Głównym zadaniem chmurowej centrali telefonicznej jest obsługa Twojego ruchu telefonicznego. W porównaniu z tradycyjną centralą gwarantuje Ci ona niezawodność, bezpieczeństwo oraz niską cenę.

Przekonaj się, co jeszcze może Ci zaoferować:

  • Połączenie wielu oddziałów Firmy jednym systemem telefonicznym, np. z jednym numerem głównym
  • Stworzenie profesjonalnej infolinii z nagraną zapowiedzią głosową
  • Wyeliminowanie zajętości numeru dzięki kolejkowaniu połączeń przychodzących
  • Integracja z CRMem
  • Podgląd ruchu telefonicznego na żywo oraz natychmiastowe billingi i raporty
  • Automatyczne nagrywanie rozmów telefonicznych i dostęp do nagrań przez internet
  • Wirtualny faks przesyłający przychodzące dokumenty w formacie PDF na skrzynkę mailową
  • „Pokoje konferencyjne” z dowolną ilością połączonych rozmówców

blue_user_unknown

Stwórz profesjonalną infolinię

Dzięki centrali telefonicznej w chmurze stworzysz łatwą dla klienta ścieżkę numerów wewnętrznych. Wybierz treść oraz głos zapowiedzi i ciesz się większą liczbą dodzwaniających się klientów.

Usprawnij pracę działu handlowego

Panel administracyjny umożliwi szczegółowy podgląd na aktywność Twojego działu sprzedaży oraz pozwoli wygenerować dowolne raporty połączeń. Nie będziesz musiał już więcej czekać na comiesięczne billingi!

Sprawdź skuteczność działań marketingowych

System pozwala na przypisanie kampanii marketingowej do numeru telefonu, z którego ruch telefoniczny będzie przekazywany na właściwy numer firmy. Dzięki temu dowiesz się, które działania generują największa liczbę potencjalnych klientów.

Połącz wszystkie oddziały w jedną całość

Dzięki centrali telefonicznej w chmurze połączysz wszystkie oddziały w jedną, wewnętrzną sieć telefonów. Klient zostanie szybko przełączony z głównego numeru do wybranego działu, bez względu na jego lokalizację. Dodatkowo połączenia między oddziałami są darmowe!

Bądź wsparciem dla sprzedawców

Połączenie centrali telefonicznej w chmurze i telefonii VoIP daje możliwość odsłuchu rozmowy handlowej sprzedawcy z klientem w czasie rzeczywistym. System pozwala także na udzielanie rad sprzedawcy prowadzącemu rozmowę bez wiedzy klienta. Twoi pracownicy zawsze będą mogli liczyć na pomoc, a liczba „spalonych” rozmów zmaleje.

Przestań tracić klientów

Panel administracyjny centrali chmurowej pokaże Ci na bieżąco wszystkie potrzebne dane: ilość połączeń oczekujących, liczbę połączeń przychodzących i wychodzących oraz liczbę nieodebranych połączeń. Posiadając statystyki będziesz wiedział, który obszar optymalizować. Funkcjonalności takie jak kolejkowanie dzwoniących klientów, spowodują, że Twoi klienci dodzwonią się do Ciebie dużo łatwiej!

Porównanie funkcjonalności poszczególnych softwareowych centrali telefonicznych:

3cx1
CloudFlow 3CX

Obecnie korzysta z niej ponad 30.000 firm na całym świecie. Posiada zaawansowane funkcjonalności, m. in. rozbudowane raportowanie połączeń, kolejkowanie i nagrywanie rozmów. Polecamy ją firmom z większą ilością abonentów, jednocześnie z relatywnie mniejszym ruchem telefonicznym.

Na życzenie Klienta centrala może być zainstalowana na lokalnym serwerze w firmie (on-premise)

datera

CloudFlow Datera

Jedna z najpopularniejszych polskich central telefonicznych z zaawansowaną funkcjonalnością. Oprócz kolejkowania, raportowania i nagrywania połączeń posiada także moduły call ceter oraz contact center. To rozwiązanie idealne dla firm z dużym ruchem telefonicznym przy porównywalnie mniejszej ilości abonentów.

Na życzenie Klienta centrala może być zainstalowana na lokalnym serwerze w firmie (on-premise)

 Opis usługi  Szczegóły Zaawansowana centrala telefoniczna zlokalizowana na serwerze chmurowym
Panel zarządzania on-line Możliwość włączania przekierowań, sprawdzania billingu połączeń, faksów icon-ok icon-ok
Przekierowanie połączeń Samodzielne ustawianie przekierowań ‘gdy zajęty’, ‘gdy nie odbiera’, ‘gdy niedostępny’ icon-ok icon-ok
Billing on-line Podgląd informacji o bieżących połączeniach przychodzących i wychodzących icon-ok icon-ok
Nagrywanie połączeń  icon-ok icon-ok
Wielokrotne połączenia przez jeden numer telefonu Możliwość wielokrotnego łączenia się i wykonywania połączeń z użyciem jednego numeru bez sygnału zajętości icon-ok icon-ok
Transfer połączenia do innego abonenta wewnętrznego icon-ok icon-ok
Grupy rozdzwaniające Połączenie przychodzące jest kierowane do wybranej grupy abonentów icon-ok icon-ok
HD Voice Dźwięk w jakości HD realizowany przez kodek dźwięku G722 icon-ok icon-ok
Wielopoziomowe infolinie icon-ok icon-ok
Fax2mail Odbiór faksów w formacie PDF na wskazany adres e-mail icon-ok icon-ok
Liczba jednoczesnych połączeń Ograniczona licencją Zgodna z liczbą abonentów wewnętrznych, nieograniczona w kolejkowaniu
Dowolna muzyka na oczekiwaniu  icon-ok icon-ok
Mail2fax Możliwość wysyłania faksów przy pomocy wiadomości e-mail icon-ok icon-ok
Integracja z bramami VoIP icon-ok icon-ok
Integracja z bramami GSM icon-ok icon-ok
Powiadomienie e-mail o nieodebranych połączeniach System wysyła powiadomienie informujące o próbie połączenia z numerem dzwoniącego, datą i godziną icon-ok icon-ok
Kolejkowanie połączeń Informowanie dzwoniącego  o miejscu w kolejce i/lub czasie oczekiwania na połączenie icon-ok icon-ok
Tryby pracy zależne od czasu Możliwość wygłaszania zróżnicowanych zapowiedzi głosowych w zależności od pory dnia, np. zapowiedź główna i zapowiedź nocna icon-ok icon-ok
Panel Call Center Podgląd stanu kolejek i aktywnych konsultantów w czasie rzeczywistym. Podgląd liczby osób oczekujących na połączenie icon-ok icon-ok
Połączenia konferencyjne Profesjonalne pokoje konferencyjne z dowolną ilością połączonych rozmówców, których można w każdej chwili dodawać lub usuwać icon-ok icon-ok
Automatyczne kampanie wychodzące Realizacja automatycznego dzwonienia do realizacji telemarketingu icon-ok icon-ok
Dostęp do panelu administracyjnego centrali icon-ok icon-ok
Integracja z CRM i zewnętrznym oprogramowaniem icon-ok icon-ok
Integracja z MS Outlook i Office 365 icon-ok icon-ok
Interfejs API  Wymiana informacji z zewnętrznymi aplikacjami icon-ok icon-ok
Interfejs CTI Wymiana informacji z rozwiązaniami 3rd party, dotyczących zestawiania połączeń icon-ok icon-ok
Dedykowany softphone / aplikacja rozszerzająca możliwości telefonu Oprogramowanie na platformę Windows, Mac OS X, Android, iOS icon-ok icon-x
Wspólna książka telefoniczna. Identyfikacja dzwoniącego z centralnej książki icon-ok icon-ok

ikona

Voiceflow Sp. z o.o. ul. Bieżuńska 1 03-578 Warszawa e-mail: kontakt@voiceflow.pl tel. 22 250 00 05
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000534269, NIP: 5242774110, REGON: 360250927, Kapitał zakładowy: 5 000 PLN
Voiceflow Sp. z o.o. 2015 Wszystkie prawa zastrzeżone