Raporty z rozmów telefonicznych – Twoja codzienna dawka wiedzy!

Koniec roku to dla większości firm moment do przemyśleń, podsumowań oraz tworzenia planów na kolejne miesiące. Gorąco zachęcamy, aby wśród nich pojawiła się wizja wirtualnej centrali telefonicznej. Dlaczego? Bo to nie tylko cenna pomoc dla firmy, ale i ogromna dawka wiedzy dla Ciebie i motywacja dla Twoich pracowników!

 

Liczby, dane, statystyki… Te hasła nie kojarzą się zazwyczaj z niczym przyjemnym, jednak pod koniec roku ich obecność w firmie dla wszystkich pracowników jest obowiązkowa. Analizujemy co się udało w mijającym roku i wyciągamy niezbędne wnioski. Jednak taką wiedzę warto czerpać na bieżąco, przez cały rok. Jesteśmy ciekawi, czy wśród Twoich analiz pojawia się również temat połączeń telefonicznych realizowanych przez Twoich pracowników? To ogromnie ważny element życia każdej firmy, którego analiza pomoże usprawnić pracę handlowców oraz komunikację w całej firmie. W ramach wirtualnej centrali telefonicznej to zadanie będzie dużo łatwiejsze!

Jakie możliwości daje Ci wirtualna centrala?

 Centrala telefoniczna to ogromne źródło informacji. Dzięki niej możesz dojść do ciekawych wniosków, które mogą okazać się decydujące w pracy firmy. Wśród jej funkcjonalności znajdziesz m.in.

  • Podgląd ruchu telefonicznego na żywo oraz natychmiastowe billingi i raporty
  • Automatyczne nagrywanie rozmów telefonicznych i dostęp do nagrań z każdego miejsca gdzie jest internet
  • Możliwość odsłuchu rozmowy handlowej Sprzedawcy z klientem w czasie rzeczywistym

Panel administracyjny umożliwi Ci szczegółowy podgląd na bieżącą aktywność Twojego Działu Sprzedaży oraz pozwoli wygenerować dowolne raporty połączeń, kiedy tylko zechcesz. Nie musisz już czekać na comiesięczne raporty sprzedaży – bez trudu utrzymasz podgląd do takich informacji jak liczba odebranych i wykonanych telefonów, czas rozmów, czas oczekiwania dzwoniących klientów… A co więcej, prześwietlisz wyniki poszczególnych sprzedawców.

Wszystkie rozmowy są automatycznie nagrywane i zapisywane, co czyni je dostępnymi z każdego miejsca za pośrednictwem łącza internetowego. Dzięki temu możesz analizować rozmowy wraz ze Sprzedawcami lub trenerami sprzedaży. Raporty staną się również dodatkową motywacją dla Twoich pracowników, ale o tym przeczytasz w kolejnym artykule.

 

Dlaczego statystyki rozmów telefonicznych są tak ważne?

 Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – ponieważ dostarczają wiedzy niezbędnej do prawidłowego i skutecznego działania firmy. Wiedząc w jakich godzinach klienci dzwonią najczęściej będziesz mógł zidentyfikować szybko szczytowe okresy oraz okresy “ciszy”, dzięki czemu łatwiej dopasujesz grafik Twoich pracowników. W ten sposób wykorzystasz ich pracę w najbardziej efektywny sposób.

Raporty dadzą również w łatwy sposób podgląd na skuteczność pracowników. Pomogą Ci stwierdzić, który z nich ma najlepsze wyniki, a komu idzie nieco słabiej. Dzięki temu będziesz mógł w porę zareagować, nagradzając lub wzywając “na dywanik”

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat wirtualnej centrali telefonicznej i jej funkcjonalności? Zapraszamy do kontaktu, Tego typu rozwiązanie stanie się dla Twojej firmy wspaniałym prezentem w Nowym Roku!

ikona

Voiceflow Sp. z o.o. ul. Bieżuńska 1 03-578 Warszawa e-mail: [email protected] tel. 22 250 00 05
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000534269, NIP: 5242774110, REGON: 360250927, Kapitał zakładowy: 5 000 PLN
Voiceflow Sp. z o.o. 2015 Wszystkie prawa zastrzeżone