Duża przychodnia lekarska – przykład wdrożenia
Wśród naszych klientów znaczną część stanowią przychodnie lekarskie. I nic dziwnego, to miejsca w których sprawny proces telefoniczny jest podstawą funkcjonowania. Dziś chcemy przybliżyć Wam proces wdrożenia naszych usług właśnie w takim miejscu.
W przypadku przychodni naszego klienta największym wyzwaniem stała się właśnie telefoniczna rejestracja wizyt. Przez nadmiar telefonów pacjenci nie mogli się dodzwonić, w rezultacie wielu z nich zrezygnowało z zapisów. Co więcej nie istniał jeden wspólny numer, nie było również możliwości przełączania rozmów do poszczególnych gabinetów lekarskich, co bardzo irytowało pacjentów, wydłużając czas połączeń i oczekiwania.
Co zaproponowaliśmy?
Idealnym wsparciem dla przychodni naszego Klienta okazała się centrala telefoniczna w chmurze obsługująca telefonię VoIP. Wprowadziliśmy kolejkowanie rozmów wraz z odliczaniem czasu połączenia i informacją o miejscu w kolejce oraz jeden główny numer z możliwością przełączania rozmówcy. Pracownicy przychodni otrzymali również dostęp do specjalnego panelu administratora pokazujący aktualny ruch telefoniczny oraz ilość połączeń oczekujących w kolejce
Efekt?
Dzięki wdrożonym przez nas rozwiązaniom znacznie wzrosła liczba umówionych wizyt, co skutkowało zwiększeniem zadowolenia wśród pacjentów. Zwiększył się również komfort pracy recepcjonistek, którym prowadzenie rozmów z pacjentami ułatwił jeden główny numer z infolinią kierującą ruchem telefonicznym. Przychodnia otrzymała również możliwość generowania raportów o ilości wszystkich połączeń i analizę tzw. „wąskich gardeł”. Początkowe problemy całkowicie zniknęły i co najważniejsze wzrosła lojalność pacjentów, którzy dużo chętniej tutaj powracają.
Zobacz również
Nadchodzi era telefonii VoIP!
14 lipca 2019
Autor: Piotr Wyrzykowski
Funkcjonalność VoIP, IP telefonia, Połączenia VoIP, Sieć VoIP, System VoIP, Telefonia internetowa VoIP, Telefonia VoIP