Monitorowanie rozmów

Kontroluj na bieżąco pracę Twoich konsultantów

Dzięki funkcji monitorowania rozmów możesz na bieżąco kontrolować prace swoich konsultantów zarówno pod kątem ilościowym jak i jakościowym. Monitoring możesz realizować w dowolnym miejscu – w siedzibie firmy, jej oddziale bądź w domu.

Zadbaj o wysoką jakość pracy Twoich konsultantów sprawdzając wybrane obszary ich pracy.

Co zyskasz dzięki opcji monitorowania rozmów?

  • Sprawdzaj jakość pracy konsultantów

Nagrana rozmowa jest dostępna w panelu on-line centrali telefonicznej od razu po odłożeniu słuchawki. Przesłuchując rozmowy konsultantów możesz weryfikować ich jakość i sprawdzić, czy są prowadzone zgodnie z wyznaczonymi standardami.

  • Pomagaj swoim konsultantom w trakcie rozmowy

Centrala telefoniczna Cloudflow 2.0 pozwala nie tylko na przysłuchiwanie się trwającej rozmowie. Umożliwia także podpowiadanie Twojemu konsultantowi w czasie jej trwania. Jednocześnie Twoje wskazówki nie będą słyszalne dla klienta na linii. Jeśli wymaga tego sytuacja, możesz także dołączyć do rozmowy Twojego konsultanta z klientem.

  • Przysłuchuj się trwającym rozmowom

Nie musisz czekać na nagrania z rozmów, żeby dowiedzieć się, jak przebiega proces obsługi klientów. Przysłuchuj się aktualnie trwającym rozmowom – wygodnie i zawsze, kiedy zachodzi taka potrzeba.

  • Monitoruj bieżącą aktywność sprzedawców

Dzięki panelowi „na żywo”- wallboard’owi w centrali telefonicznej – będziesz widział aktualne dane ilościowe Twojego działu obsługi klienta. Zobaczysz, ile rozmów jest w trakcie, którzy konsultanci są zalogowani, ile połączeń jest porzuconych, ilu klientów czeka w kolejce na połączenie i jaki jest średni czas oczekiwania. Dodatkowo panel „na żywo” jest w pełni edytowalny i może pokazywać najważniejsze dla Ciebie informacje.

 

Wypróbuj za darmo

Wypróbuj funkcjonalność centrali telefonicznej Cloudflow 2.0.

Dział techniczny Voiceflow przygotuje dla Ciebie darmową wersję demonstracyjną systemu telefonicznego z pełną funkcjonalnością centrali telefonicznej oraz dedykowanym numerem VoIP do wykonywania i odbierania połączeń. Centrala posiada wbudowaną aplikację softphone do realizacji połączeń, dzięki której nie będziesz potrzebował żadnych dodatkowych urządzeń.

    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Voiceflow Sp. z o.o. dla potrzeb odpowiedzi na zapytanie wysłane w formularzu kontaktowym.

    NASI PARTNERZY

    Zaczekaj...

    Poszukujesz rozwiązania telefonicznego? Chętnie przedstawimy Ci kilka pomysłów jak usprawnić ten obszar.

    Napisz do nas