Kompleksowe rozwiązania dla firm

Infolinia dla Pacjentów w przychodni

Główne funkcjonalności systemu:

Profesjonalna zapowiedź z możliwością wyboru i przełączania do dowolnego działu (IVR) Zróżnicowanie zapowiedzi w zależności od pory dnia i dnia tygodnia z dowolną informacją dla pacjentów, np. o godzinach otwarcia Kolejkowanie połączeń przychodzących z informacją o miejscu w kolejce i czasie oczekiwania Obsługa wielu połączeń jednocześnie oraz brak sygnału zajętości za pomocą jednego głównego numeru telefonu Panel podglądu ruchu telefonicznego na żywo z informacjami o ilości rozmówców czekających w kolejce, średnim czasie oczekiwania na połączenie, etc. Dokładne statystki ruchu telefonicznego pomocne w dobieraniu zasobów ludzkich

Korzyści:

zwiększenie liczby umawianych pacjentów jeden główny numer z infolinią kierującą ruchem telefonicznym do właściwych odbiorców możliwość generowania raportów o ilości wszystkich połączeń i analiza „wąskich gardeł” dopasowanie zatrudnienia i obszaru pracy na podstawie dostępnych statystyk ruchu telefonicznego zwiększenie komfortu pracy recepcjonistek funkcja przełączania połączeń na wybrany numer wewnętrzny (połączenie darmowe) oraz telefon komórkowy, zwiększająca dostępność pracowników przychodni

NASI PARTNERZY