Cloudflow 2.0

Centrala telefoniczna w chmurze

Operator telefonii cyfrowej VoIP

Jesteśmy operatorem telefonii cyfrowej VoIP oraz ekspertami w obszarze wdrażania rozwiązań telekomunikacyjnych opartych na chmurowych centralach telefonicznych.

Jako nieliczni diagnozujemy posiadaną infrastrukturę informatyczną w siedzibie Klienta, doradzamy w obszarze konfiguracji i wykorzystania systemu telefonicznego oraz opiekujemy się system po wdrożeniu.

Centrala Telefoniczna Cloudflow 2.0 to system telefoniczny specjalizujący się w zarządzaniu dużym ruchem telefonicznym. Pozwala na na zbudowanie profesjonalnej infolinii, rejestracji pacjentów lub stworzenia Call Center z automatycznymi kampaniami wychodzącymi.

Większa liczba dodzwaniających się klientów

  • Brak sygnału zajętości
  • Kolejkowanie nieorganicznej ilości połączeń przychodzących
  • Automatyczne przekierowania na wybrane numery
  • Mailowe powiadomienia o połączeniach
  • Informacje na żywo o porzuconych połączeniach

Pozytywny wizerunek i poprawa efektywności Twojej firmy

  • Automatyczne zapowiedzi powitalne dopasowane do godziny i dnia tygodnia
  • Indywidualne komunikaty w trakcie oczekiwania na połączenie
  • Zbudowanie drzewa numeracji wewnętrznej (IVR)
  • Centrala obsługująca wiele lokalizacji pomiędzy którymi rozmowy są darmowe
  • Możliwość integracji centrali z zewnętrznym oprogramowaniem dzięki API

Stały dostęp do danych i nagrań połączeń

  • Przyjazny i łatwy w obsłudze panel centrali
  • Rozbudowane statystyki połączeń, raporty i billingi
  • Automatycznie odświeżająca się lista nieodebranych połączeń
  • Nagrania połączeń gotowe do odsłuchania tuż po skończeniu rozmowy
  • Panel z widokiem danych o ruchu telefonicznym na żywo

Bezpieczeństwo i stabilność pracy systemu telefonicznego

  • Niezawodność centrali w chmurze (nie starzeje się i nie wymaga serwisu)
  • Wielopłaszczyznowe zabezpieczenia serwerów
  • Codzienna kopia zapasowa ustawień centrali oraz przechowywanych danych
  • Automatyczne przekierowywanie połączeń w razie awarii internetu
  • Stałe wsparcie działu technicznego Voiceflow

Wybierz Cloudflow 2.0 i zyskaj:

Zaawansowane i rozbudowane funkcjonalności

Brak ograniczeń obsługiwanego ruchu telefonicznego

Łatwy dostęp do przyjaznego panelu centrali poprzez www

Jasne i przejrzyste licencjonowanie

Audyt, wsparcie techniczne oraz wdrażanie

Posiadamy wykwalifikowany zespół ekspertów z zakresu usług teleinformatycznych by zapewniać pełne wsparcie merytoryczne i techniczne. Pomagamy naszym Klientom na wszystkich poziomach tworzenia i modernizacji systemów informatyczno-telefonicznych.

Dzięki naszemu wsparciu, zaangażowanie Twoje jak i Twoich pracowników będzie minimalne!

Etapy współpracy:

Licencjonowanie centrali telefonicznej Cloudflow 2.0

PAKIET STARTOWYOPŁATA AKTYWACYJNAOPŁATA MIESIECZNA
5 użytkowników systemu telefonicznego0 PLN259 PLN
ROZBUDOWA SYSTEMU O DODATKOWYCH UŻYTKOWNIKÓW ORAZ FUNKCJĘ NAGRYWANIA POŁĄCZEŃOPŁATA AKTYWACYJNAOPŁATA MIESIĘCZNA
Nagrywanie połączeń + przestrzeń serwerowa pozwalająca na przechowywanie nagrań do 3 miesięcy

0 PLN79 PLN
Dodatkowy użytkownik

100 PLN5 PLN

Zapraszamy do kontaktu!

ikona

Voiceflow Sp. z o.o. ul. Bieżuńska 1 03-578 Warszawa e-mail: [email protected] tel. 22 250 00 05
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000534269, NIP: 5242774110, REGON: 360250927, Kapitał zakładowy: 5 000 PLN
Voiceflow Sp. z o.o. 2015 Wszystkie prawa zastrzeżone