Cloudflow 2.0
Centrala telefoniczna w chmurze


Operator telefonii cyfrowej VoIP
Jesteśmy operatorem telefonii cyfrowej VoIP oraz ekspertami w obszarze wdrażania rozwiązań telekomunikacyjnych opartych na chmurowych centralach telefonicznych.
Jako nieliczni diagnozujemy posiadaną infrastrukturę informatyczną w siedzibie Klienta, doradzamy w obszarze konfiguracji i wykorzystania systemu telefonicznego oraz opiekujemy się system po wdrożeniu.
Centrala Telefoniczna Cloudflow 2.0 to system telefoniczny specjalizujący się w zarządzaniu dużym ruchem telefonicznym. Pozwala na na zbudowanie profesjonalnej infolinii, rejestracji pacjentów lub stworzenia Call Center z automatycznymi kampaniami wychodzącymi.

Większa liczba dodzwaniających się klientów
- Brak sygnału zajętości
- Kolejkowanie nieorganicznej ilości połączeń przychodzących
- Automatyczne przekierowania na wybrane numery
- Mailowe powiadomienia o połączeniach
- Informacje na żywo o porzuconych połączeniach
Pozytywny wizerunek i poprawa efektywności Twojej firmy
- Automatyczne zapowiedzi powitalne dopasowane do godziny i dnia tygodnia
- Indywidualne komunikaty w trakcie oczekiwania na połączenie
- Zbudowanie drzewa numeracji wewnętrznej (IVR)
- Centrala obsługująca wiele lokalizacji pomiędzy którymi rozmowy są darmowe
- Możliwość integracji centrali z zewnętrznym oprogramowaniem dzięki API
Stały dostęp do danych i nagrań połączeń
- Przyjazny i łatwy w obsłudze panel centrali
- Rozbudowane statystyki połączeń, raporty i billingi
- Automatycznie odświeżająca się lista nieodebranych połączeń
- Nagrania połączeń gotowe do odsłuchania tuż po skończeniu rozmowy
- Panel z widokiem danych o ruchu telefonicznym na żywo
Bezpieczeństwo i stabilność pracy systemu telefonicznego
- Niezawodność centrali w chmurze (nie starzeje się i nie wymaga serwisu)
- Wielopłaszczyznowe zabezpieczenia serwerów
- Codzienna kopia zapasowa ustawień centrali oraz przechowywanych danych
- Automatyczne przekierowywanie połączeń w razie awarii internetu
- Stałe wsparcie działu technicznego Voiceflow
Wybierz Cloudflow 2.0 i zyskaj:
Zaawansowane i rozbudowane funkcjonalności
Brak ograniczeń obsługiwanego ruchu telefonicznego
Łatwy dostęp do przyjaznego panelu centrali poprzez www
Jasne i przejrzyste licencjonowanie

Audyt, wsparcie techniczne oraz wdrażanie
Posiadamy wykwalifikowany zespół ekspertów z zakresu usług teleinformatycznych by zapewniać pełne wsparcie merytoryczne i techniczne. Pomagamy naszym Klientom na wszystkich poziomach tworzenia i modernizacji systemów informatyczno-telefonicznych.
Dzięki naszemu wsparciu, zaangażowanie Twoje jak i Twoich pracowników będzie minimalne!
Etapy współpracy:
Licencjonowanie centrali telefonicznej Cloudflow 2.0
PAKIET STARTOWY | OPŁATA AKTYWACYJNA | OPŁATA MIESIECZNA |
---|---|---|
5 użytkowników systemu telefonicznego | 0 PLN | 259 PLN |
ROZBUDOWA SYSTEMU O DODATKOWYCH UŻYTKOWNIKÓW ORAZ FUNKCJĘ NAGRYWANIA POŁĄCZEŃ | OPŁATA AKTYWACYJNA | OPŁATA MIESIĘCZNA |
---|---|---|
Nagrywanie połączeń + przestrzeń serwerowa pozwalająca na przechowywanie nagrań do 3 miesięcy | 0 PLN | 79 PLN |
Dodatkowy użytkownik | 100 PLN | 5 PLN |
Zapraszamy do kontaktu!