Obsługa klienta z pomocą rozwiązań od Voiceflow

W kilku naszych artykułach wspominaliśmy już o tym, że kompleksowa obsługa klienta to dla nas najwyższy priorytet. Zależy nam też na tym, aby działało to również w drugą stronę. Chcemy, abyś Ty także mógł polepszyć proces obsługi swoich klientów dzięki naszym rozwiązaniom. W jaki sposób?

 

Nie ważne czy jesteś przedsiębiorcą, menedżerem, team leaderem czy też pracownikiem na dowolnym stanowisku, w dowolnej branży. Z pewnością z hasłem “obsługa klienta” zderzasz się każdego dnia. W końcu to klienci są siłą napędową każdego biznesu. Jeśli Ty o nich nie zadbasz, zrobi to ktoś z Twojej konkurencji.

 

Rozwiązania, które oferujemy w Voiceflow mają za zadanie sprawić, aby Twoi klienci mieli pewność, że ich “sprawy” i potrzeby są dla Ciebie ZAWSZE na pierwszym miejscu. Nie opieramy się jednocześnie na starej maksymie “Klient nasz pan”. Myślimy o nim, jak o naszym przyjacielu, którym chcemy doradzić najlepiej jak umiemy.

 

W czym możemy Ci pomóc?

 

W codziennej pracy wspieramy naszych Klientów w zakresie systemów telekomunikacyjnych oraz IT. Optymalizujemy, pomagamy i wdrażamy rozwiązania w dwóch obszarach: centrala telefoniczna w chmurze oraz telefonia VoIP.

 

Wiemy, że czasami nasze rozwiązania wydają się na pierwszy rzut oka czymś niczym kosmiczne technologie, ale szybko przekonasz się, że pomogą Ci usprawnić codzienne procesy, zoptymalizować koszty i przede wszystkim polepszyć obsługę klienta.

 

 

Spójrz tylko na telefonię VoIP. Czy wiesz, że pozwala ona przekierować każde połączenia przychodzące z telefonu stacjonarnego na telefon komórkowy? Dzięki temu jesteś stale pod telefonem. Tym samym rozwiążesz problem nieodebranych połączeń od potencjalnych klientów, zwiększając tym samym ich zadowolenie. Łatwiej będzie obsługiwać Ci również klientów zagranicznych – możemy przydzielić Ci dowolną ilość numerów telefonicznych z wybranymi numerami kierunkowymi zarówno krajowymi. W ten sposób budujesz wizerunek profesjonalisty.

 

W budowaniu pozytywnego wizerunku pomoże Ci również centrala telefoniczna w chmurze. Dzięki niej stworzysz profesjonalną infolinię oraz zaprojektujesz łatwą dla klienta ścieżkę numerów wewnętrznych. Spowoduje to wzrost liczby dodzwaniających się klientów oraz co za tym idzie ich zadowolenie z Twoich usług. W końcu nikt nie lubi czekać.

 

Postępujmy w taki sposób, w jaki chcielibyśmy, aby nas traktowano. Jeśli sprawimy, że klient stanie się przyjacielem naszej firmy, zdobędziemy jego szacunek, a jednocześnie nie zostanie przekroczona żadna granica zdrowych zasad współpracy. Mamy nadzieję, że nasze rozwiązania takie jak centrala telefoniczna i VoIP w tym pomogą.

Zobacz również

Nadchodzi era telefonii VoIP!

7 korzyści, które da Twojej firmie centrala telefoniczna

15 września 2019

Autor: Jaroslaw Sauczek

Technologia VoIP i VPBX

NASI PARTNERZY