New post

8 marca 2024

Autor: Mateusz

Centrale VoIP, Jak działa VoIP?, Połączenia VoIP, Usługi VoIP

Integracja CRM z centralą VoIP: korzyści dla sprzedaży i obsługi klienta

Wdrażanie centrali VoIP (Voice over Internet Protocol) w firmie to kluczowy krok dla organizacji dążących do modernizacji swojej infrastruktury telekomunikacyjnej.

New post

26 września 2020

Autor: Jaroslaw Sauczek

Funkcje VoIP, Funkcjonalność VoIP, Połączenia VoIP, Usługi VoIP

Centrala telefoniczna – dbaj o jakość swojego call center dzięki statystykom

Jakość, klienci, sprzedaż, wskaźniki… Brzmi jak zły sen menadżera lub team leadera? Niekoniecznie. Jeśli wiesz jak o nie zadbać, jak wyciągać wnioski i jak korzystać z danych, które masz dostępne koszmar ma szansę zamienić się w naprawdę przyjemny sen.   Praca w call center wielu osobom kojarzy się raczej negatywnie. Wszystko to przez ogromne ilości […]

New post

22 maja 2020

Autor: Piotr Wyrzykowski

Funkcjonalność VoIP, Połączenia VoIP, Telefonia internetowa VoIP

W jaki sposób telefonia VoIP wpływa na pracę zdalną?

Według statystyk do 2020 r. w państwach rozwijających się, zdalnie będzie pracować co drugi pracownik. Ta forma pracy staje się również coraz bardziej popularna w naszym kraju – doceniają ją zarówno pracownicy i pracodawcy. W jaki sposób może wpłynąć na nią telefonia VoIP?   Fakt, że praca zdalna ma coraz większe grono zwolenników zupełnie nie […]

Nadchodzi era telefonii VoIP!

Czy wiesz, że aż 60% firm przebadanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej utrzymuje telefon stacjonarny wyłącznie po to, aby podkreślić swój profesjonalizm i uwiarygodnić swoją działalność?

NASI PARTNERZY