Nagrywanie połączeń z łatwym dostępem do nagrań
Zadbaj o jakość telefonicznej obsługi klienta i podnieś kwalifikacje konsultantów
Dzięki funkcji nagrywania połączeń otrzymasz poprzez przeglądarkę internetową łatwy dostęp do nagrań dla wybranych numerów i użytkowników. Połączenia standardowo przechowujemy 3 miesiące, natomiast istnieje także możliwość wydłużenia czasu przechowywania lub przesyłania nagrań na wybrany serwer.
Zacznij już dzisiaj dbać o jakość rozmów i opiekę nad klientem w Twojej firmie. Odsłuchiwanie rozmów pozwoli rozwiązać każdy problem i podnieść poziom obsługi klienta, co przełoży się na poprawę wizerunku firmy.
Zobacz, co zyskasz dzięki nagrywaniu połączeń?
-
Zapewnij bezpieczeństwo sobie i swoim pracownikom
W przypadku spornej sytuacji z klientem zawsze możesz wrócić do przechowywanego nagrania, by zweryfikować wcześniejsze ustalenia.
-
Zapobiegaj pomyłkom i utracie danych
Czasami zdarza się, że źle usłyszymy i błędnie zanotujemy ważne informacje po rozmowie telefonicznej lub po prostu o czymś zapomnimy. Dzięki przechowywanym nagraniom zawsze możesz wrócić do rozmowy i odzyskać poprawne informacje oraz dane.
-
Sprawdź jakość obsługi klienta w Twojej firmie
Łatwy dostęp do nagrań z podziałem na poszczególnych użytkowników pomoże Ci ocenić jakość obsługi klienta oraz wskazać obszary do rozwoju kompetencji.
-
Zwiększ komfort pracy pracownikom w dziale obsługi klienta
Dzwoniący klienci, którzy mają świadomość, że rozmowa jest nagrywana, są bardziej kulturalni i rozsądni w dobrze słów.
Wypróbuj za darmo
Wypróbuj funkcjonalność centrali telefonicznej Cloudflow 2.0.
Dział techniczny Voiceflow przygotuje dla Ciebie darmową wersję demonstracyjną systemu telefonicznego z pełną funkcjonalnością centrali telefonicznej oraz dedykowanym numerem VoIP do wykonywania i odbierania połączeń. Centrala posiada wbudowaną aplikację softphone do realizacji połączeń, dzięki której nie będziesz potrzebował żadnych dodatkowych urządzeń.