Chmurowa centrala telefoniczna jest rozwiązaniem zainstalowanym na zewnętrznym serwerze, którego zadaniem jest obsługiwanie Twojego ruchu telefonicznego. Centrala telefoniczna zainstalowana w chmurze nie starzeje się, nie wymaga serwisu, dostępności części oraz napraw gwarancyjnych. Główną korzyścią tego rozwiązania jest jego niska cena (w porównaniu z tradycyjną centralą), wysoka funkcjonalność, niezawodność oraz bezpieczeństwo.

Możliwości jakie daje Ci zainstalowana centrala na zewnętrznym serwerze w chmurze:

  • Zaprojektowanie i zbudowanie dowolnej struktury telefonów w Twoim Przedsiębiorstwie
  • Połączenie wielu oddziałów Firmy jednym systemem telefonicznym, np. z jednym numerem głównym
  • Stworzenie profesjonalnej infolinii z nagraną zapowiedzią głosową
  • Wyeliminowanie zajętości numeru dzięki kolejkowaniu połączeń przychodzących
  • Podgląd ruchu telefonicznego na żywo oraz natychmiastowe billingi i raporty
  • Integracja z CRMem


  • Automatyczne nagrywanie rozmów telefonicznych i dostęp do nagrań z każdego miejsca gdzie jest internet
  • Wirtualny faks, który przesyła przychodzące dokumenty w formacie PDF na skrzynkę mailową
  • Profesjonalne „pokoje konferencyjne” z dowolną ilością połączonych rozmówców, których możesz w każdej chwili dodawać lub usuwać.
  • Współpraca z MS Outlook
blue_user_unknown

Zastanawiałeś się jak odbierane jest Twoje Przedsiębiorstwo przez dzwoniących do Ciebie klientów?

Dzięki centrali telefonicznej w chmurze stworzysz profesjonalną infolinie oraz zaprojektujesz łatwą i logiczną dla klienta ścieżkę numerów wewnętrznych. Spowoduje to wzrost liczby dodzwaniających się klientów oraz ich zadowolenie. Dodatkowo sam wybierzesz treść oraz głos zapowiedzi.

Zarządzasz Działem Handlowym? Chciałbyś zwiększyć swoją wiedzę o jego działaniach w obszarze ilościowym?

Panel administracyjny umożliwi szczegółowy podgląd na bieżącą aktywność Twojego Działu Sprzedaży oraz pozwoli wygenerować dowolne raporty połączeń. Nie będziesz musiał czekać na comiesięczne billingi.

Prowadzisz kampanie marketingowe
i chcesz sprawdzić ich skuteczność oraz opłacalność?

System pozwala na przypisanie kampanii marketingowej do numeru telefonu, z którego ruch telefoniczny będzie przekazywany na właściwy numer Firmy. Dzięki temu będziesz wiedział, z której kampanii nastąpiło najwięcej przekierowań i które działania generują największa liczbę potencjalnych klientów.

Twoje Przedsiębiorstwo posiada więcej niż jedną lokalizację lub jest oddziałem międzynarodowej firmy?

Za pomocą centrali telefonicznej w chmurze połączysz wszystkie oddziały w jedną, wewnętrzną sieć telefonów. Dzięki temu rozwiązaniu dzwoniący Klient zostanie szybko i łatwo przełączony z głównego numeru podczas zapowiedzi lub przez sekretariat Twojej firmy do wybranego działu bez względu na jego lokalizację. Dodatkowo połączenia między oddziałami są darmowe. Rozwiązanie to daje Ci także możliwość stworzenia centrum obsługi klienta w dowolnej, korzystnej dla Ciebie lokalizacji.

Obszar jakościowy jest równie ważny, ale czy znasz deficyty i rezerwy Twoich Sprzedawców w kontakcie z klientem?

Połączenie centrali telefonicznej w chmurze i telefonii VoIP daje możliwość odsłuchu rozmowy handlowej Sprzedawcy z klientem w czasie rzeczywistym. System pozwala także na udzielanie rad Sprzedawcy prowadzącemu rozmowę bez wiedzy klienta. Twoi Sprzedawcy zawsze będą mogli liczyć na pomoc, a liczba „spalonych” rozmów zmaleje. Wszystkie rozmowy są automatycznie nagrywane i zapisywane, co czyni je dostępnymi z każdego miejsca za pośrednictwem łącza internetowego. Dzięki temu możesz analizować rozmowy wraz ze Sprzedawcami lub trenerami sprzedaży.

Czy zdajesz sobie sprawę ilu tracisz klientów przez sygnał zajętości lub zbyt długi czas oczekiwania na połączenie?

Panel administracyjny centrali chmurowej pokaże Ci na bieżąco wszystkie potrzebne dane: ilość połączeń oczekujących, liczbę połączeń przychodzących i wychodzących oraz liczbę nieodebranych połączeń. Posiadając statystyki będziesz wiedział, który obszar optymalizować. Dodatkowo system wyśle wiadomość mailową z informacją o nieodebranym połączeniu lub nadmiernej liczbie oczekujących rozmówców. Kolejkowanie dzwoniących klientów, czas odliczania o odbioru połączenia i automatyczne przekazywanie rozmowy na wybrany wolny numer wewnętrzny spowodują, że Twoi klienci dodzwonią się do Ciebie z łatwością

Szczegółowe porównanie funkcjonalności poszczególnych softwareowych central telefonicznych

3cx1
CloudFlow 3CX

Software-owa Centrala telefoniczna licencjonowana na podstawie liczby jednoczesnych połączeń. Obecnie korzysta z niej ponad 30.000 firm na całym świecie. Posiada zaawansowaną funkcjonalność, między innymi rozbudowane raportowanie połączeń, kolejkowanie i nagrywanie rozmów. Polecamy ją firmom z większą ilością abonentów, jednocześnie z relatywnie mniejszym ruchem telefonicznym.

Na życzenie Klienta centrala może być zainstalowana na lokalnym serwerze w firmie (on-premise)

datera

CloudFlow Datera

Softwarowa Centrala telefoniczna licencjonowana na podstawie ilości abonentów.  Jedna z najpopularniejszych polskich central telefonicznych z zaawansowaną funkcjonalnością. Oprócz kolejkowania, raportowania i nagrywania połączeń posiada także moduły call ceter oraz contact center. Dedykujemy to rozwiązanie firmom z dużym ruchem telefonicznym przy porównywalnie mniejszej ilości abonentów.

Na życzenie Klienta centrala może być zainstalowana na lokalnym serwerze w firmie (on-premise)

 Opis usługi  Szczegóły Zaawansowana centrala telefoniczna zlokalizowana na serwerze chmurowym
Panel zarządzania on-line Możliwość włączania przekierowań, sprawdzania billingu połączeń, faksów icon-ok icon-ok
Przekierowanie połączeń Samodzielne ustawianie przekierowań ‘gdy zajęty’, ‘gdy nie odbiera’, ‘gdy niedostępny’ icon-ok icon-ok
Billing on-line Podgląd informacji o bieżących połączeniach przychodzących i wychodzących icon-ok icon-ok
Nagrywanie połączeń  icon-ok icon-ok
Wielokrotne połączenia przez jeden numer telefonu Możliwość wielokrotnego łączenia się i wykonywania połączeń z użyciem jednego numeru bez sygnału zajętości icon-ok icon-ok
Transfer połączenia do innego abonenta wewnętrznego icon-ok icon-ok
Grupy rozdzwaniające Połączenie przychodzące jest kierowane do wybranej grupy abonentów icon-ok icon-ok
HD Voice Dźwięk w jakości HD realizowany przez kodek dźwięku G722 icon-ok icon-ok
Wielopoziomowe infolinie icon-ok icon-ok
Fax2mail Odbiór faksów w formacie PDF na wskazany adres e-mail icon-ok icon-ok
Liczba jednoczesnych połączeń Ograniczona licencją Zgodna z liczbą abonentów wewnętrznych, nieograniczona w kolejkowaniu
Dowolna muzyka na oczekiwaniu  icon-ok icon-ok
Mail2fax Możliwość wysyłania faksów przy pomocy wiadomości e-mail icon-ok icon-ok
Integracja z bramami VoIP icon-ok icon-ok
Integracja z bramami GSM icon-ok icon-ok
Powiadomienie e-mail o nieodebranych połączeniach System wysyła powiadomienie informujące o próbie połączenia z numerem dzwoniącego, datą i godziną icon-ok icon-ok
Kolejkowanie połączeń Informowanie dzwoniącego  o miejscu w kolejce i/lub czasie oczekiwania na połączenie icon-ok icon-ok
Tryby pracy zależne od czasu Możliwość wygłaszania zróżnicowanych zapowiedzi głosowych w zależności od pory dnia, np. zapowiedź główna i zapowiedź nocna icon-ok icon-ok
Panel Call Center Podgląd stanu kolejek i aktywnych konsultantów w czasie rzeczywistym. Podgląd liczby osób oczekujących na połączenie icon-ok icon-ok
Połączenia konferencyjne Profesjonalne pokoje konferencyjne z dowolną ilością połączonych rozmówców, których można w każdej chwili dodawać lub usuwać icon-ok icon-ok
Automatyczne kampanie wychodzące Realizacja automatycznego dzwonienia do realizacji telemarketingu icon-ok icon-ok
Dostęp do panelu administracyjnego centrali icon-ok icon-ok
Integracja z CRM i zewnętrznym oprogramowaniem icon-ok icon-ok
Integracja z MS Outlook i Office 365 icon-ok icon-ok
Interfejs API  Wymiana informacji z zewnętrznymi aplikacjami icon-ok icon-ok
Interfejs CTI Wymiana informacji z rozwiązaniami 3rd party, dotyczących zestawiania połączeń icon-ok icon-ok
Dedykowany softphone / aplikacja rozszerzająca możliwości telefonu Oprogramowanie na platformę Windows, Mac OS X, Android, iOS icon-ok icon-x
Wspólna książka telefoniczna. Identyfikacja dzwoniącego z centralnej książki icon-ok icon-ok

ikona

Voiceflow Sp. z o.o. ul. Bieżuńska 1 03-578 Warszawa e-mail: kontakt@voiceflow.pl tel. 22 250 00 05
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000534269, NIP: 5242774110, REGON: 360250927, Kapitał zakładowy: 5 000 PLN
Voiceflow Sp. z o.o. 2015 Wszystkie prawa zastrzeżone