Zalety centrali telefonicznej INFOGRAFIKA

Centrala telefoniczna, to dużo więcej niż telefon. To dla Twojej firmy ogromna korzyść i wsparcie w codziennej obsłudze klientów.

Przypomnijmy, że centrala telefoniczna w chmurze to rozwiązanie zainstalowane na zewnętrznym serwerze, którego zadaniem jest obsługiwanie Twojego ruchu telefonicznego. Jakie są jest główne funkcjonalności i dlaczego może okazać się dla Ciebie niezbędnym pomocnikiem? Tego dowiesz się z poniższej grafiki.

 

 

Zobacz również

Nadchodzi era telefonii VoIP!

7 korzyści, które da Twojej firmie centrala telefoniczna

15 września 2019

Autor: Jaroslaw Sauczek

Technologia VoIP i VPBX

NASI PARTNERZY

Zaczekaj...

Poszukujesz rozwiązania telefonicznego? Chętnie przedstawimy Ci kilka pomysłów jak usprawnić ten obszar.

Napisz do nas