Duża przychodnia lekarska – przykład wdrożenia

JAROSLAW SAUCZEK
8 maja 2020

Wśród naszych klientów znaczną część stanowią przychodnie lekarskie. I nic dziwnego, to miejsca w których sprawny proces telefoniczny jest podstawą funkcjonowania. Dziś chcemy przybliżyć Wam proces wdrożenia naszych usług właśnie w takim miejscu.

 

W przypadku przychodni naszego klienta największym wyzwaniem stała się właśnie telefoniczna rejestracja wizyt. Przez nadmiar telefonów pacjenci nie mogli się dodzwonić, w rezultacie wielu z nich zrezygnowało z zapisów. Co więcej nie istniał jeden wspólny numer, nie było również możliwości przełączania rozmów do poszczególnych gabinetów lekarskich, co bardzo irytowało pacjentów, wydłużając czas połączeń i oczekiwania.

 

Co zaproponowaliśmy?

Idealnym wsparciem dla przychodni naszego Klienta okazała się centrala telefoniczna w chmurze obsługująca telefonię VoIP. Wprowadziliśmy kolejkowanie rozmów wraz z odliczaniem czasu połączenia i informacją o miejscu w kolejce oraz jeden główny numer z możliwością przełączania rozmówcy. Pracownicy przychodni otrzymali również dostęp do specjalnego panelu administratora pokazujący aktualny ruch telefoniczny oraz ilość połączeń oczekujących w kolejce

 

 

Efekt?

Dzięki wdrożonym przez nas rozwiązaniom znacznie wzrosła liczba umówionych wizyt, co skutkowało zwiększeniem zadowolenia wśród pacjentów. Zwiększył się również komfort pracy recepcjonistek, którym prowadzenie rozmów z pacjentami ułatwił jeden główny numer z infolinią kierującą ruchem telefonicznym. Przychodnia otrzymała również możliwość generowania raportów o ilości wszystkich połączeń i analizę tzw. „wąskich gardeł”. Początkowe problemy całkowicie zniknęły i co najważniejsze wzrosła lojalność pacjentów, którzy dużo chętniej tutaj powracają.

Zaufali nam

American Orthodontics
APS Energia
Forever
Tuplex
Dental Medicenter
Soldent
Elektoralna Dental Clinic
Dr Beata Dethloff
Dr Szczyt
Klinika Ambroziak
Multimedica
MD Clinic
Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze