Książka telefoniczna centrali telefonicznej
Usprawnij obsługę klientów dzięki globalnej książce telefonicznej
Dzięki książce telefonicznej centrali Cloudflow 2.0 otrzymasz dostęp do bardzo przydatnych funkcji, które ułatwiają pracę działowi obsługi klienta. Wprowadzając dane w najważniejszym miejscu centrali – panelu on-line, kontakty będą dostępne na wszystkich telefonach włączonych w strukturę systemu telefonicznego.
Najprostszym rozwiązaniem jest import bazy kontaktów z posiadanego CRM-a lub wybranego programu zawierającego dane klientów, takie jak numer telefonu, imię oraz nazwisko oraz nazwa firmy.
Co zyskasz dzięki książce telefonicznej?
-
Identyfikuj dzwoniącego zanim podniesiesz słuchawkę
Dzięki kontaktom wprowadzonym do książki telefonicznej na wyświetlaczu telefonu pojawi się informacja o dzwoniącym. Da to czas Twojemu konsultantowi na przygotowanie się do rozmowy.
-
Zadbaj o swoich klientów indywidualnym podejściem oraz obsługą
Twoi kluczowi klienci mają dedykowanych opiekunów w Twojej firmie? Dzięki książce telefoniczej i ustawionej logice połączeń skierujesz ich od razu do przypisanego konsultanta bez konieczności oczekiwania w kolejce na połączenie.
-
Spraw, by najlepszy klient poczuł się jak VIP
W usłudze książki telefonicznej centrali Cloudflow 2.0 można do każdego kontaktu przypisywać unikatowe sceniarusze połączenia. Dzięki temu Twoi kluczowi klienci lub partnerzy nie będą czekać w kolejce na połączenie, zostaną od razu skierowani na pierwsze miejsce.
-
Dbaj o komfort oraz czas pracy Twoich konsultantów i wyeliminuj niepożądane połączenia
Dzwonią do Ciebie trudni i niepożądani klienci lub telemarketerzy, którzy usilnie próbują Ci coś sprzedać? Dodaj ich numery do czarnej listy! Ich próby połączenia nie zostaną zrealizowane przez system telefoniczny, a Ty zdecydujesz, co usłyszą w słuchawce.