Kompleksowe rozwiązania dla firm

Infolinia dla Pacjentów w przychodni

Główne funkcjonalności systemu:

Profesjonalna zapowiedź z możliwością wyboru i przełączania do dowolnego działu (IVR) Zróżnicowanie zapowiedzi w zależności od pory dnia i dnia tygodnia z dowolną informacją dla pacjentów, np. o godzinach otwarcia Kolejkowanie połączeń przychodzących z informacją o miejscu w kolejce i czasie oczekiwania Obsługa wielu połączeń jednocześnie oraz brak sygnału zajętości za pomocą jednego głównego numeru telefonu Panel podglądu ruchu telefonicznego na żywo z informacjami o ilości rozmówców czekających w kolejce, średnim czasie oczekiwania na połączenie, etc. Dokładne statystki ruchu telefonicznego pomocne w dobieraniu zasobów ludzkich

Korzyści:

zwiększenie liczby umawianych pacjentów jeden główny numer z infolinią kierującą ruchem telefonicznym do właściwych odbiorców możliwość generowania raportów o ilości wszystkich połączeń i analiza „wąskich gardeł” dopasowanie zatrudnienia i obszaru pracy na podstawie dostępnych statystyk ruchu telefonicznego zwiększenie komfortu pracy recepcjonistek funkcja przełączania połączeń na wybrany numer wewnętrzny (połączenie darmowe) oraz telefon komórkowy, zwiększająca dostępność pracowników przychodni

Zaufali nam

American Orthodontics
APS Energia
Forever
Tuplex
Dental Medicenter
Soldent
Elektoralna Dental Clinic
Dr Beata Dethloff
Dr Szczyt
Klinika Ambroziak
Multimedica
MD Clinic
Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze