Kiedy inni myślą o urlopie Ty pomyśl o… biznesie

“Jestem na urlopie, wracam za dwa tygodnie”. “Porozmawiamy o tym po wakacjach”. “Proszę się odezwać we wrześniu”. Ile razy ostatnio słyszałeś tego typu hasła? Nic dziwnego, lipiec i sierpień to czas urlopów. A co robić, kiedy inni odpoczywają? Pomyśleć na spokojnie o swoim biznesie!

Nie zrozum nas źle. Nie namawiamy Cię, abyś zrezygnował z urlopu i zajął się wyłącznie pracą. Z tego nie mogłoby wyjść nic dobrego, zasługujesz na odpoczynek (szczególnie jeśli jesteś przedsiębiorcą :). Jednak lato to idealny czas, aby na spokojnie “pochylić” się nad swoim biznesem i nad usprawnieniami, które możesz do niego wprowadzić. Lato to w większości firm sezon “ogórkowy”, czas płynie wolniej, wielu klientów i kontrahentów wyjeżdża. Jeśli Ty odliczasz dni do wakacji, nie narzekaj na brak pracy. Wykorzystaj ten czas do rozwoju!

 

Z jakimi problemami mierzysz się w codziennej pracy?

 

Lato to idealny czas na podsumowanie pierwszej połowy roku. Zrób sobie lemoniadę albo weź laptopa i idź popracować do parku. Przeanalizuj na spokojnie swój biznes. Określ, co jest dla Ciebie największym wyzwaniem, jakie trudności przed Tobą stoją. Pomyśl, co możesz usprawnić, żeby Tobie i Twoim pracownikom pracowało się lepiej.

Zdziwisz się, jak wiele jest narzędzi, które mogą pomóc Ci w codziennej pracy.

Technologia rozwija się w szalonym tempie i znakomicie czuje się w biznesie! Spróbuj za nią nadążyć i być na bieżąco. Nie mów “To nie dla mnie”. Naprawdę trudno wyobrazić sobie nowoczesne, rozwijające się przedsiębiorstwo, które nie korzystały z nowoczesnych technologii.

 

Znalazłeś problem? Znajdź rozwiązanie

Spróbuj spojrzeć na każdy problem w nieco szerszej perspektywie. Być może to, że macie problem z obsługą klientów wiąże się z tym, że nie potraficie sprawnie obsługiwać połączeń przychodzących? A zbyt duże wydatki da się zmniejszyć przez obniżenie kosztów połączeń?

Tutaj wsparciem może być dla Ciebie centrala telefoniczna w chmurze lub telefonia VoIP. Nie słyszałeś jeszcze o nich? Lato to idealny czas, żeby pogłębić swoją wiedzę. To rozwiązania, z których korzystają największe marki. To praktyczne narzędzia, które usprawnią pracę firmy, ograniczają koszty i rozwiązują wiele podstawowych problemów firm.

Przeczytaj nasze poprzednie wpisy lub przejrzyj naszą ofertę. A może masz pytania? Chętnie się z Tobą umówimy, aby przy kawie lub lemoniadzie porozmawiać o naszych rozwiązaniach. Nie bój się pytać. Bo jak nie teraz, to kiedy?

Zobacz również

Nadchodzi era telefonii VoIP!

7 korzyści, które da Twojej firmie centrala telefoniczna

15 września 2019

Autor: Jaroslaw Sauczek

Technologia VoIP i VPBX

NASI PARTNERZY

Zaczekaj...

Poszukujesz rozwiązania telefonicznego? Chętnie przedstawimy Ci kilka pomysłów jak usprawnić ten obszar.

Napisz do nas