dodzwoniły. Stać Cię na utratę klienta?

Co zyskasz dzięki dostępowi do aktywnej listy połączeń nieodebranych i porzuconych?

  • Uratuj klienta, który się nie dodzwonił

Bywa, że niecierpliwy klient rozłączy się po kilku minutach oczekiwania na połączenie. Dzięki dostępowi do aktywnej listy połączeń będziesz mógł od razu do niego oddzwonić – zanim on skontaktuje się z Twoją konkurencją.

  • Unikaj powtarzania kontaktów telefonicznych

Aktywna lista połączeń jest zintegrowana z wykonywanymi połączeniami. W momencie oddzwonienia do klienta zadanie zostaje odznaczone, co zapobiega wielokrotnemu kontaktowaniu się.

  • Otrzymuj powiadomienia o porzuconych połączeniach

Centrala telefoniczna Cloudflow 2.0 może Cię powiadomić o nieodebranym lub porzuconym połączeniu za pomocą wiadomości e-mail, zawierającej wszystkie potrzebne informacje, takie jak: numer telefonu, data połączenia, czas oczekiwania w kolejce.

  • Zadbaj o wizerunek Twojej firmy

Wyobraź sobie, jak pozytywnie zaskoczony będzie klient, gdy kilka minut po rozłączeniu się oddzwonisz do niego z pytaniem: „W czym mogę pomóc?”.

  • Weryfikuj poziom oddzwaniania przez Twoich pracowników

Aktywna lista połączeń gromadzi dane o tym, który użytkownik o której godzinie oddzwonił do klienta. Dzięki temu możesz monitorować stopień oddzwanialności na nieodebrane i porzucone połączenia.

 

 

Wypróbuj za darmo

Wypróbuj funkcjonalność centrali telefonicznej Cloudflow 2.0.

Dział techniczny Voiceflow przygotuje dla Ciebie darmową wersję demonstracyjną systemu telefonicznego z pełną funkcjonalnością centrali telefonicznej oraz dedykowanym numerem VoIP do wykonywania i odbierania połączeń. Centrala posiada wbudowaną aplikację softphone do realizacji połączeń, dzięki której nie będziesz potrzebował żadnych dodatkowych urządzeń.

    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Voiceflow Sp. z o.o. dla potrzeb odpowiedzi na zapytanie wysłane w formularzu kontaktowym.

    NASI PARTNERZY