7 korzyści, które da Twojej firmie centrala telefoniczna

“Witamy w naszym serwisie! Dziękujemy za zainteresowanie naszymi usługami. Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Aby połączyć się z naszym konsultantem wybierz 1.”

Nie oszukujmy się – nawet jeśli prowadzisz własny biznes, musisz korzystać z usług innych przedsiębiorstw. Dzięki czemu możesz na własnej skórze przekonać się, jak wygląda proces obsługi klienta u innych.

Zastanów się teraz, kiedy ostatnio słyszałeś komunikat ze wstępu naszego artykułu? Jesteśmy przekonani, że było to całkiem niedawno. Być może zirytowałeś się słysząc automatyczną sekretarkę. Jednak zastanów się teraz, jak czułbyś się, gdybyś słyszał wyłącznie sygnał nie odbieranego telefonu? Gdyby nie udało Ci z nikim się połączyć? No właśnie. Właśnie takim sytuacjom zapobiega wirtualna centrala telefoniczna.

Poznaj zalety i korzyści centrali telefonicznej w biznesie!

1. Kolejkowanie połączeń przychodzących oraz informacja o czasie oczekiwania i miejscu w kolejce

Ta funkcjonalność jest podstawą sprawnej obsługi klienta. Dzięki kolejkowaniu rozmów oraz ich automatycznemu przekierowywaniu do odpowiednich działów cały proces przebiega dużo sprawniej. Przykładowo – stali klienci obsługiwani są najszybciej, najtrudniejsze problemy trafiają do najbardziej doświadczonych pracowników, a przy długiej kolejce połączeń można wykorzystać wsparcie konsultantów zewnętrznych. Szybko i sprawnie! Wg naszego zespołu absolutny TOP 1 wśród zalet wykorzystania centrali telefonicznej w firmie.

2. Zapowiedzi głosowe oraz informacji w trakcie czekania na infolinii

Profesjonalnie przygotowana zapowiedź głosowa nie tylko usprawnia pracę konsultantów. Stanowi również wizytówkę firmy, podnosząc jej prestiż w oczach klienta. Według badań, aż 70% dzwoniących jest w stanie poczekać nieco dłużej na rozmowę z konsultantem, słysząc odpowiedni komunikat i dobrze dobraną muzykę. Co ważne, centrala automatycznie wygłasza komunikaty nie tylko w zależności od pory dnia, ale również od dnia tygodnia oraz świąt.

3. Tworzenie struktury numerów wewnętrznych z możliwością wyboru podczas zapowiedzi (IVR)

Ważna, acz dosyć enigmatyczna zaleta wirtualnej centrali telefonicznej w biznesie. IVR to nazwa system, umożliwiającego interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Dzięki temu rozwiązaniu dzwoniący mają możliwość wybrać z menu poszczególne pozycje takie jak: rodzaj żądanej informacji, język, weryfikację tożsamości za pomocą hasła abonenckiego czy też dostęp do informacji z bazy danych. Gwarantuje to lepszą i szybsza obsługę, oszczędzając jednocześnie czas konsultantów.

4. Nagrywanie połączeń

Centrala telefoniczna umożliwia automatyczne nagrywanie rozmów telefonicznych i dostęp do nagrań z każdego miejsca gdzie jest internet. Zapewnia także wygodne przeglądanie, wyszukiwanie i odsłuchiwanie zarejestrowanych nagrań oraz dopisywanie notatek i komentarzy. Dzięki temu zawsze można wrócić do rozmowy i wyciągnąć z niej interesujące nas informacje. Na tę korzyść centrali telefonicznej VoIP najczęściej zwracają uwagę nasi klienci.

 

Poznaj 7 najważniejszych korzyści z wykorzystania telefonii VoIP w firmie.

 

5. Jedna centrala może objąć swoim działaniem wiele lokalizacji, a rozmowy pomiędzy nimi są darmowe

Za pomocą centrali telefonicznej w chmurze połączysz wszystkie oddziały w jedną, wewnętrzną sieć telefonów. Dzięki temu rozwiązaniu dzwoniący Klient zostanie szybko i łatwo przełączony z głównego numeru podczas zapowiedzi lub przez sekretariat Twojej firmy do wybranego działu bez względu na jego lokalizację. Dodatkowo połączenia między oddziałami są darmowe. Rozwiązanie to daje Ci także możliwość stworzenia centrum obsługi klienta w dowolnej, korzystnej dla Ciebie lokalizacji.

6. Niezawodność i bezpieczeństwo systemu dzięki stałemu monitoringowi pracy oraz aktualizacjom oprogramowania

Ciągłość działania usługi to jedno z największych wyzwań przy wdrożeniu i utrzymaniu centrali telefonicznej dla naszych klientów. Dlatego zapewniamy całodobowe wsparcie techniczne oraz ochronę usługi przed nieprzewidzianymi zdarzeniami. Dodatkowo, system centrali jest na bieżąco aktualizowany. Niezawodność i bezpieczeństwo to istny must have sprawnie działającej centrali telefonicznej, dlatego punkt 6, tak jak pierwszy umieszczamy na samym szczycie zalet i korzyści płynących z wykorzystania centrali VoIP w firmie.

7. Centrala w chmurze nie starzeje się, nie wymaga serwisu oraz dostępności części zamiennych

Wirtualna centrala telefoniczna działa wyłącznie w oparciu o istniejącą sieć i pozwala stworzyć biuro lub miejsce pracy w dowolnym miejscu na świecie. Posiada naprawdę prosty panel zarządzania, dzięki czemu każdy użytkownik będzie mógł ją bez trudu obsłużyć. To rozwiązanie jest niemal niezawodne – nie musisz korzystać z usług specjalistów, którzy obsługują fizyczne centrale ani poszukiwać części zamiennych, całe oprogramowanie znajduje się bowiem w wirtualnej chmurze.

Wygodne, nieprawda?

Zapomnieliśmy o jakiejś zalecie wirtualnej centrali VoiP? Może znasz inne korzyści? Daj znać 🙂

 

Zobacz również

Nadchodzi era telefonii VoIP!

Raporty z połączeń telefonicznych – Twoje codzienne statystyki!

13 października 2019

Autor: Jaroslaw Sauczek

Rozwiązania Telekomunikacyjne

NASI PARTNERZY