CRM to aplikacja do zrządzania relacjami z klientem, która jest obowiązkowym narzędziem każdego pracownika działu sprzedaży. Dzięki niemu przeprowadzisz swojego klienta przez ustalony wcześniej proces sprzedażowy – od nawiązania kontaktu, przez przedstawienie oferty, negocjacje aż do zamknięcia sprzedaży i obsługę klienta po zakupie.

Jeśli:

  • Obsługujesz klienta indywidualnego lub biznesowego
  • Zarządzasz działem sprzedaży i jesteś odpowiedzialny za wynik Twojego zespołu
  • Prowadzisz Call Center i koordynujesz pracę telemarketerów
  • Jesteś właścicielem przedsiębiorstwa, które sprzedaje produkty lub usługi

System CRM pomoże Ci w:

  • Tworzeniu i uporządkowaniu baz klientów
  • Prowadzeniu historii kontaktu oraz aktywności z danym klientem
  • Planowaniu aktywności w czasie
  • Zarządzaniu zbliżającymi się zadaniami

 

white_bag

Uporządkuj dane o klientach

Aplikacja CRM daje Ci możliwość tworzenia oraz prowadzenia profesjonalnych baz klientów oraz historii aktywności z nimi. Umożliwia Ci szybki i łatwy dostęp do wybranych informacji, które są selekcjonowane oraz kategoryzowane.

white_arrows

Twórz profesjonalne raporty sprzedażowe

Dzięki systemowi CRM za pomocą kilku kliknięć otrzymasz wszystkie informacje jakich potrzebujesz do swojej pracy, m.in. sprawdzisz postęp procesu sprzedaży z podziałem na poszczególne kategorie oraz wiele innych danych.

white_24

Usprawnij pracę swoich sprzedawców

CRM połączony jest z centralą telefoniczną w chmurze, dzięki czemu samodzielnie zidentyfikuje klienta po numerze telefonu podczas połączenia i automatycznie wyświetli sprzedawcy jego dane oraz historię. Sprzedawca w pełni skupi się na rozmowie sprzedażowej zamiast zastanawiać się nad wcześniejszymi ustaleniami.

Kontroluj historię połączeń

System automatycznie przypisze odpowiedniemu klientowi wprowadzone zadania oraz komentarze po ostatniej aktywności. Co więcej CRM przechowuje i przypisuje do klientów treści wszystkich wiadomości lub całe oferty. Unikniesz problemów przy zmianie opiekuna danego klienta. Kolejny Sprzedawca prześledzi cała historię kontaktu i płynnie rozpocznie z nim współpracę.

Usprawnij proces współpracy

Dzięki stworzonej ścieżce procesu sprzedażowego ustandaryzujesz pracę Twoich Sprzedawców, tak by każdy z nich wiedział jaki jest kolejny krok w pracy z klientem, który zbliży go do zamknięcia kontraktu.

Uniknij błędów w korespondencji

Proponowane przez nas systemy automatyzują proces przygotowywania oferty dla klienta. Po wypełnieniu indywidualnych danych we wcześniej przygotowanym szablonie CRM sam generuje oraz wysyła ofertę do klienta. Rozwiązanie to oszczędza cenny czas sprzedawcy.

Zobacz jakie korzyści płyną z wdrożenia i korzystania z systemu zarzadzania relacjami z klientem

  • Będziesz gromadził dane w jednym uporządkowanym miejscu. Dzięki temu będziesz mógł szybko i z łatwością odszukać dane każdego klienta w klika sekund. Cenna baza danych Twoich klientów będzie bezpieczna i dostępna tylko dla tych, którym udzielisz do niej dostępu.
  • Ułatwisz pracę swoim Sprzedawcom. CRM jest połączony z centralą telefoniczną w chmurze, dzięki czemu samodzielnie zidentyfikuje klienta po numerze telefonu podczas połączenia i automatycznie wyświetli Sprzedawcy jego dane oraz historię. Sprzedawca w pełni skupi się na rozmowie sprzedażowej zamiast zastanawiać się nad wcześniejszymi ustaleniami.
  • System automatycznie przypisze odpowiedniemu klientowi wprowadzone zadania oraz komentarze po ostatniej aktywności. Co więcej CRM przechowuje i przypisuje do klientów treści wszystkich wiadomości lub całe oferty. Unikniesz problemów przy zmianie Opiekuna danego klienta. Kolejny Sprzedawca prześledzi cała historię kontaktu i płynnie rozpocznie z nim współpracę.
  • Wprowadzając na bieżąco aktywności kontaktu z klientem będziesz świadomie dobierał kolejne kroki znając całą historię współpracy. Dzięki stworzonej ścieżce procesu sprzedażowego ustandaryzujesz pracę Twoich Sprzedawców, tak by każdy z nich wiedział jaki jest kolejny krok w pracy z klientem, który zbliży go do zamknięcia kontraktu.
  • Unikniesz błędów w korespondencji. System wyśle wiadomość do klienta po rozmowie za pomocą jednego kliknięcia. Wystarczy wcześniej stworzony szablon. Oszczędza to czas ale i minimalizuje prawdopodobieństwo pomyłek. Proponowane przez nas systemy automatyzują proces przygotowywania oferty dla klienta. Po wypełnieniu indywidualnych danych we wcześniej przygotowanym szablonie, CRM sam generuje oraz wysyła ofertę do klienta. Rozwiązanie to oszczędza cenny czas Sprzedawcy.
  • Z łatwością wygenerujesz szczegółowe raporty postępu sprzedaży, stopnia penetracji bazy, Ilości oraz segregacji klientów w poszczególnych stadiach procesu (otwarte kontakty/w trakcie decyzji/potencjale/sprzedane/odmowa) oraz złożone oferty.

Naszym Klientom proponujemy aplikacje do zarządzania relacjami z kontrahentem

ikona

Voiceflow Sp. z o.o. ul. Bieżuńska 1 03-578 Warszawa e-mail: kontakt@voiceflow.pl tel. 22 250 00 05
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000534269, NIP: 5242774110, REGON: 360250927, Kapitał zakładowy: 5 000 PLN
Voiceflow Sp. z o.o. 2015 Wszystkie prawa zastrzeżone