Głównym zadaniem chmurowej centrali telefonicznej jest obsługa Twojego ruchu telefonicznego. W porównaniu z tradycyjną centralą gwarantuje Ci ona niezawodność, bezpieczeństwo oraz niską cenę.
Przekonaj się, co jeszcze może Ci zaoferować:
- Połączenie wielu oddziałów Firmy jednym systemem telefonicznym, np. z jednym numerem głównym
- Stworzenie profesjonalnej infolinii z nagraną zapowiedzią głosową
- Wyeliminowanie zajętości numeru dzięki kolejkowaniu połączeń przychodzących
- Integracja z CRMem
- Automatyczne nagrywanie rozmów telefonicznych i dostęp do nagrań z każdego miejsca gdzie jest internet
- Wirtualny faks, który przesyła przychodzące dokumenty w formacie PDF na skrzynkę mailową
- Profesjonalne „pokoje konferencyjne” z dowolną ilością połączonych rozmówców, których możesz w każdej chwili dodawać lub usuwać.
- Współpraca z MS Outlook
Zastanawiałeś się jak odbierane jest Twoje Przedsiębiorstwo przez dzwoniących do Ciebie klientów?
Dzięki centrali telefonicznej w chmurze stworzysz profesjonalną infolinie oraz zaprojektujesz łatwą i logiczną dla klienta ścieżkę numerów wewnętrznych. Spowoduje to wzrost liczby dodzwaniających się klientów oraz ich zadowolenie. Dodatkowo sam wybierzesz treść oraz głos zapowiedzi.
Zarządzasz Działem Handlowym? Chciałbyś zwiększyć swoją wiedzę o jego działaniach w obszarze ilościowym?
Panel administracyjny umożliwi szczegółowy podgląd na bieżącą aktywność Twojego Działu Sprzedaży oraz pozwoli wygenerować dowolne raporty połączeń. Nie będziesz musiał czekać na comiesięczne billingi.
Prowadzisz kampanie marketingowe i chcesz sprawdzić ich skuteczność oraz opłacalność?
System pozwala na przypisanie kampanii marketingowej do numeru telefonu, z którego ruch telefoniczny będzie przekazywany na właściwy numer Firmy. Dzięki temu będziesz wiedział, z której kampanii nastąpiło najwięcej przekierowań i które działania generują największa liczbę potencjalnych klientów.
Twoje Przedsiębiorstwo posiada więcej niż jedną lokalizację lub jest oddziałem międzynarodowej firmy?
Za pomocą centrali telefonicznej w chmurze połączysz wszystkie oddziały w jedną, wewnętrzną sieć telefonów. Dzięki temu rozwiązaniu dzwoniący Klient zostanie szybko i łatwo przełączony z głównego numeru podczas zapowiedzi lub przez sekretariat Twojej firmy do wybranego działu bez względu na jego lokalizację. Dodatkowo połączenia między oddziałami są darmowe. Rozwiązanie to daje Ci także możliwość stworzenia centrum obsługi klienta w dowolnej, korzystnej dla Ciebie lokalizacji.
Obszar jakościowy jest równie ważny, ale czy znasz deficyty i rezerwy Twoich Sprzedawców w kontakcie z klientem?
Połączenie centrali telefonicznej w chmurze i telefonii VoIP daje możliwość odsłuchu rozmowy handlowej Sprzedawcy z klientem w czasie rzeczywistym. System pozwala także na udzielanie rad Sprzedawcy prowadzącemu rozmowę bez wiedzy klienta. Twoi Sprzedawcy zawsze będą mogli liczyć na pomoc, a liczba „spalonych” rozmów zmaleje. Wszystkie rozmowy są automatycznie nagrywane i zapisywane, co czyni je dostępnymi z każdego miejsca za pośrednictwem łącza internetowego. Dzięki temu możesz analizować rozmowy wraz ze Sprzedawcami lub trenerami sprzedaży.
Czy zdajesz sobie sprawę ilu tracisz klientów przez sygnał zajętości lub zbyt długi czas oczekiwania na połączenie?
Panel administracyjny centrali chmurowej pokaże Ci na bieżąco wszystkie potrzebne dane: ilość połączeń oczekujących, liczbę połączeń przychodzących i wychodzących oraz liczbę nieodebranych połączeń. Posiadając statystyki będziesz wiedział, który obszar optymalizować. Dodatkowo system wyśle wiadomość mailową z informacją o nieodebranym połączeniu lub nadmiernej liczbie oczekujących rozmówców. Kolejkowanie dzwoniących klientów, czas odliczania o odbioru połączenia i automatyczne przekazywanie rozmowy na wybrany wolny numer wewnętrzny spowodują, że Twoi klienci dodzwonią się do Ciebie z łatwością